Hoho, een beetje priester doet ook hele andere handelingen met zn knaapjes...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Een begripvolle meneer die naar je luistert, denk ik. En je zonden vergeeft.
iedereen zondigt wel een keer m'n kindquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hoho, een beetje priester doet ook hele andere handelingen met zn knaapjes...![]()
En dat ben ik niet van je gewendquote:
Ach zo. Ok. Ik ben overigens loops noch losbandig, en evenmin beledigbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ach so. Ik ben daar gewoon wat makkelijker in bij loopse (BSB-alert) vrouwen dan bij dames.
Voel je toch niet zo aangevallen. Ik heb niets tegen loopse vrouwen. Dat moet iedereen zelf weten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach zo. Ok. Ik ben overigens loops noch losbandig, en evenmin beledigbaar.
Er zijn twee opties: jij bent het gevoeligst ervoor, vertoont daarom als eerste de symptomen en ook het heftigst, of jij bent de oorzaak en besmettelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:07 schreef tvlxd het volgende:
Tsja...
Daarom hebben die katholieken het ook zo goed, gewoon biechten en dan is het weer ok.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
iedereen zondigt wel een keer m'n kind
Eerder voor Grote Tieten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Toch wat ontvankelijker geworden voor *kuch*oudere*kuch* vrouwen?
Hallo! Jij maalt! Jij ziet verbanden die er niet zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef tvlxd het volgende:
Drie: je ziet verbanden die er niet zijn.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Daarom hebben die katholieken het ook zo goed, gewoon biechten en dan is het weer ok.
[..]
Eerder voor Grote Tieten.
[afbeelding]
Wedden dat je binnen 2 uurtjes terug bent voor je portie shit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:26 schreef tvlxd het volgende:
Fuck deze shit, ik ga een boek lezen.
Waarschijnlijk. Eerst even een test doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wedden dat je binnen 2 uurtjes terug bent voor je portie shit?
Toch vond ik haar vroeger knapper.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
Sinds wanneer zijn de borsten van Fabienne nep?
In haar tmf tijd viel de omvang van haar boezem al op. In positieve zin.
Dat dacht ik gelezen te hebben. De foto`s suggeren dat ook wel zo`n klein en slank meisjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
Sinds wanneer zijn de borsten van Fabienne nep?
In haar tmf tijd viel de omvang van haar boezem al op. In positieve zin.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:26 schreef tvlxd het volgende:
Fuck deze shit, ik ga een boek lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |