Echt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb je gedicht aan mijn moeder voorgelezen.
Moet er in huize Lienekien nog gegeten worden vanavond?quote:Ze laat vragen wanneer je komt eten.
Nee. Ik weet wie wat over van Dam gezegd heeft.quote:
Ja, echt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Echt?(Je neemt me in de maling of niet?)
[..]
Moet er in huize Lienekien nog gegeten worden vanavond?
Nou ja, mijn maag is alreeds gevuld, maar tegen een romantisch dinertje met Lienekien zeg ik natuurlijk geen nee.
Wat is dat toch met jullie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef IQM het volgende:
Echt?(Je neemt me in de maling of niet?)
Niet als Lienekien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wie wat over van Dam gezegd heeft.
Heb je overigens al eens eerder een ode aan je persoon gehad, L?
Hoi Augustina!quote:
Tof!quote:
Ja, dat dacht ik dus al wel. Maar omdat er stond dat je moeder vroeg wanneer ik kom eten, wist ik niet meer wat ik moest denken.quote:En Lienekien is alweer een tijdje het huis uit...
Iedere potentiële schoonzoon moet toch door de ouderlijke keuring komen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Ja, dat dacht ik dus al wel. Maar omdat er stond dat je moeder vroeg wanneer ik kom eten, wist ik niet meer wat ik moest denken.
Misschien wel dat ik met mijn moeder had gebeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Ja, dat dacht ik dus al wel. Maar omdat er stond dat je moeder vroeg wanneer ik kom eten, wist ik niet meer wat ik moest denken.
We denken allebei dat we in de maling worden genomen door de ander, terwijl dat bij beiden niet het geval is.quote:
Gaat dat tegenwoordig al zo snel, joh?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iedere potentiële schoonzoon moet toch door de ouderlijke keuring komen...
Nee, het werkt strikt één kant op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
We denken allebei dat we in de maling worden genomen door de ander, terwijl dat bij beiden niet het geval is.(Hoop ik)
Heel goed! Met jou (quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoi Augustina!![]()
Ik zag je telkens wel staan in de slowchat, maar liep je telkens net mis.
Alles verder goed?
Aha.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien wel dat ik met mijn moeder had gebeld.
Nee, ik kies liever voor géén kant. Dat we elkaar niet in de maling nemen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, het werkt strikt ��n kant op.
De biologische klok tikt door...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaat dat tegenwoordig al zo snel, joh?
Komt door de downtime en nog verkeerd ingestelde webservers. Ofzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef LXIV het volgende:
Zien jullie trouwens de speciale tekens de laatste tijd ook verkeerd afgedrukt?
edere potentiële schoonzoon moet toch door de ouderlijke keuring komen...
Bij mij staat er dus potentiA<<le, of zoiets dergelijks. Ook zie ik tegenwoordig veel chinese tekens e.d.
Het woord 'fok' valt in ieder geval nooit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Aha.
Praat je veel met je moeder over FOK!? Of over 'Lienekien'?
Ja, volgens mij zit er een bug die streepjes, puntjes, dakjes etc. niet goed weergeeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef LXIV het volgende:
Bij mij staat er dus potentiA<<le, of zoiets dergelijks. Ook zie ik tegenwoordig veel chinese tekens e.d.
Mijn moeder belde mij, om de logistiek voor morgen te bespreken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Augustina het volgende:
Heb je haar speciaal om het gedicht gebeld, Lienekien? Of wilde je nog wat anders weten/vertellen van/aan haar?
Ja, al moet ik je eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd wel een klein beetje stress heb over het een en ander, een fenomeen dat mij tot nu toe eigenlijk geheel onbekend was. Maar verder gaat het wel goed. Morgen ga ik ri Utrecht/Ede.quote:
Iedere seconde telt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De biologische klok tikt door...
*tik* *tok* *tik* *tok*
Je bent niet snel te oud om een kat te adopteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De biologische klok tikt door...
*tik* *tok* *tik* *tok*
Ik zie ze ook vreemd. Vanmiddag zag ik even de è als iets wat op een aambeeld leek. Maar na refreshen stond er gewoon een è.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef LXIV het volgende:
Ik kom uit Flevoland. Wilde je komen koffiedrinken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, al moet ik je eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd wel een klein beetje stress heb over het een en ander, een fenomeen dat mij tot nu toe eigenlijk geheel onbekend was. Maar verder gaat het wel goed. Morgen ga ik ri Utrecht/Ede.
(Jij kwam toch uit Amersfoort of daar in de buurt?)
Ja, vertel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:00 schreef Augustina het volgende:
En heb je stress over wat komen gaat straks in april? Of is het iets anders?
Ik vind Flevoland altijd grappig. Krijg altijd het idee dat de inwoners typisch huisje-boompje-beestje zijn. Bijna zo stereotype suburb-Amerikaans.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:00 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik kom uit Flevoland. Wilde je komen koffiedrinken?
Maar...ze weet wel dat je er leest en post?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het woord 'fok' valt in ieder geval nooit.
Dat van dat te eten vragen was trouwens verzonnen. Ik moet niet liegen.![]()
Nee, ze weet niks van fok.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar...ze weet wel dat je er leest en post?
Hè, ik had me er juist zo op verheugd.![]()
![]()
We zijn hier allemaal, echt allemaal net zo stereotiep als jij nu beweerd. Zo zijn ook alle homo's, echt allemaal, dol op paarse glitterbroeken en plateauzolen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Flevoland altijd grappig. Krijg altijd het idee dat de inwoners typisch huisje-boompje-beestje zijn. Bijna zo stereotype suburb-Amerikaans..
Dat dacht ik welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef Augustina het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal, echt allemaal net zo stereotiep als jij nu beweerd. Zo zijn ook alle homo's, echt allemaal dol op paarse glitterbroeken en plateauzolen.
Och, het is niet echt uit de route. En ik heb wel even tijd tussen 10 en 2.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:00 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik kom uit Flevoland. Wilde je komen koffiedrinken?
Weet ik niet. Ik denk een combinatie van van alles bij elkaar. Maar het valt wel mee hoor, wil niet klagen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:00 schreef Augustina het volgende:
En heb je stress over wat komen gaat straks in april? Of is het iets anders?
Oh shit. Haha.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Och, het is niet echt uit de route. En ik heb wel even tijd tussen 10 en 2.![]()
Je hart luchten is niet meteen klagen hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik denk een combinatie van van alles bij elkaar. Maar het valt wel mee hoor, wil niet klagen...
Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:05 schreef Augustina het volgende:
[..]
Je hart luchten is niet meteen klagen hoor.
Hoe bedoel je, welke naam anders?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, apart.
(Of gebruik je de naam 'Lienekien' ook buiten FOK! om?)
Heet jij in het echt dan ook Lienekien?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, welke naam anders?!![]()
Nee, want dat leg ik uit. 'Zo heet ik daar' en 'zo heet dat forum'.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Heet jij in het echt dan ook Lienekien?![]()
Ik snap het gewoon niet meer.
Jij leest een gedicht voor aan je moeder, waarin gerept wordt over 'TTK' en 'Lienekien', maar toch heb jij het met je moeder nog nooit gehad over 'FOK!' en weet ze daar niks van af.
En zij gaat dan geen vragen stellen?
Ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je mij ook genoemd?
Aha.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, want dat leg ik uit. 'Zo heet ik daar' en 'zo heet dat forum'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |