Hehe bedankt, lekker rustig aan doen en "het syteem" een dagje rust gunnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
He gast gefeliciteerd, en wat ga je op je verjaardg doen? Extra veel zeiken op FOK!?
Geloof mij, ik wacht daar ook nog steeds opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:05 schreef vloeistofje het volgende:! Gefeliciteerd, Pizza! We wachten op de volgende ban, maar vooral op de terugkeer daarop!
.
BrauN is allang unbannedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geloof mij, ik wacht daar ook nog steeds opEigenlijk roep ik bij deze een generaal pardon uit voor iedereen die gebanned is! Dus yvonne bij deze!11!!
![]()
wanneer krijgt ie er weer één dan?quote:
TUUK GEK, MET JE BAKKES BITCHquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
BIO HOE GAAT HET MET DE ZWAKZINNIGEN IN KLB!? HOU JE ZE IN TOOM?
Verwijder die posts dan, jong vuilak.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Doe eens niet zo baggeren in mijn naamtopic
mwhehehe en als ik blauw was mocht ik het alsnog niet verwijderen jonk vuillak!11!1EinZ11!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Verwijder die posts dan, jong vuilak.
OH NEE JE BENT ONTSLAGEN!
PWND wie unne ex-mod.
Alsof je je daar iets van aantrekt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
mwhehehe en als ik blauw was mocht ik het alsnog niet verwijderen jonk vuillak!11!1EinZ11!
Méén het.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Joepie!
Ah, je eerste note.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:22 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Alsof je je daar iets van aantrekt.Ik postte eens een post in een VBL-topic, maar ergerde me eraan dat dat topic in m'n MyAt bleef staan en maar niet vol wilde geraken. Toen heb ik m'n post daar verwijderd
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, je eerste note.![]()
Waar staat het bier trouwens?![]()
quote:
Ow, dan heb ik gelogen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:27 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
[afbeelding]!! Heb ik nog maar één note? Snakey, je lekt info die ik niet mag weten!
Zei de E-thugquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, want een acteur uit een kinderserie immiteren op een internetforum is stoer.
Steven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je wait tok, kil.
Drie keer 'Biggie Smalls' zeggen tegen de spiegel en dWc komt tevoorschijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |