Ik denk dat een typefout wel vergeven wordt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl, ik zie nu dat ik per ongeluk een keer Nemis heb getikt ipv Nimes... ik bedoel natuurlijk Nimes
Hoe ging dat rijmpje van hem nog maar weer?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grim +1
Deze boosaardige versie heet Darkwarrior Duck, en is Darkwing in een van de mogelijke toekomsten waarin DW over de stad heerst.
Kan de hele aflevering weer herrinerenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grim +1
Deze boosaardige versie heet Darkwarrior Duck, en is Darkwing in een van de mogelijke toekomsten waarin DW over de stad heerst.
Rijmpje veranderde steeds, maar eindigde meestal met "Ik ben Darkwing Duck!"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe ging dat rijmpje van hem nog maar weer?
Ik ben de .. ???
Kan je dat niet ff met google opzoeken dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:08 schreef Jayhawk het volgende:
de namen weet ik niet
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tot ik het weet zeg ik maar het foute antwoord Leonardo, Donatello en April O'Neil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |