quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:00 schreef E.T. het volgende:
Pregnyl is het HcG hormoon (het welbekende zwangerschapshormoon) en kan dus ook voor klachten zorgen die gelijk zijn aan de eerste weken van een zwangerschap. buikpijn en zere tepels kunnen daar ook bijhoren.
Sterkte in de wachtweken!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:13 schreef E.T. het volgende:
Ik quote even het stuk uit m'n sluitpost![]()
[..]
FF snel (we staan op het punt een weekendje weg (familie) te gaan). Het gaat redelijk, als ik moet werken is mijn bloeddruk hogerquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef miss_sly het volgende:
Niet veel te melden. geheel tegen de gewoonte in, een keurige menstruatie volgens het boekje gehad van een dag of 4-5. Snap er niets van, en ben begonnen met tellen naar de volgende, maar datlijkt me wat veel gevraagd
Mariposa, hoe is het met je?
Mar83, en met jou dan?
Ik kreeg te horen na een bezoekje in het ziekenhuis.. Ach je houdt toch van chinees..quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:26 schreef chesna het volgende:
Ik moet nog drie weken wachten voor ik weer wat meer weet. Dan zou ik namelijk een eisprong gehad moeten hebben, laten we erop hopen.
Geduld geduld geduld
Gisteren nog een gesprek met iemand die zei ; 'ja dan neem je toch geen kinderen'. Pff die discussie ben ik maar niet eens aangegaan, maar kwetsend was het wel
We willen proberen het niet ons leven te laten overheersen. Maar hopelijk zal het toch een keer raak zijn... en dat hoop ik ook voor iedereen hier... wat dat betreft sluit ik me helemaal aan bij Ticootje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef Lishe het volgende:
Diaan, wat naar. Wel knap hoor, je keuze even tijd voor jezelf te nemen en te wachten tot het nieuwe jaar.
Een dikke knuffel! Hopelijk heb je wel genoten van je vakantie!
Wat houdt dat in... ik heb werkelijk geen idee... of is dat gewoon normaal?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef Lishe het volgende:
Dat slijmerig wees bij mij de vorige keer op het baarmoederslijmvlies. Misschien dat het daardoor komt?
Fijn dat de vakantie goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |