Ik kijk heel erg uit naar haar nieuwe album van die leuke singer-songwriter pop. Ik vind het jammer dat de albums die ze na 'Left Of The Middle' (bekend van het nummer 'Torn') het niet zo goed deden.quote:New Natalie Imbruglia album in 2007.
Natalie started working on her 4th album in 2006. As confirmed by both Imbruglia and her record label the album is due in early 2007. In a true Imbruglia style, it is expensively budgeted and is currently written in the UK, USA and Australia. Gary Clark, Daniel Johns, Crispin Hunt and Dan Wilson are confirmed co-writers for the album.
Onterecht in mijn ogen. Haar tweede album White Lilies Island heeft het bij ons niet zo goed gedaan, maar er staan best aangename liedjes op (met als hoogtepunt Beauty on the fire). Haar derde album Counting down the days vond ik middelmatig om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Nah kijk er niet naar uit.. = One Hit Wonder
Mee eens. Niet dat er iets mis is met Counting down the days, maar het is allemaal een beetje voorspelbaar. Iets wat ik met White Lilies Island (en ook bijv. Smoke van het debuut) een stuk minder heb.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Onterecht in mijn ogen. Haar tweede album White Lilies Island heeft het bij ons niet zo goed gedaan, maar er staan best aangename liedjes op (met als hoogtepunt Beauty on the fire). Haar derde album Counting down the days vond ik middelmatig om eerlijk te zijn.
Iemand haar al weleens live gezien? Volgens mij heeft ze nog niet zo lang geleden een optreden gegeven in de Melkweg in Amsterdam als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mee eens. Niet dat er iets mis is met Counting down the days, maar het is allemaal een beetje voorspelbaar. Iets wat ik met White Lilies Island (en ook bijv. Smoke van het debuut) een stuk minder heb.
Ja, daar heb ik een bestandje van.. heel vet optreden maar het was btw in Paradiso.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Iemand haar al weleens live gezien? Volgens mij heeft ze nog niet zo lang geleden een optreden gegeven in de Melkweg in Amsterdam als ik mij niet vergis.
Ja, ik was daar ook bij. Leuk optreden. Handtekeningetje kunnen scoren daarna. En het nieuwe album, ach wel fijn idd. Maar zo vind ik dat elk van haar albums een aantal heel goede songs heeft, en de rest als de dertiende in het dozijn voelt...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:29 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een bestandje van.. heel vet optreden maar het was btw in Paradiso.![]()
Lees je verkeerd.. 'Counting Down The Days' was het 3e album dat kwam vorig jaar uit. Er staat 'Out Now' maar staat er al sinds 2005.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:57 schreef nipeng het volgende:
Op http://www.natalie-imbruglia.co.uk/ staat dat het album nu uit is.
Ik heb dit topic toegevoegd aan MUZ Bands & Artiesten
Aha. Beetje eigenaardig dat dit er nog steeds zo "Out now!" staat dan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:11 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Lees je verkeerd.. 'Counting Down The Days' was het 3e album dat kwam vorig jaar uit. Er staat 'Out Now' maar staat er al sinds 2005.
Letterlijk betekend het dat het album nu uit is. Dat je het dus kunt kopen in de winkel en dat is ook wel zo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:39 schreef nipeng het volgende:
[..]
Aha. Beetje eigenaardig dat dit er nog steeds zo "Out now!" staat dan.
ja, die mening deel ik wel. enkele sterke nummers, de rest is vaak meer opvulling.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:27 schreef Numbie het volgende:
Maar zo vind ik dat elk van haar albums een aantal heel goede songs heeft, en de rest als de dertiende in het dozijn voelt...![]()
In Juni komt het nieuwe album van Natalie Imbruglia uit. En binnenkort de eerste single die waarschijnlijk "Glorious" is.quote:Biografie:
Net als enkele andere Australische artiesten (zoals Jason Donovan en Kylie Minogue) speelde Natalie ook in de soapserie Neighbours ("Buren").
In 1997 bracht ze haar eerste nummer Torn uit als voorbode van haar eerste cd, Left of the middle. Dit nummer was een megaseller in Groot Brittanië, maar stond nooit op 1 in de Britse Hitparade, het nummer stond wel vele weken op nummer 2. In de 'UK radio chart' waarbij dus naar airplay wordt gekeken haalde Torn wel de hoogste positie, maar liefst 11 weken.
In 2001 bracht Natalie haar tweede cd uit, White lilies island. In het daaropvolgende jaar waagde ze zich voor het eerst aan acteerwerk op het witte doek, door een rol aan te nemen in Rowan Atkinsons film Johnny English - een knipoog naar de traditionele James Bond-film, ook naast acteur John Malkovich. Natalie's derde cd Counting Down the Days kwam in 2005 uit, dit album bereikte de eerste plaats in de Britse album-verkoop, zij het slechts voor een week. Volgens de officiële site van Natalie Imbruglia zal in de lente van 2007 haar vierde album uitkomen.
Op 31 december 2003 trouwde Natalie met Daniel Johns, de leadzanger van de Australische band Silverchair.
Ik vond haar eerste twee albums het best de nieuwe single is meer in de stijl van "Wrong Impression".quote:
Ja, heb ik ook vaak.. maar in het geheel maak dat voor mij niet zo veel uit.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:49 schreef Numbie het volgende:
Met haar heb ik elke keer dat ik een aantal nummers op d'r albums goed vind, maar de rest wat minder logischerwijs...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |