...doe mijn 2 biefstukjes en...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef master_X het volgende:
er kwam eens een man bij de bakker en zei ....
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
Een Marrokaans meisje zit in bad met haar moeder, wijst naar haar borsten en zegt:
"Mama, wanneer krijg ik zulke grote dingen die jij hebt?
"Wanneer je ouder bent." zegt de moeder.
De volgende dag zit het meisje weer in bad maar deze keer met haar vader. Ze wijst naar zijn penis en vraagt: "Papa, wanneer krijg ik ooit zo'n ding tussen mijn benen?"
"Als je niets tegen je moeder zegt, dan krijg je dat zometeen"
zo oud maar toch zo simpel ...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef Gluckskafer het volgende:
2 tieten in een envelop
Je hebt gelijk, had 'm ergens vandaan gekopieerd maar dat Marokkaanse slaat nergens op. Heb 'm aangepast.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef Pikhoofd het volgende:
Vraag blijft wel: waarom is het een Marokkaans meisje?
zo hebben ze allemaal meer gehad ?D:D:"D:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:17 schreef meelborp het volgende:
waarom neemt een belg kranten mee in de auto....................... om lekker te scheuren
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHHALOLLLLLLLOLROLF!!!!!!!!!!POWND
Ik dacht net: iets met een rommelmarkt en een vaas...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:17 schreef Jett het volgende:
Waarom is de ''Ik-koop-iets-en-stamp-er-dan-op-en-dan-de-verkoper-zo-van-mijn-...-wat-doe-je-ja-maar-ik-heb-hem-toch-gekocht mop nog niet gekomen
jij voegt egt niks toe aan dit topic. en voor het geval je het nog niet wist: je bent niet grappig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:19 schreef meelborp het volgende:
komt een moslim bij de varkensslachterij
hahahhahaha dat mag helemaal niet want varkens zijn onreine dieren!!!!
hahahah, die van jouw zijn leuk wou je zeggenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef ryangozer het volgende:
[..]
jij voegt egt niks toe aan dit topic. en voor het geval je het nog niet wist: je bent niet grappig.
dat laaste moest ik wel om lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef meelborp het volgende:
[..]
hahahah, die van jouw zijn leuk wou je zeggen
Nee maar die kut WHAHAHALOLROFFLL uitspraken van je verpesten t echtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef meelborp het volgende:
[..]
hahahah, die van jouw zijn leuk wou je zeggen
daar heb je het dweil orkest. (en meer)...quote:
Ik moest huilenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef meelborp het volgende:
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek... hahahahahahahhaha
Je vertelt 'm verkeerd, hij neemt een vork mee om de bocht af te snijdenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef meelborp het volgende:
waarom neemt een belg een mes mee in de auto............................. om de bocht mee af te snijden ha ha ha
je bent denkik de 1e die om mijn signature lacht..quote:
twas een beeldje n00b, ken je klasiekersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik dacht net: iets met een rommelmarkt en een vaas...
niet grappig ... me post zijn altijd nuttigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:37 schreef Blauwbaard het volgende:
master_x is gestopt met baggeren
Bwhahaha:d:dD:D;dd;!1!!@!11EINS!1!!einszweidrieaufmachen!11!!1
Mhehe, ik moest lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:56 schreef master_X het volgende:
[..]
niet grappig ... me post zijn altijd nuttig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |