Doen ze wel hoor, maar alleen met gereserveerde kaartjes die een half uur voor de voorstelling nog niet op zijn gehaald. Tenminste, in sommige theaters dan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat ik me ineens afvraag. Wat nou als je gewoon wel heengaat en dan bij de kassa wacht tot mensen niet komen opdagenBij de bioscoop kan je vlak voor een film begint gereserveerde kaarten van een ander nemen
Maar dat zullen ze in het theater wel niet doen
![]()
Nou dan zal ik 23 december naar de tv gaan kijken, ik vond zn vorige show ook leuk, en ik ben ook naar zijn eerste show, Gegabber, geweest... Die was echt geweldig!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hij doet m nog tot en met december omdat er een heleboel mensen teleurgesteld moesten worden omdat het altijd zo snel uitverkocht was.
23 december komt ie op televisie, en dan eind december/begin januari ligt de DVD in de winkelllll
Top show _o_
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:46 schreef Xilantof het volgende:
Buikpijn van 't lachen net van de busscene met de "bijna-overspannen-docent"![]()
Hmm.. dat is nou jammer, dat vergat ie in Carre ook. Moest er wel heel erg om lachen toen, maar nu ik hoor dat ie het vaker 'vergeet'... Zonde..quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
De overspannen docent ,.. was toen ie in enschede was leuker.. Op t moment dat ie de HaHa student vergeten was..![]()
Tja, zo gaat dat nu eenmaal. Doen veel meer cabaretiers. Maar t blijft wel leuk, ook al zie je t vaker, of doen ze t vaker. Zolang t maar echt lijkt, en de goeie kunnen dat.quote:Op zondag 31 december 2006 11:46 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hmm.. dat is nou jammer, dat vergat ie in Carre ook. Moest er wel heel erg om lachen toen, maar nu ik hoor dat ie het vaker 'vergeet'... Zonde..
Uiteraardquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:29 schreef greatgonzo het volgende:
is de dvd de complete show eigenlijk? Tv was geknipt volgens mij, was maar een uurtje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |