quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
Ik heb je gedenkwaardige quote toegevoegd.quote:
Damn, puike pic heb je me daar even geronseld.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
En met die cage bedoel je toch gewoon die valbeugel rond de moto?![]()
Daten altijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:59 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldpimber
Heb je de Crashcage nog? Zoja, kunnen we volgende week dan iets afspreken. Ik wil zien hoe dat in mekaar steekt zodat ik er mischien zelf een inmekaar kan steken![]()
Ik heb een andere verslaving gevonden naast het rokenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb je gedenkwaardige quote toegevoegd.
Damn, ik wil stroopwafels pakken maar mijn vader slaapt en die zal me een linkse en tevens rechtse geven.
Zocht een pic van jou .. maar dat lukte niet zo snel met snuffelen in het topic van Da Liks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:30 schreef worldpimber het volgende:
Damn, puike pic heb je me daar even geronseld.
En die naam is idd van beater afgeleid, maar nu reeds ingeburgerd als echte FokMC naam.
Jij Patrick toch?![]()
ARGGGGquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb een andere verslaving gevonden naast het roken![]()
Jan Hagel
[afbeelding]
Wat een kerel hèquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daten altijd![]()
Just call 0900-i-love-pimber
Wel even van tevoren, cage hangt er nu niet omheen. Of we zetten hem er samen op, kan je hem eerst los bestuderen en kijken hoe dat allemaal in elkaar zit
Hmm, mijn verslavingen bevinden zich binnen de zone van wat de koekjeskast schaft.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb een andere verslaving gevonden naast het roken![]()
Jan Hagel
[afbeelding]
En dat net voor het slapen gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
ARGGGG
al dat gepraat over koekjes
krijg honger
Mjah, pimber is toch wel een leuke creatieve naam geworden he. Veel succesvoller dan die beater en tevens kon ik onder Youssef meerdere malen regelmatig niet posten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:34 schreef Worldbeater het volgende:
Zocht een pic van jou .. maar dat lukte niet zo snel met snuffelen in het topic van Da Liks.
Dan maar de bekende weg volgen.![]()
Je ziet dat er mensen zijn die wel met een ZX6R kunnen rijden.![]()
En nu komt de aap uit de mouw... jattert.WB zet de standaard.
![]()
![]()
![]()
Hmmmzzz... innemende namen heb je verzonnen ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:36 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, pimber is toch wel een leuke creatieve naam geworden he. Veel succesvoller dan die beater en tevens kon ik onder Youssef meerdere malen regelmatig niet posten.Vetprobje en Phatzak waren reeds eerder gesneuveld.
![]()
nu moet die rol op voor ik ga slapenquote:
Pannenkoeken + stroopquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb al de hele week bijna niets in huis. Dat resulteerde in pannenkoeken eergisteren om 5 uur in de nacht, en friet bakken om half 3 in de nacht gisteren.![]()
Wat voor rolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
nu moet die rol op voor ik ga slapen
Was ook meer om trollend Fok! en FokMC, daar waar ik wel meet en normaal ben... gescheiden te houdenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:40 schreef Worldbeater het volgende:
De volgorde was overigens Youssef, Vetprobje, Phatzak.
Dat je dat maar weet. De eerste was de eerste ban. En de 100 daarna.![]()
![]()
Eh, heb jij geen negers in je adresboek die woningen verhuren. Kenkerwachttijd van 6 jaar hier in Amsterdam. Renkerdekenkerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pannenkoeken + stroop![]()
Ben de afgelopen weken 2 kilo aangekomenMijn relatie met de shoarmabezorger loopt een beetje uit de hand
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |