Ik dacht net: iets met een rommelmarkt en een vaas...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:17 schreef Jett het volgende:
Waarom is de ''Ik-koop-iets-en-stamp-er-dan-op-en-dan-de-verkoper-zo-van-mijn-...-wat-doe-je-ja-maar-ik-heb-hem-toch-gekocht mop nog niet gekomen
jij voegt egt niks toe aan dit topic. en voor het geval je het nog niet wist: je bent niet grappig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:19 schreef meelborp het volgende:
komt een moslim bij de varkensslachterij
hahahhahaha dat mag helemaal niet want varkens zijn onreine dieren!!!!
hahahah, die van jouw zijn leuk wou je zeggenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef ryangozer het volgende:
[..]
jij voegt egt niks toe aan dit topic. en voor het geval je het nog niet wist: je bent niet grappig.
dat laaste moest ik wel om lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef meelborp het volgende:
[..]
hahahah, die van jouw zijn leuk wou je zeggen
Nee maar die kut WHAHAHALOLROFFLL uitspraken van je verpesten t echtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:22 schreef meelborp het volgende:
[..]
hahahah, die van jouw zijn leuk wou je zeggen
daar heb je het dweil orkest. (en meer)...quote:
Ik moest huilenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef meelborp het volgende:
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek... hahahahahahahhaha
Je vertelt 'm verkeerd, hij neemt een vork mee om de bocht af te snijdenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef meelborp het volgende:
waarom neemt een belg een mes mee in de auto............................. om de bocht mee af te snijden ha ha ha
je bent denkik de 1e die om mijn signature lacht..quote:
twas een beeldje n00b, ken je klasiekersquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik dacht net: iets met een rommelmarkt en een vaas...
niet grappig ... me post zijn altijd nuttigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:37 schreef Blauwbaard het volgende:
master_x is gestopt met baggeren
Bwhahaha:d:dD:D;dd;!1!!@!11EINS!1!!einszweidrieaufmachen!11!!1
Mhehe, ik moest lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:56 schreef master_X het volgende:
[..]
niet grappig ... me post zijn altijd nuttig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |