Ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef MouseOver het volgende:
Ziet er aardig uit. Ik ben benieuwd naar de achterkant.
Goedkoper dan menig concurrent, en een zeer puike bakquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:07 schreef vosss het volgende:
Da's idd best een kwante bak. Nu nog een mooie 2.5L V6 erin en je bent klaar
Zoals ik al zei: dikke motor erin, 4 tot 6 cm lager mikken, 19-ers eronder kiepen, K&N filter, sportdemper en wat mij betreft ben je klaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Typisch een auto voor China
Broem broem, getunede bak.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: dikke motor erin, 4 tot 6 cm lager mikken, 19-ers eronder kiepen, K&N filter, sportdemper en wat mij betreft ben je klaar.
Ik vind hem echt mooi
Ey shut up! Mijn auto staat ook op een onderstel van Fiat hoor!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Broem broem, getunede bak.
En wat komt er dan aan: een Fiat![]()
!
Het nakijken tot de eerstvolgende benzinepomp dan; als ik je opmerkingen over het verbruik van je benzinegekoelde Delta goed herinnerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
...Bovendien geef ik verreweg de meeste normale auto's het nakijken met mijn Delta Turbo.
laten afstellen, stock staan ze vaak veeeeel te rijk afgesteld!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:50 schreef vosss het volgende:
1 op 2 bij vol stampen ja; maar gemiddeld zal ik best 1 op 6 a 1 op 7 doen hoor
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: dikke motor erin, 4 tot 6 cm lager mikken, 19-ers eronder kiepen, K&N filter, sportdemper en wat mij betreft ben je klaar.
Ik vind hem echt mooi
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef vosss het volgende:
[..]
K&N filter, sportdemper.
Ik vind hem echt mooi
Jammer dat hij niet meteen onze kant op komt. Hopelijk voor volgend jaar Augustus aangezien er dan een lease-vernieuwing aanzit te komen.quote:Fiat presenteert op de autoshow in Istanbul de Fiat Linea. Deze sedan-variant van de Grande Punto komt ook onze kant op.
De Fiat Linea wordt gebouwd in het Turkse Bursa en is in de eerste plaats bedoeld voor de Midden- en Oost-Europese markt – daar is men gek op een vierdeurs koetswerk. Op termijn komt de Linea ook onze kant op en wordt daarmee de geestelijke opvolger van de Marea, de laatste vierdeurs auto die Fiat bij ons heeft aangeboden.
De Linea is met zijn 4,56 meter flink langer dan de 4,03 meter van de Punto hatchback. Om de verhoudingen niet uit het oog te verliezen is de wielbasis met negen centimeter opgerekt.
bron: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5517&cache=no
Valt toch een beetje tegen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef WaSTeiL het volgende:
Achterkant is nu ook bekend!
[afbeelding]
Hey hallo; ik had het erover als er een mooie 2.5 of 3.0 V6 ingelepeld zou worden he; dan mag een auto best een beschaafde sportuitlaat hebben dunkt mequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |