leg dat nou eens aan die admins uit die hem bannenquote:
Kutadminsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
leg dat nou eens aan die admins uit die hem bannen
Ik zou jou ook niet missen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Was die kankernazi weg ja? Oh, niet gemist
Doe niet zo stoer man, kinderachtige vent.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Was die kankernazi weg ja? Oh, niet gemist
Hij heeft nog niet geneukt. Ehh.. ik bedoel.. Hij heeft nog nooit geneukt!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer man, kinderachtige vent.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer man, kinderachtige vent.
quote:U HAV AIDS LOLZ!!!11!!
Nee, hij bereist liever elk stukje spoorrails van Nederland en doet daar trots verslag over.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geneukt. Ehh.. ik bedoel.. Hij heeft nog nooit geneukt!
jij wel dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geneukt. Ehh.. ik bedoel.. Hij heeft nog nooit geneukt!
Misschien hoopte ie op beroemdheid. Want beroemdheid leidt af en toe tot neuken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, hij bereist liever elk stukje spoorrails van Nederland en doet daar trots verslag over.
Ieder z'n ding.
in ieder geval al 12 minutenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoe lang blijf je nu?
Tot de admins vinden dat het weer lang genoeg heeft geduurd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoe lang blijf je nu?
En neuken dus ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee, die Dr_Flash spoort niet [afbeelding].
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee, die Dr_Flash spoort niet [afbeelding].
Oh ja: tvp is voor mietjes, Lopend is het net zo ver & Seks is voor hippiesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
TVP
en jij hebt een rar. P_UNT.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja: tvp is voor mietjes, Lopend is het net zo ver & Seks is voor hippies.
En het is tijd voor een bedevaartsoord en Nederland is toe aan een nieuwe religie, wappam!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja: tvp is voor mietjes, Lopend is het net zo ver & Seks is voor hippies.
Nah geen zin inquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
Als we nu een paar antiBrauN helden vinden, kunnen we een knokpartij organiseren tussen de pro- en conbehamels![]()
Ga maar naar schiphol foto's makenquote:
Moet ik nu lachen of wat? Of mag ik zeggen dat ik hem niet snap cq. nergens op vind slaan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en jij hebt een rar. P_UNT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |