Oe ! Lekker !quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb wel kastanjes voor je, voor ín het vuur...![]()
schoorsteenveger moet eerst even komen voordat die van ons weer branden kan...![]()
Dat is wel iets om te vieren!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier voor de 4 miljoenste keer de dvd van pokémon...
ben ik met je eens! Taart, iemand?!quote:
...das lekker....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nadat ik hem verkreukeld had was ie idd kapot
Nou een klein stukje dan maar graag!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben ik met je eens! Taart, iemand?!![]()
![]()
totdat ze je als vliegdekmoeder gaan gebruiken ja...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
...das lekker....![]()
....vliegtuigen zijn uiterst belangrijk in het leven van een jongen die opgroeit naar volwassenheid de volwassen leeftijd.![]()
Ik niet...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:21 schreef demins het volgende:
[..]
Nou een klein stukje dan maar graag!![]()
...tsssk....een klein offer als je je bedenkt wat je ervoor terugkrijgt...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
totdat ze je als vliegdekmoeder gaan gebruiken ja...![]()
![]()
sorry,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik niet.......ik wil bastognekoeken......
![]()
Troep?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
...tsssk....een klein offer als je je bedenkt wat je ervoor terugkrijgt...![]()
Je jokt ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry,heb wel taart van bastognekoeken...
![]()
nee....quote:
kijk niet zo anders sloop ik de jouwe ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
...das lekker....![]()
....vliegtuigen zijn uiterst belangrijk in het leven van een jongen die opgroeit naar volwassenheid de volwassen leeftijd.![]()
Jij noemt het verantwoordelijk omgaan met de boordcomputer....veiligstellen van de zwarte doos.....en meer van zulks troep!quote:
de bodem van mn monchou taartquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry,heb wel taart van bastognekoeken...
![]()
Dat kan niet....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kijk niet zo anders sloop ik de jouwe ook![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
........doe maar...met 2 klontjes suiker graag.
![]()
Gaaf, Buuv, ben je ook een Wie is de Mol, fanaat ??quote:
fanaat?! da's een understatement...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaaf, Buuv, ben je ook een Wie is de Mol, fanaat ??![]()
een slot is zo open...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan niet....![]()
Ze staan in de hangar ...de hangar is op slot........en raad eens wie de sleutel niet heeft ?![]()
Wow !!!!! Ultiem is idd het goede woordquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
fanaat?! da's een understatement...![]()
da's echt ultieme televisie!![]()
roderick![]()
En ik ben sinds de laatste serie Toine met heeeeeeel andere ogen gaan zien...![]()
Met zijn spaanse voetbal-blunder......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En ik ben sinds de laatste serie Toine met heeeeeeel andere ogen gaan zien...![]()
* heel hard nadenktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wow !!!!! Ultiem is idd het goede woord![]()
Je spreekt nu trouwens met de poolwinnaar van 1 vd fanaat-sites
poletta/pelottaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met zijn spaanse voetbal-blunder......![]()
heb je nou alles alleen opgegeten?quote:
Nee, ik kon helaas niet.... Daar was George....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* heel hard nadenkt
volg het namelijk wel redelijk intensief... ahum...
ben je ook naar de fandag geweest?
.....momentje....ik kan niet praten met volle mond....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb je nou alles alleen opgegeten?
Die was erg goed!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
poletta/pelotta![]()
meer dat ie milouska ging opbellen: dit is een telefoontje van de mol, geef al je shekels aan toine... en dan gierend van de lach achter dat muurtje liggen...![]()
![]()
ik weet het wel, maar nu even niet...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, ik kon helaas niet.... Daar was George....![]()
Maar niet van de organiserende site, maar een zeer naaste concurrent. Daar zitten de hardcore fans, op .com zitten vaak nog al eens blaataapjes.....![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die was erg goed!
Ook priceless: Roderick die in de finale zat, maar dacht dat Peggy de Mol was.....![]()
... zullen we dat eens gaan testenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
....als jij ook maar een voet in mijn hangar zet...dan verkreukel ik die GTSTvan jou....
![]()
gtst verkreukelen! ik ben voor!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... zullen we dat eens gaan testen![]()
.nl.....Oei, kun je daar serieus iets kwijt dan....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet het wel, maar nu even niet...
ben dan vooral actief op de .nl
ben wel op zoek naar wat "steviger" werk. voor de nieuwe serie (die hopelijk in januari weer van start gaat! )![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat Roderick de mol was...supercomplottheorieen met de motorcycle diaries als basis. klopte echt prima, maar dat berustte slechts op toeval....
![]()
![]()
Laat staan een Nossiequote:
...Heel goed ....door deze post van ben ik weer een gouwe ouwe aan het downen....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... zullen we dat eens gaan testen![]()
.org... inderdaad.... muziek van die film kwam steeds terug in de afleveringen en dat gcombineerd met het ché t-shirt..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
.nl.....Oei, kun je daar serieus iets kwijt dan....![]()
.com en .org zijn mijn domeinen. De laatste is h马 stevig![]()
Motorcycle diaries ! Hele mooie soundtrack ! Krijg er nog steeds kippevel van !
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
...Heel goed ....door deze post van ben ik weer een gouwe ouwe aan het downen....
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aankomend seizoen maar ff verhuizen...
Oei ! Mooi gevonden ! Had ik nog niet eens op gelet..... Maar ja, de makers hadden zich in afl 1 natuurlijk al verraden door de brug en het memory-spel......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
.org... inderdaad.... muziek van die film kwam steeds terug in de afleveringen en dat gcombineerd met het ché t-shirt..
hoe kom je daar bij? ik sluit me aan bij puntoortje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |