ik kon en wilde het niet geloven...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei ! Mooi gevonden ! Had ik nog niet eens op gelet..... Maar ja, de makers hadden zich in afl 1 natuurlijk al verraden door de brug en het memory-spel......![]()
ik ben hier te jong voor denk ik ...quote:
nu ben ik helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
...puntoortjes wilde wat van mij afpakken.....welk nummer denk jij ?![]()
Dat is het verradelijke van het spel..... Je wil graag dat iemand de mol is, en daar ga je alles heen leiden....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kon en wilde het niet geloven...![]()
hopelijk gaat het dit jaar beter...
dan ben ik ook te jongquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben hier te jong voor denk ik ...![]()
Ik vind het een rare vraag, maar vooruit :quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
...puntoortjes wilde wat van mij afpakken.....welk nummer denk jij ?![]()
http://www.jimmycliffonline.com/quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben hier te jong voor denk ik ...![]()
de eerste...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vind het een rare vraag, maar vooruit :
You can get it if you really want of The harder they come ???
ik dacht Jantien toen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat is het verradelijke van het spel..... Je wil graag dat iemand de mol is, en daar ga je alles heen leiden....
Ik ga dit jaar Afl 1 maar van minuut tot minuut ontleden, vaak wordt daar een geweldige hint in gegeven. Denk nog maar eens aan George met zijn "hoogtevrees " terwijl hij vrolijk vanaf de dam naar beneden keek.....![]()
Maar ja, ik zat natuurlijk weer op John. George was inderdaad de ultimate Mole !
ik weet nog net wie Jimmy cliff is, maar wat ie zingt...quote:
Je hebt het wel tegen Dr. Reggae (spreekuur volgens afspraak)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
de eerste...![]()
Zie je wel....zo raar was de vraag uiteindelijk dus niet.....![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht Jantien toen...![]()
tís eigenlijk helemaal niet leuk om vanaf het begin te weten wie het is. maar toch wil ik het wel. is zo raar bij WIDM
13-Ob-La-Di, Ob-La-Daquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet nog net wie Jimmy cliff is, maar wat ie zingt...![]()
ja! maar dat liedje is dan weer van de Beatles...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
13-Ob-La-Di, Ob-La-Da
is dat niet van die serie ...met corky... die jongen met down?
o okee... ihihiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! maar dat liedje is dan weer van de Beatles...![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jimmyquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet nog net wie Jimmy cliff is, maar wat ie zingt...![]()
hoi noddiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Inodder het volgende:
voelt zich genegeerd2 posts rond 20.30 uur geen reactie heb zelfs netjes gezwaaid enzo
![]()
mischien werkt dit beter
![]()
HALLO ALLEMAAL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat niet met desmond en zn ton op de markt en molly die zangeres is in n bandquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Cool....jij weet toevallig niet waar ik de allereerste reggeanummers van wijlen heer Marley kan vinden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen Dr. Reggae (spreekuur volgens afspraak)![]()
ouwe lullen muziekquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Inodder !
gezondheidquote:
HOIquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:29 schreef Inodder het volgende:
voelt zich genegeerd2 posts rond 20.30 uur geen reactie heb zelfs netjes gezwaaid enzo
![]()
mischien werkt dit beter
![]()
HALLO ALLEMAAL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jups!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
is dat niet met desmond en zn ton op de markt en molly die zangeres is in n band
ja zoietsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
is dat niet met desmond en zn ton op de markt en molly die zangeres is in n band
Klinkt goed beetje feel good music "bruiloft muziek" (25 jaarig)quote:
En bedankt!quote:
senk joe...quote:
De "eerste" opnamen, vroege opnamen kan je beter zeggen, zijn rechtenvrij en zijn op talloze compilatie-cd's voor bijna niks te krijgen. Daar zitten heel aardige bij! Laatst kwam ik zelfs een hoesje tegen waarop hij als echte jonge gast staat, met kort hart, kekke puntschoentjes en een zwart pak. 1963 schatte ik. Kijk maar eeens in je brievenbusje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cool....jij weet toevallig niet waar ik de allereerste reggeanummers van wijlen heer Marley kan vinden?![]()
Proest......quote:
Veel van zijn nummers die heeft opgenomen zijn dezelfde nummers die ook door andere rappers van die generatie werden opgenomen........ik zou je in alle eerlijkheid niet kunnen vertellen welke nu echt van zijn hand zijn en welke eenvoudigweg door hem zijn "groot"gemaakt....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:33 schreef Day het volgende:
Jim is goed, but nobody beats Bob!
kutvertyfus...moet ik toch nog een keer in dit verlepte kuttopic posten maar kan niet anders...DEMINS! Pass mij eens "chances are"!!!!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
De "eerste" opnamen, vroege opnamen kan je beter zeggen, zijn rechtenvrij en zijn op talloze compilatie-cd's voor bijna niks te krijgen. Daar zitten heel aardige bij! Laatst kwam ik zelfs een hoesje tegen waarop hij als echte jonge gast staat, met kort hart, kekke puntschoentjes en een zwart pak. 1963 schatte ik. Kijk maar eeens in je brievenbusje.
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Veel van zijn nummers die heeft opgenomen zijn dezelfde nummers die ook door andere rappers van die generatie werden opgenomen........ik zou je in alle eerlijkheid niet kunnen vertellen welke nu echt van zijn hand zijn en welke eenvoudigweg door hem zijn "groot"gemaakt....
Hij had wel de meest aanstekelijke en dramatische voor reggae geboren stem....![]()
Weet je zeker dat je het naar mij hebt gezonden en niet toevallig naar bommels...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
De "eerste" opnamen, vroege opnamen kan je beter zeggen, zijn rechtenvrij en zijn op talloze compilatie-cd's voor bijna niks te krijgen. Daar zitten heel aardige bij! Laatst kwam ik zelfs een hoesje tegen waarop hij als echte jonge gast staat, met kort hart, kekke puntschoentjes en een zwart pak. 1963 schatte ik. Kijk maar eeens in je brievenbusje.
Gezellig bommels...kom vaker langs...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
kutvertyfus...moet ik toch nog een keer in dit verlepte kuttopic posten maar kan niet anders...DEMINS! Pass mij eens "chances are"!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |