je had voor de 8 kunnen gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:51 schreef Nostalgist het volgende:
Nee, 7 is een Nossie, dat brengt meer geluk !!!!![]()
Zonder problemen tot de 12 denk ik, maar vind 7 een mooi nummer om aan mezelf te verbinden....quote:
okee dus vanaf nu is 7 een nossiequote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zonder problemen tot de 12 denk ik, maar vind 7 een mooi nummer om aan mezelf te verbinden....![]()
Ik wil 23, maar dat regel ik morgenvroeg welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee dus vanaf nu is 7 een nossie![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee dus vanaf nu is 7 een nossie![]()
En weer een Herman!quote:
Soms een beetje provoceren roept inderdaad (eindelijk) een reactie op.....quote:
Rellert!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Soms een beetje provoceren roept inderdaad (eindelijk) een reactie op.....![]()
Ja, jij Ja ! Ga eens heel snel een meter punikken !quote:
Iemand die op vakantie is, wordt als onderwerp gekozen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:42 schreef Day het volgende:
Soms snap ik niks, maar dan ook echt helemaal niks van die SC-topics.
Kan ik iets voor je doen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:42 schreef Day het volgende:
En weer lekker slijmeballen bij de moddiemods. Jij bent echt erg !quote:
Dat zeg je alleen maar om me een plezier te doen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En weer lekker slijmeballen bij de moddiemods. Jij bent echt erg !![]()
Jij noemde me net een negativoquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om me een plezier te doen!![]()
Maar even daarvoor noemde ik je een positivo! Heb je die moodswings al lang?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:49 schreef Day het volgende:
[..]
Jij noemde me net een negativo![]()
En dat terwijl ik alitjd het zonnetje in huis ben![]()
Euh... euh... ik nog niet!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef puntoortje het volgende:
.. zo iedereen weer volle buikjeshoi hoi
Dat was een nossie, maar ik zie vooral veel Deminsjes! Ze worden steeds populairder!quote:
Je hebt net weer een Peter 6000 gedaan, hoor....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was een nossie, maar ik zie vooral veel Deminsjes! Ze worden steeds populairder!![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt net weer een Peter 6000 gedaan, hoor....![]()
Hoeft ook niet, zo lang wij het maar begrijpenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:42 schreef Day het volgende:
doen we dat dan???quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zo lang wij het maar begrijpen![]()
ooooooquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:26 schreef Mike1964 het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol? Bommie komt pas terug als deze vol is. Aangezien hij een hele slechte verliezer is, wil hij natuurlijk niet in dit topic reageren...
Nope, maar als de mods die illusie hebben gaan ze ons niet bannen om onze uitspraken hierquote:
onder het mom van...wij weten niet beterquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, maar als de mods die illusie hebben gaan ze ons niet bannen om onze uitspraken hier
ja, wat hier gebeurd kunnen de zusjes nog een punt aan zuigen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:42 schreef Day het volgende:
Weetjewel, lamazegguh, we doen gewoon ons dingetje, weetjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, wat hier gebeurd kunnen de zusjes nog een punt aan zuigen...![]()
![]()
en? Deal?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Weetjewel, lamazegguh, we doen gewoon ons dingetje, weetje![]()
weer spelletjes aan het kijken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog niet...ze houden het spannend...
Uhuh...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
weer spelletjes aan het kijken?
hier voor de 4 miljoenste keer de dvd van pokémon...quote:
die liggen al op bed...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]...dat kun je die jongens niet aan doen !
![]()
Daar worden ze soft van.![]()
Ik gooi nog maar eens een stuk hout op het vuur....Lekker knus, hoor, zo'n open haardquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier voor de 4 miljoenste keer de dvd van pokémon...![]()
oudste mag later naar bed. krijgt geen genoeg van die wezens...
ik heb wel kastanjes voor je, voor ín het vuur...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik gooi nog maar eens een stuk hout op het vuur....Lekker knus, hoor, zo'n open haard![]()
......oe ...crashesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die liggen al op bed...nummer 2 heb ik erin geknikkerd nadat ik een papieren vliegtuigje in me gezicht kreeg
![]()
pokemon ...zijn die dingen er nog steeds... pfff ... ik dacht dat die rage alweer afgelopen wasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier voor de 4 miljoenste keer de dvd van pokémon...![]()
oudste mag later naar bed. krijgt geen genoeg van die wezens...
nadat ik hem verkreukeld had was ie idd kapotquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
......oe ...crashes.....wat was er kapot ? ...de stuurinrichting?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |