nou dat nergens op slaan was iig de bedoelingquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet ik nu lachen of wat? Of mag ik zeggen dat ik hem niet snap cq. nergens op vind slaan?
Denk je dat je mod bent ofzo?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kickje ONZ?
Daar word hij natuurlijk nog meer geadoreerd.
Wie?quote:
Nee, de weg naar verlichting is lang en zwaar maar uiteindelijk komen de echte roflbbq-die-harders er wel. Dus geen kckje nodig, thx aniewajquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kickje ONZ?
Daar word hij natuurlijk nog meer geadoreerd.
Ik neem het meequote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee, de weg naar verlichting is lang maar uiteindelijk komen de echte wel. Dus geen kckje nodig, thx aniewaj![]()
en dan, en dan? dan ga je je er op aftrekken ofzo? gatver, modjesquote:
Okay, helder. Wil je nu een lolly?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou dat nergens op slaan was iig de bedoeling
Oi! Modje in dit geval.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en dan, en dan? dan ga je je er op aftrekken ofzo? gatver, modjes
Had jij niet nog een ban ergens van tegoed ofzo? Hmm, eens nadeken..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en dan, en dan? dan ga je je er op aftrekken ofzo? gatver, modjes
Oooi! Nou vooruit, >>ONZ dan, of eehm V&A ofzo.. nou toe nou..quote:
MED eerderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oooi! Nou vooruit, >>ONZ dan, of eehm V&A ofzo.. nou toe nou..
Nou kan ik me ook in vinden, vooruit.quote:
toevallig nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Had jij niet nog een ban ergens van tegoed ofzo? Hmm, eens nadeken..
en de tsunami.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:32 schreef opgebaarde het volgende:
Pleur hem dan eerst naar TRU, misschien komen we er zo nog wel achter dat BrauN de intellectueel is die achter de aanslagen van 9/11 zat en het brein was achter de moord op Pim
en de uitvinding van aids me dunktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
En de uitvinding van de frikandel.![]()
Present! Brak, en present!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef opgebaarde het volgende:
Waar blijft die roflSiemeN?
Ontopic, balkanisering is onkoel![]()
Mwoah. De kans dat ik brak ben op een vrijdag is tamelijk groot.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hey ik ben ook brak! Zijn wij één en dezelfde persoon?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |