abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:07:03 #176
80382 manny
30 is best veel
pi_43009946
Brief ook binnen. Staat in dat de echte prijs 1199 was. Wat een crap.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:33:29 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43011625
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:07 schreef manny het volgende:
Brief ook binnen. Staat in dat de echte prijs 1199 was. Wat een crap.
¤ 1.199,= ???

Weten ze bij Otto wel zeker dat dat geen drukfout is?
Nou mag in Duitsland de BTW misschien maar 16% ipv 19% zijn maar bij de duitse Otto kost ie ¤ 899,=
Diverse andere NL bedrijven bieden het toestel voor rond de ¤ 800,= aan.
Dan kost hij bij Otto dus 50% meer dan bij anderen, dat moet Otto ineens wel geloofwaardig maken qua prijsstelling?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43014468
Kansloos topic...
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:42:38 #179
80382 manny
30 is best veel
pi_43014726
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef HPoi het volgende:
Kansloos topic...
blijf dan weg, stakker
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  FOK!fotograaf zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:44:09 #180
13368 NiGeLaToR
pi_43014758
Check m'n onderschrift, kun je m'n hele verhaal in 1 keer lezen...

Je krijgt uiteindelijk een redelijke kutbrief, dus vanaf nu vind ik Otto een dubbel shitbedrijf.
Vond het al een enkelvoudig shitbedrijf, vandaar.. had geen tv verwacht, maar wel 'n ludieke actie van ze om 't met een aardig voorstel oid af te doen.
pi_43015900
ook brief binnen:
aan Mevrouw m scholten
terwijl ik echt 100% zeker man heb opgegeven
pi_43015933
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Check m'n onderschrift, kun je m'n hele verhaal in 1 keer lezen...

Je krijgt uiteindelijk een redelijke kutbrief, dus vanaf nu vind ik Otto een dubbel shitbedrijf.
Vond het al een enkelvoudig shitbedrijf, vandaar.. had geen tv verwacht, maar wel 'n ludieke actie van ze om 't met een aardig voorstel oid af te doen.
Het leuke is dat de reden die Otto in de brief opvoert (de voorwaarden over schrijffouten) niet de reden van het niet leveren kan zijn.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_43019985
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:42 schreef manny het volgende:

[..]

blijf dan weg, stakker
whehehe, blijf maar lekker kijken naar je 20cm schermpje! (voor 120 E)
pi_43020531
Ja, hoi! Nu is het wel weer leuk. Ga elkaar even lastigvallen per postduif/e-mail/in het echt ( )

Fijn, bedankt!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_43023499
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:33 schreef mschol het volgende:
ook brief binnen:
aan Mevrouw m scholten
terwijl ik echt 100% zeker man heb opgegeven
Ik was ook al een mevrouw in de brief. Krijg je ervan als je loopt te rommelen in mijn gegevens als Otto zijnde
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:01:32 #186
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_43030020
Ipv dat Otto de prijs bij het toestel wijzigt in de bestelling, zetten ze het 'juiste' artikel bij die prijs. Dat artikel had ik niet besteld en maar geannuleerd. Hmm, het meest bizarre is nog wel dat ik nu schijnbaar iets besteld had met een bepaalde code in de shop, maar die hele code bestaat niet?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_43030149
net maar even de wandsteun geannuleerd
heel erg slecht dat ze dit niet zelf doen
  FOK!fotograaf zondag 29 oktober 2006 @ 21:53:45 #188
13368 NiGeLaToR
pi_43049165
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het leuke is dat de reden die Otto in de brief opvoert (de voorwaarden over schrijffouten) niet de reden van het niet leveren kan zijn.
Nee, tis allemaal nogal crappy. Net als die website, die brief, die fout, hun reactie daarop en had ik al gezegd die brief?

Ah ja, m'n google adsense spam geeft al direct reclame voor Wehkamp - erg grappig dat je daar vrij direct diezelfde tv voor je kiezen krijgt voor een knappe prijs
pi_43066779
quote:
Otto-klanten eisen goedkope breedbeeld-tv

Uitgegeven: 30 oktober 2006 12:04
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2006 13:54

AMSTERDAM - Zo'n hondervijftig klanten van postorderbedrijf Otto hebben zich verenigd om alsnog voor 99 euro een breedbeeldtelevisie geleverd te krijgen. Ze bestelden het toestel toen Otto het op zijn website per ongeluk voor een veel te lage prijs aanbood. Eigenlijk kost de televisie 1200 euro.

De boze klanten menen dat Otto zich niet kan beroepen op zijn algemene voorwaarden. Daarin worden weliswaar "druk-, zet- of programmeerfouten voorbehouden", maar de verkeerde prijs heeft bijna een week op de site gestaan. Otto was daarvan al enkele dagen op de hoogte voordat het bedrijf ingreep. Bovendien werd klanten die de televisie bestelden per e-mail een bevestiging toegezonden.

Vijf minuten

Volgens initiatiefneemster Natasja van Gool-Westmaas had Otto de fout veel eerder had kunnen herstellen. "Zo'n verkeerde prijs kan binnen vijf minuten van de site gehaald worden," meent ze.

Van Gool-Westmaas bestelde de televisie zelf op donderdag, vlak voordat de fout breed in de publiciteit kwam. Ze was op de "aanbieding" gewezen door een collega. Ze werd wel achterdochtig van de lage prijs, maar hield die niet voor onmogelijk. "Als je tegenwoordig een mobieltje koopt, krijg je er vaak een hele computer of een lcd-scherm bij cadeau."

Wandsteun

Otto liet afgelopen donderdag weten dat het probleem een week eerder was ontstaan toen de prijs van de televisie in het computersysteem werd verwisseld met die van een bijpassende wandsteun. De fout kwam al gauw aan het licht toen verbaasde klanten contact opnamen met de servicelijn van het postorderbedrijf.

Het duurde vervolgens enkele dagen voor de prijs gecorrigeerd kon worden. Volgens woordvoerster Nicole Severijn kon alleen Otto's moederbedrijf in Duitsland de fout herstellen, en dat "was kennelijk nogal ingewikkeld". Het bedrijf weigert de televisies voor de lage prijs te leveren, omdat "het duidelijk is dat het hier om een vergissing gaat" - aldus een brief die de klanten ontvingen.

In de verwarring hebben enkele klanten die de televisie hadden getracht te bestellen, inmiddels een wandsteun thuisbezorgd gekregen. Die kunnen ze terugsturen naar Otto.

Pleister

Aanvankelijk zegde Otto toe de gedupeerden - naast excuses - een bescheiden "pleister op de wonde" te zullen aanbieden, maar toen de fout in de publiciteit kwam trachtten nog honderden mensen er van te profiteren. Volgens Severijn had één klant zelfs 93 toestellen ineens besteld. Omdat het bedrijf dat niet wilde belonen, besloot het vrijdag af te zien van het goedmakertje.

De initiatiefnemers van de website "Ik wil mijn Otto TV" eisen dat Otto de televisies alsnog levert. Op de site hadden zich maandag rond het middaguur al zo’n honderdvijftig klanten geregistreerd. Door de grote belangstelling raakte de site zelfs overbelast.

Van Gool-Westmaas heeft inmiddels een jurist ingeschakeld om namens de gedupeerden op te treden als Otto niet toegeeft. "We zijn er echt niet op uit om Otto failliet te laten verklaren," zegt ze. Maar het uitblijven van de aanvankelijk toegezegde tegemoetkoming zit haar dwars. "Eerst beloven ze een 'pleister op de wonde', en dan komen ze daar op terug. Otto stapelt blunder op blunder. Ze zijn gewoon niet professioneel."

Juristen

Severijn kan zich de woede van de klanten best voorstellen. Toch is het bedrijf vooralsnog niet van plan de televisies te leveren. Volgens de juristen van Otto valt de vergissing wel degelijk onder de uitzonderingen die in de algemene leveringsvoorwaarden van het bedrijf zijn vermeld.
bron: nu.nl
pi_43066851
Wat een huilebakken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43066953
Onzin, ik wil gewoon mijn televisie.
pi_43066990
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:54 schreef kreischer2000 het volgende:
Euro of 800 bij de Wehkamp begreep ik.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43067150
quote:
Dat mag, maar dan moet je hem ook gewoon betalen.
pi_43067376
quote:
"Jouw" televisie nog wel. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:30:36 #195
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_43068124
Wat een asocialen, allemaal weetende van het feit dat het een fout is en dan zo gaan doen.

Te triest voor woorden dit...
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_43068187
Tsjonge ik had toch wel gedacht dat de kous nu was afgedaan, zijn er toch een een groepje debielen die hun eigen gedrag goed proberen te praten. Echt het zijn wel de meest onzinnige argumenten die ik ooit heb gehoord. En dat ze geen tegemoetkoming krijgen is gewoon de schuld van alle bestellers. En die snol werd zelf notabene door een collega op de advertentie gewezen.

En hoe zielig: bij telefoonabonnementen krijg je tegenwoordig ook van alles al gratis. Die mensen zijn alleen maar bezig om zichzelf vrij te pleitten van een misstap die ze zelf hebben begaan.

Tegen de muur met die 150 man! Dood aan ze allemaal!!
Even a broken clock is right twice a day.
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 15:58:10 #197
13368 NiGeLaToR
pi_43069128
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef danos het volgende:
Tsjonge ik had toch wel gedacht dat de kous nu was afgedaan, zijn er toch een een groepje debielen die hun eigen gedrag goed proberen te praten. Echt het zijn wel de meest onzinnige argumenten die ik ooit heb gehoord. En dat ze geen tegemoetkoming krijgen is gewoon de schuld van alle bestellers. En die snol werd zelf notabene door een collega op de advertentie gewezen.

En hoe zielig: bij telefoonabonnementen krijg je tegenwoordig ook van alles al gratis. Die mensen zijn alleen maar bezig om zichzelf vrij te pleitten van een misstap die ze zelf hebben begaan.

Tegen de muur met die 150 man! Dood aan ze allemaal!!
Jullie hadden zeker geen 1 besteld he?
Jammer voor jullie, als die 150 man straks 'n mooie tv krijgen.

Die verrekte site is alleen in ene down.. zo kan je je niet meer aanmelden natuurlijk...
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:59:46 #198
67730 Xenas
Dat is SANEX andersom
pi_43069177
Alsof iedereen heilig is... Als je zo'n kans krijgt en je bent toevallig al een tijd op zoek naar een dergelijke TV, dan laat je die kans toch niet schieten? Ik denk dat als Otto zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar had, er geen gez*#k was geweest. Maar omdat ze nu fout op fout maken vind ik het logisch dat ze aangepakt worden, moeten ze maar professioneel te werk gaan. Het is en blijft een harde wereld.

Oh en ja, ik heb ook besteld. En ook ja, ik heb een brief als 'mevrouw' betitteld gekregen terwijl ik duidelijk aangaf man te zijn (dit staat ook zo op de factuur).
Daarnaast, en dat vind ik echt schandalig, zit er een dermate lek in het systeem van Otto, dat een kennis van een collega van mij, (nadat ik de tv had besteld) 3!!! keer mijn gegevens ingevuld zag op de site van Otto, toen hij wilde bestellen. Dit terwijl hij bij een compleet ander bedrijf werkt in een andere stad (waardoor het niks met IP/cookies oid te maken kan hebben, tevens had ik hem ook geen link doorgestuurd of zoiets waardoor hij in een sessie van mij zou kunnen zitten) En dit vind ik een grove schending van mijn privacy!
oi?
pi_43069199
Niet dat dat uitmaakt, als zij een positieve uitspraak krijgen dan zal dat voor eenieder gelden die zo'n tv heeft besteld.
pi_43069254
Nederland op zijn smalst!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')