Kassa!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
Even de vraag der vragen, gaan jullie dan buiten verbeteren ook uitleg geven zodat die persoon de Nederlandse taal beter machtig wordt en minder fouten zal gaan maken? Help je de medemens, scheelt verbeteren in de toekomst en het houd je van de straat
Taalpuristenforum! Eén woord.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja laten we elkaar nog meer gaan bashen en bijdehand wijzen op elkaars fouten. Hou je lekker met jezelf bezig, anders ga je maar een eigen taalpuristen forum beginnen ofzo.
Of met een tussenstreepje, uiteraard.quote:
Dat lijkt mij voor zich spreken, dat wij dan uitleg gaan geven. Het is werkelijk van de pot gerukt, het taalniveau alhier.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
Even de vraag der vragen, gaan jullie dan buiten verbeteren ook uitleg geven zodat die persoon de Nederlandse taal beter machtig wordt en minder fouten zal gaan maken? Help je de medemens, scheelt verbeteren in de toekomst en het houd je van de straat
Dan zie ik het droef in.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor zich spreken, dat wij dan uitleg gaan geven. Het is werkelijk van de pot gerukt, het taalniveau alhier.
-Edit- Stond wat doms. Het is in ieder geval niet zo. Droef is hetzelfde als droevig, kijk maar op vandale.nlquote:
hmm, oké. Ik dacht dat je het enkel als droevig kon schrijven in die zin.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef Aibmi het volgende:
[..]
-Edit- Stond wat doms. Het is in ieder geval niet zo. Droef is hetzelfde als droevig, kijk maar op vandale.nl
De zullen jou in ieder geval ook grondig onderwerpen aan de Taalpuristische Commissie De Gum.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, oké. Ik dacht dat je het enkel als droevig kon schrijven in die zin.
Wát zeg je? Ik snap je zin niet echt helemaal. Volgens mij is 'ie taalkundig niet correct.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De zullen jou in ieder geval ook grondig onderwerpen aan de Taalpuristische Commissie De Gum.
Ik stel bij dezen voor jou te royeren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De zullen jou in ieder geval ook grondig onderwerpen aan de Taalpuristische Commissie De Gum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |