Ernst zag op 7 September 2001 het eerste levenslicht in Onzin, waarna hij zich al snel liet zien op de andere fora. In het begin was er nogal wat commentaar op zijn persoonlijkheid, maar na verloop van tijd werden zijn posts door een groepje geestelijk gestoorden toch wel gewaardeerd.
Ernst had zich als doel gesteld om wat fellere en scherpere reacties uit te lokken, in plaats van het in overvloede aanwezige en
-gezeik. Met een kleurtje gaat dat nou eenmaal niet, vanwege de vele topics die er in Feedback zullen komen dat een modje zo niet dient te reageren enz. etc. in exelcis. Het was nooit zijn bedoeling om volop te flamen of zwakheden van een persoon volledig uit te buiten. Ook heeft hij altijd zoveel mogelijk de zwakkeren ontzien en alleen zijn bijl gezet in de hoge bomen die veel wind vangen.
Aan dit alles kwam een einde toen omstreeks 19:00 een trouw Privé-lezeres haar primeur koste wat kost aan het publiek kenbaar wilde maken om toch weer even zelf in de spotlight te staan. De ware Ernst was al bij meer mensen bekend, maar die hadden tenminste nog het geestelijk vermogen om een beetje subtiele hints te geven in plaats van als een lompe olifant de gehele porceleinwinkel aan diggelen te stampen. Crewleden hebben nog verwoede pogingen gedaan dit slachtoffer van zinloos geweld te reanimeren, maar zonder resultaat.
Ernst zal in besloten kring gecremeerd en geconsumeerd worden. Mocht u toch interesse hebben in het beperkt aantal vrije kaartjes voor dit feestmaal, dan kunt u zich wenden tot de bekende voorverkoopadressen of de ticketlijn.
De verdeling van de erfenis (hoofdzakelijk bestaand uit koekjes en foto's) zal in overleg met de notaris op een nader te noemen tijdstip plaatsvinden.
De ruimte hieronder kunt u benutten voor condoleances, doodverwensingen (alhoewel dat nu wel mosterd na de maaltijd is), financiële giften en naaktfoto's.
L-E-I-R-T-N-H-S-I-T-O-N
lekker rustig, wel...
Maar je was veruit de beste kloon van het jaar, Ernst!
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 07-01-2002 23:33]
quote:In excelsis.
Op maandag 07 januari 2002 23:30 schreef Ernst het volgende:
in exelcis
Toch .
quote:Waarvoor hulde.
Ook heeft hij altijd zoveel mogelijk de zwakkeren ontzien en alleen zijn bijl gezet in de hoge bomen die veel wind vangen.
quote:Nou... oke dan. Omdat hij het is. Eh, was.
Op maandag 07 januari 2002 23:32 schreef Mike het volgende:
Maar je was veruit de beste kloon van het jaar, Ernst!
quote:
Aan dit alles kwam een einde toen omstreeks 19:00 een trouw Privé-lezeres haar primeur koste wat kost aan het publiek kenbaar wilde maken om toch weer even zelf in de spotlight te staan.
Ernst,
Je was mijn favo kloon en we hebben binnen het clubje die al langer wisten wie je was heel veel lol om je gehad.
quote:Het lijkt de AKO-literatuurprijs wel.
Op maandag 07 januari 2002 23:35 schreef Harry-Mulisch het volgende:[..]
Nou... oke dan. Omdat hij het is. Eh, was.
quote:En wie is de klikspaan geweest
Aan dit alles kwam een einde toen omstreeks 19:00 een trouw Privé-lezeres haar primeur koste wat kost aan het publiek kenbaar wilde maken om toch weer even zelf in de spotlight te staan. [/b]
quote:Begin met een L en eindigt op a
Op maandag 07 januari 2002 23:54 schreef Juup© het volgende:En wie is de klikspaan geweest
quote:Hmm, ik geloof dat ik het nu weet. Maar ik ben dan ook briljant.
Op maandag 07 januari 2002 23:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Begin met een L en eindigt op arissa
Eh ontopic: een groot gemis. Veel om hem kunnen lachen. Soms ook niet, maar niet geschoten is altijd mis, zei mijn te vroeg overleden grootvader altijd.
quote:Dito.
Op maandag 07 januari 2002 23:54 schreef Breuls het volgende:Jammer.
Ernst was werkelijk m'n favo kloon...
quote:Moet je daarom die smiley zo verneuken?
Op maandag 07 januari 2002 23:54 schreef Breuls het volgende:Jammer.
Ernst was werkelijk m'n favo kloon...
quote:Tja, de post van Ernst zegt genoeg denk ik om er verder niet op te reageren naar de klikspaan toe.
Begin met een L en eindigt op a
quote:Ernst heb ik ook wel eens berispt zien worden...
Op maandag 07 januari 2002 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje laf om onder Ernst mensen af te zeiken en als Mod vervolgens mensen die het zelf doen te berispen
quote:Als je Ernst goed gevolgd had, had je wel gezien dat het altijd "afzeiken" met een knipoog was
Beetje laf om onder Ernst mensen af te zeiken en als Mod vervolgens mensen die het zelf doen te berispen
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 08-01-2002 00:04]
quote:Oh ja, Sure
Op dinsdag 08 januari 2002 00:03 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als je Ernst goed gevolgd had, had je wel gezien dat het altijd met een "afzeiken" met een knipoog was
quote:Ja die ja, die knipoog die blijkbaar niet iedereen begrijpt, of wilt begrijpen....
Op dinsdag 08 januari 2002 00:04 schreef SEMTEX het volgende:Oh ja, Sure
De befaamde knipoog
quote:Natuurlijk
Op dinsdag 08 januari 2002 00:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja die ja, die knipoog die blijkbaar niet iedereen begrijpt, of wilt begrijpen....
Jammer dat ie weggaat. Ondanks dat ik vond dat er toch wel "geforceerd" scherpe opmerkingen gemaakt moesten worden door kloon Ernst
Semtex, schatje, ik vind je huidige user icon niets, sprak schoonpappa
[/offtopic]
quote:jammer dan
Op dinsdag 08 januari 2002 00:10 schreef golfer het volgende:
[offtopic]Semtex, schatje, ik vind je huidige user icon niets, sprak schoonpappa
[/offtopic]
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 02:19 schreef Kielef het volgende:
En wie was hij nou
quote:
L-E-I-R-T-N-H-S-I-T-O-N
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 02:19 schreef Kielef het volgende:
En wie was hij nou
quote:Maar verder ben je wel wakker?
L-E-I-R-T-N-H-S-I-T-O-N
quote:Jah!
Op dinsdag 08 januari 2002 02:22 schreef SEMTEX het volgende:[..]
[..]
Hou 's op met eerder posten dan ik!
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 02:22 schreef SEMTEX het volgende:[..]
[..]
quote:Ik ben geen ster op het gebied van klonen, daarom behandel ik iedereen maar als een echte poster.
Op dinsdag 08 januari 2002 02:23 schreef broer het volgende:[..]
[..]Maar verder ben je wel wakker?
quote:Volgens mij ben JIJ niet wakker meer
Op dinsdag 08 januari 2002 02:23 schreef broer het volgende:[..]
Jah!
Hou 's op met eerder posten dan ik!
Het was al tijden bekend wie Ernst nu was en dan zou IK hem verraden hebben?
Was Lithion maar gewoon met zijn zeikklooon in Onzin gebleven, maar ook op Feedback liet hij zich zien. Als dan een Forumadmin het goede voorbeeld zou moeten geven, wie neemt het gezeik over zeikklonen dan nog serieus
Als user was Lithion te laf om onder zijn eigen naam te posten. Gisteren kwam hij speciaal op de chat me flamen omdat het "not done" zou zijn klonen te onthullen.
Nee, beste Lithion, het is NOT DONE voor crewleden om identiteiten te onthullen. Hier in Onzin is altijd al raak gespeculeerd over klonen. Dan had je gewoon niet op de speculaties in moeten gaan. Maar je verraadde jezelf toen je je zo liet kennen op de chat
quote:Een paar inkoppertjes/dooddoeners
Op dinsdag 08 januari 2002 08:53 schreef Larissa het volgende:
Kostelijk!![]()
Was Lithion maar gewoon met zijn zeikklooon in Onzin gebleven, maar ook op Feedback liet hij zich zien. Als dan een Forumadmin het goede voorbeeld zou moeten geven, wie neemt het gezeik over zeikklonen dan nog serieus
Als user was Lithion te laf om onder zijn eigen naam te posten. Gisteren kwam hij speciaal op de chat me flamen omdat het "not done" zou zijn klonen te onthullen.
Nee, beste Lithion, het is NOT DONE voor crewleden om identiteiten te onthullen. Hier in Onzin is altijd al raak gespeculeerd over klonen. Dan had je gewoon niet op de speculaties in moeten gaan. Maar je verraadde jezelf toen je je zo liet kennen op de chat
![]()
1) Lithion is geen crew meer
2) Crewleden zijn ook gewoon users.
3) Jij en flamen ?
quote:Ja, duh! Sinds een week niet meer.
Op dinsdag 08 januari 2002 09:02 schreef TheSmartOne het volgende:Een paar inkoppertjes/dooddoeners
1) Lithion is geen crew meer
quote:Dus hoef ik hem ook niet te ontzien als zijn "identiteit" bekend wordt.
2) Crewleden zijn ook gewoon users.
quote:Ik flame als ik persoonlijk aangevallen word en verschuil me niet onder een zeikkloon. Dan gaan diezelfde users over MIJ klagen in de hoop dat ik gebanned word.
3) Jij en flamen ?
quote:Hebben ze toch nog een beetje verstand...
Op dinsdag 08 januari 2002 09:17 schreef Larissa het volgende:
Dan gaan diezelfde users over MIJ klagen in de hoop dat ik gebanned word.
quote:Dat zijn nu de zieligste users die gaan janken om een ban voor een ander.
Op dinsdag 08 januari 2002 09:24 schreef TheSmartOne het volgende:Hebben ze toch nog een beetje verstand...
Ipban zou ik leuk vinden
quote:idd,mee eens
quote:Ernst: Ik heb voor het merendeel genoten van je one-liners, en ik zal ze missen.
zeik-zanik-zeur.
Ik had een reply getikt, maar uiteindelijk besloten dit topic daar niet mee te vervuilen.
quote:...of per mail om een waarschuwing verzoeken...
Op dinsdag 08 januari 2002 09:37 schreef Larissa het volgende:[..]
Dat zijn nu de zieligste users die gaan janken om een ban voor een ander.
Larissa, dit is geen "oow wat doen ze het allemaal weer foüt"-flametopic. Maak dat er ook niet van.
quote:Was het ook niet. Het was slechts een reactie op deze reply:
Op dinsdag 08 januari 2002 10:49 schreef Breuls het volgende:...of per mail om een waarschuwing verzoeken...
Larissa, dit is geen "oow wat doen ze het allemaal weer foüt"-flametopic. Maak dat er ook niet van.
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 09:24 schreef TheSmartOne het volgende:Hebben ze toch nog een beetje verstand...
Ipban zou ik leuk vinden
quote:Wat zit je mijn quotes nu weer te verkloten als je dan toch niets tegen me durft te melden
Op dinsdag 08 januari 2002 10:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
zeik-zanik-zeur.
Ik had een reply getikt, maar uiteindelijk besloten dit topic daar niet mee te vervuilen.
quote:Ik snap echt niet dat iemand zich beledigd zou kunnen voelen door Ernst.
Op dinsdag 08 januari 2002 00:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja die ja, die knipoog die blijkbaar niet iedereen begrijpt, of wilt begrijpen....
quote:Ik wist het ook al....
Op maandag 07 januari 2002 23:30 schreef Ernst het volgende:Bla
quote:*grinnuk*
Op dinsdag 08 januari 2002 00:07 schreef SEMTEX het volgende:Dus als iemand jou niet grappig vind, begrijpt-ie je niet? Wat zul jij je onbegrepen voelen
quote:Kutwijf (sorry hoor).
Op dinsdag 08 januari 2002 08:53 schreef Larissa het volgende:
Kostelijk!![]()
![]()
Ik zal je missen Ernst.
quote:Maak van je hart geen moordkuil!
Op dinsdag 08 januari 2002 12:02 schreef zodiaque het volgende:Kutwijf (sorry hoor).
Zijig type
Dag Ernst!
* wacht op belediging
...
* concludeert dat ie echt weg is
quote:Hihi
Op dinsdag 08 januari 2002 00:07 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Natuurlijk
Dus als iemand jou niet grappig vind, begrijpt-ie je niet? Wat zul jij je onbegrepen voelen
Calvobbes is gewoon niet leuk.
quote:Hij is zelf afgestapt als crewlid
Op dinsdag 08 januari 2002 12:42 schreef shitter het volgende:
haha, wat een mietje, die ernst, of hoe hij ook heet. beetje als kloon gaan liggen flamen en dan toch de weldoener uit gaan hangen. bah, meteen afzetten als mod. die gast.
quote:Das al gebeurt...
Op dinsdag 08 januari 2002 12:42 schreef shitter het volgende:
haha, wat een mietje, die ernst, of hoe hij ook heet. beetje als kloon gaan liggen flamen en dan toch de weldoener uit gaan hangen. bah, meteen afzetten als mod. die gast.
en nu weten we dus meteen waarom....
quote:terecht.
Op dinsdag 08 januari 2002 12:43 schreef bibi het volgende:[..]
Hij is zelf afgestapt als crewlid
quote:Nu jij nog
Op maandag 07 januari 2002 23:31 schreef calvobbes het volgende:
Het zal tijd worden
quote:Mietje.
Met een kleurtje gaat dat nou eenmaal niet, vanwege de vele topics die er in Feedback zullen komen dat een modje zo niet dient te reageren enz. etc. in exelcis.
quote:Wie heeft er gelekt?
De ware Ernst was al bij meer mensen bekend, maar die hadden tenminste nog het geestelijk vermogen om een beetje subtiele hints te geven in plaats van als een lompe olifant de gehele porceleinwinkel aan diggelen te stampen.
Overigens vind ik het wel triest en tekenent dat Larissa zelfs Ernst weg kan krijgen.
Hij is geen lid meer van de crew dus kan hij ernstig gaan posten onder zijn 'echte' Nick toch
Kloon is nu toch geheel overbodig
En klonen aangemaakt door crewleden is inderdaad ongewenst.
Want welke verdediging heeft de crew nu hiertegen
MOD heeft hekel aan user.
MOD maakt kloon aan.
Kloon flamed user.
User flamed kloon.
MOD banned kloon + user wegens flamen.
Geen enkele, daar ze zelf toestaan dat crewleden klonen aanmaken. Dus waarschijnlijk heeft dit al eens plaatsgevonden.
(Nee, tuurlijk niet crew, zo zijn jullie niet )
*stampvoet*
Het lukt niet
Lieve Ernst,
Rust in vrede!
quote:Voor de goede orde, Lithion is met modden gestopt ivm met chronisch tijdgebrek
Op dinsdag 08 januari 2002 12:43 schreef X-Ray het volgende:[..]
Das al gebeurt...
en nu weten we dus meteen waarom....
quote:Dolfie, je moet BLAZEN en niet ZUIGEN
Op dinsdag 08 januari 2002 13:17 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfie probeert toch nog wat leven in Ernst te blazen
PFFFFFFFFFFFFUHHHHHHHHHHHHHHH
*stampvoet*
Het lukt niet
Lieve Ernst,
Rust in vrede!
Een rechtse,
Heden is omstreeks 19:00 Bittere Ernst in zijn woning overleden aan de gevolgen van hoogverraad
of een linkse.
Heden is omstreeks 19:00 Bittere Ernst in zijn woning overleden aan de gevolgen van de ontmaskering van deze infiltrant door een gewone burger.
quote:Grappig verhaaltje!
Op dinsdag 08 januari 2002 13:08 schreef HBM het volgende:
MOD maakt kloon aan.
Kloon flamed user.
User flamed kloon.
MOD banned kloon + user wegens flamen.Geen enkele, daar ze zelf toestaan dat crewleden klonen aanmaken. Dus waarschijnlijk heeft dit al eens plaatsgevonden.
(Nee, tuurlijk niet crew, zo zijn jullie niet
)
Ware het niet dat iets dergelijks in het verleden wel eens voorgekomen is dat een modje zijn eigen flamende kloon een waarschuwing gaf.
ik haat klonen
quote:Nee, die kloon was helemaal niet overbodig. Ja, Ernst is onder andere onstaan, omdat ik gewoon weer eens vrij wilde posten, maar tegelijkertijd is het een eigen leven gaan leiden. Het werd een onderdeel van Fok! waar sommigen hartelijk om konden lachen en sommigen niet, maar het was tenminste weer eens wat anders dan de gebruikelijke slowchat-posts in Onzin e.d. Ernst was een even individuele user als Verbal, Justme of Scarefreak. Eigen stijl van posten, het had een geheel eigen karakter. Net zoals Prodent op een bepaalde manier reageert. Als je je eigen posts mengt met die van een kloon, blijft er niets meer over. Dan worden het allemaal losse posts die totaal niet met elkaar samenhangen. Dat is juist het leuke van een kloon als Ernst, Helga en Prodent. Eens een compleet andere persoonlijkheid, met heel eigen reacties. De één bot, de ander galant met een bot tintje af en toe en de laatste altijd lachend en gekscherend. Dat heeft z'n charme, dat geeft het forum diversiteit. Overbodig was ie dus zeker niet meer.
Op dinsdag 08 januari 2002 13:08 schreef HBM het volgende:
Hij is geen lid meer van de crew dus kan hij ernstig gaan posten onder zijn 'echte' Nick toch
Kloon is nu toch geheel overbodig
quote:De crew kan gewoon die kloon bannen. Sterker nog, de gehele crew, met uitzondering van Breuls en Knut, wisten niet dat ik de persoon achter Ernst was. En aangezien Knut en Breuls niet konden bannen maakte zelfs dat dus ook niets uit voor Ernst. Totdat ik bekend maakte te stoppen met m'n werkzaamheden in de crew was Ernst voor hen net zo'n groot raadsel als voor ieder ander. Er stonden 6 notes achter z'n usernaam toen ik voor het laatst keek en hij is ook ter sprake gekomen in een topic in Admin. Dus of het nou van een crewlid is of niet maakt geen bal uit. Elke kloon is in principe een user op zich en al helemaal in dit geval waar niemand van de crew het wist, op een baar mensen na.
En klonen aangemaakt door crewleden is inderdaad ongewenst.
Want welke verdediging heeft de crew nu hiertegen
quote:Dit is je reinste gelul. Ten eerste had en heb ik geen enkele hekel aan welke user dan ook. Ten tweede heb ik Ernst helemaal niet gemaakt met als doel om iemand te flamen, alleen de suggestie al geeft aan dat je het geheel totaal niet gevolgd hebt.
MOD maakt kloon aan.
Kloon flamed user.
User flamed kloon.
MOD banned kloon + user wegens flamen.
Ernst heb ik deels aangemaakt omdat ik gewoon als user wilde kunnen posten. Als ik de posts die onder zijn naam staan had gepost onder Lithion, dan had Feedback nu volgestaan met topics dat ik een voorbeeldfunctie heb als crewlid, waarschijnlijk met Larissa in de voorhoede. Daar pas ik voor. Ik ben gevraagd als crewlid om mee te helpen aan de overzichtelijkheid van het forum, om hier en daar een topic te verplaatsen, om een titel te wijzigen en om af en toe een topic te sluiten. Niet om elke post van me op een goudschaaltje te leggen en laten beoordelen door users of dat wel door de beugel kan als moderator. Was ik met Ernst ver over de schreef gegaan, dan was die gewoon gebanned, maar aangezien dat niet gebeurd is, is het hele koekverhaal hierboven dus al zeker niet van toepassing.
Sowieso heb ik met Ernst nooit de bedoeling gehad om mensen af te fikken. Hooguit om wat te prikkelen, om reacties te ontlokken aan iemand, maar dat deed ik dan nog altijd op basis van wat iemand schreef, niet op basis van wat iemand is o.i.d. Ik reageerde op teksten (ik schat dat zo'n 95% van Ernst's posts een quote bevatten) en daarbij heb ik wel eens iemands moeder erbij betrokken, maar dat deed ik dan ook weer op zo'n manier dat het meteen duidelijk was dat het gekscherend was bedoeld en meer niet.
Ik heb me ook nooit specifiek op één persoon gericht, dus dat verhaal dat ik een hekel heb aan iemand kan nogmaal de deur uit. Ik surfde de activetopics-lijst wat af, klikte af en toe eens een topic aan en als ik dan een reactie zag waar een prikkelende reactie op kon volgen, postte ik daar. Ik lette daarbij totaal niet op wie het was, al ging ik newbies zoveel mogelijk uit de weg, omdat die niet zitten te wachten op cynische posts tijdens hun eerst stappen op Fok!. Postte je dus veel, dan kon je wat meer tegenwind verwachten (alhoewel ik eigenlijk niet eens zoveel op personen reageerde). Maar een specifiek persoon heb ik nooit voor ogen gehad.
En waar dat stuk van MOD bant kloon + user vandaan komt mag Joost weten. Wat een kul.
quote:Ten eerste was Ernst geen zeikkloon, geen flamekloon maar gewoon een klooikloon. Ik heb nooit iemand tot de grond toe afgefikt, nooit iemand enorm voor lul gezet met zeer persoonlijke zaken of iets van die strekking. Ik zie hier anderen reageren waarbij eenieders complete privé leven op het forum gekwakt wordt, van traag zaad tot gewonde kinderen, om elkaar maar zoveel mogelijk te kwetsen. Die intentie heb ik nooit gehad, niet als moderator, niet als FA en niet als Ernst.
Ik flame als ik persoonlijk aangevallen word en verschuil me niet onder een zeikkloon.
En aangezien ik niemand irl ken heeft het ook totaal geen fuck zin om me achter een kloon te verschuilen. Daar heb ik dan toch totaal geen reden voor? En dat ik me achter hem verschuil omdat ik een discussie niet aankan is al helemaal gelul, want op het moment dat ik dan met Ernst ga posten moeten de teksten toch nog steeds van dezelfde persoon komen? De teksten worden verzonnen door Michiel en of daar dan op het forum Ernst of Lithion voor staat, dat maakt verder geen ene flikker uit, ík ben nog altijd degene die met die teksten op de proppen moet komen. Ik kan m'n mannetje wel staan in een discussie of een flamewar (alhoewel ik me nooit in een échte flamewar heb gemengd), daar heb ik geen kloon voor nodig. En al doe ik dat met een kloon, het is nog steeds dezelfde persoon die moet flamen. Dat hele argument is gelul.
En dat er dan gezegd wordt dat iedereen al wist wie Ernst was is ook onzin. Gisteren op de chat waren er nog voldoende mensen die ervan opkeken dat ik erachter zat. Het forum is groter dan alleen Larissa, Jerney, Gellarboy en weet ik wie het allemaal nog meer wist. Als jij je samen met hun als 'iedereen' ziet lijdt je aan een nog ergerere vorm van grootheidswaanzin dan ik al dacht.
Daarbij, niemand heeft 'het recht' om te weten wie er bij welke kloon wordt, op de admins na. Als iemand onder een andere naam wil posten moet hij dat helemaal zelf weten, daar hebben jij of ik verder geen fuck mee te maken. Dat je dan een beetje gaat zoeken en een beetje gaat vissen vind ik allemaal prima. Een hintje hier en daar droppen om te kijken of de persoon achter de kloon hapt, maakt me allemaal geen zak uit. Maar om het botweg op het forum te gooien is not done. Wat is in godsnaam het nut om dat te doen? De leukste klonen zijn juist de klonen waarvan je niet weet bij wie ze horen. Die tenminste nog de kans gegund wordt om in hun rol te blijven, maar dat gaat zo moeilijk als bij het minste geringste wat iemand dan post alleen maar overduidelijke hints richting de eigenaar worden gegeven.
Elke kloon vormt een element van het forum en elke kloon creëert een soort van mythe op het forum. De Vuilnisman, broekie, Helga. Waarom moet je dan zo nodig iets waar meerdere users, waaronder ikzelf veel plezier aan beleefde verpesten? Waarom moet je zonodig zo duidelijk maken wie er achter die kloon zitten. Ik zie geen enkele reden die het zou kunnen rechtvaardigen. Degene die Helga verraadt mogen ze van mij ook aan de hoogste boom opknopen. Als iemand dat triomfantelijk op het forum zou melden zou de hele persoonlijkheid van Helga voor mij aan diggelen zijn. De hele rol die zij zo fantastisch speelt zou ineens gereduceerd worden tot wat leuke posts, maar meer niet. Als je in de bioscoop aandachtig een film aan het kijken bent zit je ook niet te wachten op iemand die om de vijf minuten tegen je zegt: "Ja, dat is Harisson Ford, hij heeft 2 kinderen, z'n vrouw heet Truus, hij heeft een bouvier, een landhuis in California en laatst had hij een ingegroeide teennagel, althans dat schreven ze in de Story." Dan gaat het hele personage zoals Harisson Ford dat op het doek probeert neer te zetten compleet verloren en blijft er een saaie lul als huisman over.
Nee, niet iedereen wist het, maar met hetgeen jij schreef in het topic, zou het binnen een dag over heel Fok! bekend zijn. Dan houd ik liever de eer aan Ernst en gun ik hem een waardiger afscheid dan dat hij ten onder moet gaan als 'de kloon van Lithion' (ook al zal dat nu ook zo zijn). Dát plezier gun ik je echt niet.
Meer woorden wil ik er verder niet aan vuil maken.
En nou verder ophouden met het gezeik
quote:*bah*
Begin met een L en eindigt op a
quote:Privé? Goh, dat rijmt op NSB.
Op maandag 07 januari 2002 23:30 schreef Ernst het volgende: Privé
Ook toevallig...
quote:Dus ik kom er nog makkelijk vanaf met die vijf A4'tjes die je hier volgeschreven hebt?
Op dinsdag 08 januari 2002 18:06 schreef Lithion het volgende:
Meer woorden wil ik er verder niet aan vuil maken.
Mooi verhaal, begrijpelijk geschreven, kan er zelfs begrip voor opbrengen dat je hem aangemaakt hebt.
Maar helaas pakte je mijn post iets te persoonlijk op.
Dat stukje over mod>kloon>user>flame>ban was helemaal niet op jouw gericht.
Dan had ik dat wel via ICQ of mail gedaan.
Nee, dit is wat ik vind in het algemeen over Crewkloontjes op alle fora.
Want als Mod met kloongedrag kan je geen verdediging meer voeren als je er van beschuldigd word een kloon ingezet te hebben om een user af te voeren als bekend is dat je gebruik maakt van klonen.
Dat je als Mod niet kan posten zoals je wilt is geen excuus om dan maar een kloon in te zetten, iedereen weet dat Mod zijn nu eenmaal bepaalde restricties oplegd aan het postgedrag.
Kun je hiermee niet leven dan is de boodschap simpel, dan stop je met het Modschap.
Nogmaals had niets tegen Lithion of Ernst, hoewel die laatste niet mijn favo user was, maar vind 'anonieme' klonen aangemaakt door Crewleden erg ongepast.
quote:En het was geen klierkloon en dan toch zoveel notes
Op dinsdag 08 januari 2002 18:06 schreef Lithion het volgende: Er stonden 6 notes achter z'n usernaam toen ik voor het laatst keek en hij is ook ter sprake gekomen in een topic in Admin. Dus of het nou van een crewlid is of niet maakt geen bal uit. Elke kloon is in principe een user op zich en al helemaal in dit geval waar niemand van de crew het wist, op een baar mensen na.
quote:Ik had geen flauw idee wie het nu precies wisten. Het gerucht deed zich voor van meerdere kanten. Dat jij jezelf dan gaat verraden door mij te komen flamen in de chat, daar laat je jezelf mee kennen.
En dat er dan gezegd wordt dat iedereen al wist wie Ernst was is ook onzin. Gisteren op de chat waren er nog voldoende mensen die ervan opkeken dat ik erachter zat. Het forum is groter dan alleen Larissa, Jerney, Gellarboy en weet ik wie het allemaal nog meer wist. Als jij je samen met hun als 'iedereen' ziet lijdt je aan een nog ergerere vorm van grootheidswaanzin dan ik al dacht.
quote:Klonen zijn niet gewenst. Lees de FAQ eens zou ik zeggen.
Daarbij, niemand heeft 'het recht' om te weten wie er bij welke kloon wordt, op de admins na. Als iemand onder een andere naam wil posten moet hij dat helemaal zelf weten, daar hebben jij of ik verder geen fuck mee te maken.
quote:Ik krijg toch sterk de indruk dat je kloon een eigen leven is gaan leiden na dat overdreven lange betoog. En wie had er nu grootheidswaan volgens jou?
Nee, niet iedereen wist het, maar met hetgeen jij schreef in het topic, zou het binnen een dag over heel Fok! bekend zijn. Dan houd ik liever de eer aan Ernst en gun ik hem een waardiger afscheid dan dat hij ten onder moet gaan als 'de kloon van Lithion' (ook al zal dat nu ook zo zijn). Dát plezier gun ik je echt niet.Meer woorden wil ik er verder niet aan vuil maken.
quote:Helemaal mee eens.
Op dinsdag 08 januari 2002 19:16 schreef HBM het volgende:
Beste Lithion,
Want als Mod met kloongedrag kan je geen verdediging meer voeren als je er van beschuldigd word een kloon ingezet te hebben om een user af te voeren als bekend is dat je gebruik maakt van klonen.Dat je als Mod niet kan posten zoals je wilt is geen excuus om dan maar een kloon in te zetten, iedereen weet dat Mod zijn nu eenmaal bepaalde restricties oplegd aan het postgedrag.
Kun je hiermee niet leven dan is de boodschap simpel, dan stop je met het Modschap.
Nogmaals had niets tegen Lithion of Ernst, hoewel die laatste niet mijn favo user was, maar vind 'anonieme' klonen aangemaakt door Crewleden erg ongepast.
Een Verbal bijvoorbeeld verschuilde zich ook niet achter zeikklonen. En dat hij dan als modje aangesproken werd op posts die te ver gingen vind ik dan ook volkomen normaal. Dat dan aangevoerd werd dat ook hij tegelijkertijd user is en ook uit zijn slof kan schieten als hem dagenlang het bloed onder de nagels vandaan wordt lijkt mij dan ook volkomen te begrijpen op dat moment.
sex dan maar?
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:16 schreef HBM het volgende:
Beste Lithion,Mooi verhaal, begrijpelijk geschreven, kan er zelfs begrip voor opbrengen dat je hem aangemaakt hebt.
Maar helaas pakte je mijn post iets te persoonlijk op.
Dat stukje over mod>kloon>user>flame>ban was helemaal niet op jouw gericht.
Dan had ik dat wel via ICQ of mail gedaan.Nee, dit is wat ik vind in het algemeen over Crewkloontjes op alle fora.
Want als Mod met kloongedrag kan je geen verdediging meer voeren als je er van beschuldigd word een kloon ingezet te hebben om een user af te voeren als bekend is dat je gebruik maakt van klonen.
Dat je als Mod niet kan posten zoals je wilt is geen excuus om dan maar een kloon in te zetten, iedereen weet dat Mod zijn nu eenmaal bepaalde restricties oplegd aan het postgedrag.
quote:* dwerg luistert nu naar Soviet Sex - Maar niet met jou.
Op dinsdag 08 januari 2002 19:40 schreef scarefreak het volgende:
gutte gutte gut...sex dan maar?
quote:Volgens de ene tamtam 300, volgens de andere tamtam nog geen 20.
Op dinsdag 08 januari 2002 19:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
weet je wel hoeveel klonen ik heb?
quote:de andere tamtam heeft gelijk, iets van 14 a 15
Op dinsdag 08 januari 2002 19:47 schreef Larissa het volgende:[..]
Volgens de ene tamtam 300, volgens de andere tamtam nog geen 20.
quote:nou, trek je broek maar uit
Op dinsdag 08 januari 2002 19:40 schreef scarefreak het volgende:
gutte gutte gut...sex dan maar?
quote:Lullig voor iemand die dan al eerst een tijdje user was, zoals bijv. slakkie en dan ineens mod is geworden. Moet ie dan z'n klonen inleveren?
Op dinsdag 08 januari 2002 19:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
de andere tamtam heeft gelijk, iets van 14 a 15
maar dat mag dus niet?
quote:Inderdaad. 15. Larissa moet eens beter leren luisteren.
maar dat mag dus niet?
quote:Eej Dolfie!
Op dinsdag 08 januari 2002 19:57 schreef tamtam het volgende:[..]
Inderdaad. 15. Larissa moet eens beter leren luisteren.
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:57 schreef tamtam het volgende:[..]
Inderdaad. 15. Larissa moet eens beter leren luisteren.
quote:Volgens de FAQ is het niet gewenst. Maar je zeikt er toch geen users mee af
Op dinsdag 08 januari 2002 19:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:de andere tamtam heeft gelijk, iets van 14 a 15
maar dat mag dus niet?
quote:OOh.. jij hebt een kloon verraden! Hoogverraad!
Op dinsdag 08 januari 2002 19:58 schreef CartWOman het volgende:Eej Dolfie!
quote:volgens mij zijn er verschillende klonen
Op dinsdag 08 januari 2002 20:01 schreef Larissa het volgende:[..]
Volgens de FAQ is het niet gewenst. Maar je zeikt er toch geen users mee af
quote:nee hoor, is alleen zo als een crewlid dat bekend maakt en als hij/zij dat weet uit zijn gegevens beschikbaar door zijn crewschap (bijv. clonescanner of IP-trace). Is het zijn persoonlijke verdenking, dan mag het wel weer, een crewlid blijft in the end een user
Op dinsdag 08 januari 2002 20:02 schreef Larissa het volgende:[..]
OOh.. jij hebt een kloon verraden! Hoogverraad!
![]()
quote:En nu is het een dooie kloon.
Ik wil nog wel even wat misverstanden uit de wereld helpen:-knip-
Ten eerste was Ernst geen zeikkloon, geen flamekloon maar gewoon een klooikloon.
-knip-
quote:Volgens de tamtam is het heel iemand anders hoor.
Op dinsdag 08 januari 2002 19:58 schreef CartWOman het volgende:[..]
Eej Dolfie!
quote:Vervelend he, die echo's in je hoofd?
quote:Neem aan dat die vraag aan mij is gericht
maar dat mag dus niet?
En een user met veel klonen die mod word moet imho inderdaad zijn klonen opgeven, of op zijn minst bekend maken.
Maar wat ik niet snap is dat klonen ongewenst zijn hier behalve als ze door de crew zijn aangemaakt
Althans dat idee begin ik nu toch sterk te krijgen.
Wat ik nog minder snap, als jullie zo graag users in de zeik zetten of users flamen dat jullie klonen er voor aanmaken, waarom zijn jullie er dan eik aan het modschap begonnen
[Dit bericht is gewijzigd door HBM op 08-01-2002 20:11]
quote:*speciaal voor gelegenheden als deze een plaatje heeft*
quote:Tara, jij bent altijd de grootste informatiebron voor de tamtam. Dat weet je zelf toch ook wel?
Op dinsdag 08 januari 2002 20:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
owja, tamtam, ik weet niet meer precies hoeveel klonen ik heb en welke dat zijn, jij blijkbaar wel. Kunt u mij een lijstje geven?
quote:grootste onzin (aka bullshit)
Op dinsdag 08 januari 2002 20:09 schreef HBM het volgende:[..]
Neem aan dat die vraag aan mij is gericht
Mijn mening;
Ja en nee, Ja als algemeen bekend is dat die klonen van jouw zijn, nee als het undercover klonen zijn (mooi woord undercover kloon)
En een user met veel klonen die mod word moet imho inderdaad zijn klonen opgeven, of op zijn minst bekend maken.
quote:mis, er zijn verschillende soorten klonen
Maar wat ik niet snap is dat klonen ongewenst zijn hier behalve als ze door de crew zijn aangemaakt
Althans dat idee begin ik nu toch sterk te krijgen.
Alleen de 2e soort is ongewenst. Verder moet het natuurlijk geen klonencircus worden hier, dus zien we natuurlijk ook niet zo graag dat er tig klonen worden aangemaakt. Mijn 15 klonen zijn aangemaakt over een tijd van 2.5 jaar, waarin ik ook niet de hele tijd mod was.
quote:dit is generalisatie
Wat ik nog minder snap, als jullie zo graag users in de zeik zetten of users flamen dat jullie klonen er voor aanmaken, waarom zijn jullie er dan eik aan het modschap begonnen
quote:oh
Op dinsdag 08 januari 2002 20:14 schreef tamtam het volgende:[..]
Tara, jij bent altijd de grootste informatiebron voor de tamtam. Dat weet je zelf toch ook wel?
quote:Maar de tamtam weet niet altijd het verschil tussen waarheid en leugens en wordt geregeld door de feiten achterhaald.
Op dinsdag 08 januari 2002 20:08 schreef tamtam het volgende:Volgens de tamtam is het heel iemand anders hoor.
quote:En dat is nu precies wat Ernst wel deed. Hij had toch niet voor niets 6 notes achter zijn naam
Op dinsdag 08 januari 2002 20:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dit is generalisatie
zoals ik al zei heb ik zover ik weet (maar ik kan het niet met zekerheid zeggen) geen enkele user expres afgezeken met een kloon, mijn eigen identiteit verhullend.
Dat die kloon een geheel eigen leven is gaan leiden dat Lithion er nu van die ellenlange posts aan wijdt is eigenlijk heel zielig.
quote:Misvatting: Een note betekent niet hetzelfde als een 'slechte aantekening'. Ook dit kun je volgens mij gewoon in een FAQ terugvinden.
Op dinsdag 08 januari 2002 20:20 schreef Larissa het volgende:[..]
En dat is nu precies wat Ernst wel deed. Hij had toch niet voor niets 6 notes achter zijn naam
quote:Ik weet niet hoe jij aan de info komt dat er 6 notes zijn (hoor jij helemaal niets van te weten), maar 2 daarvan doen er helemaal niets toe (hebben te maken met dat de crew te horen kreeg wie Ernst nu was). De overige 4 zijn geen van allen over het afzeiken van users.
En dat is nu precies wat Ernst wel deed. Hij had toch niet voor niets 6 notes achter zijn naam
En er waren meer users die last van hem hadden.Dat die kloon een geheel eigen leven is gaan leiden dat Lithion er nu van die ellenlange posts aan wijdt is eigenlijk heel zielig.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 08-01-2002 20:25]
quote:De tamtam krijgt inderdaad af en toe dingen te horen die niet helemaal waar zijn. Maar als gewoon iedereen vanaf nu al zijn roddels naar tamtam@apennootje.nl stuurt check ik ze en zal ik ze daarna heel subtiel aan larissa doorvertellen.
Op dinsdag 08 januari 2002 20:18 schreef Larissa het volgende:[..]
Maar de tamtam weet niet altijd het verschil tussen waarheid en leugens en wordt geregeld door de feiten achterhaald.
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Ik weet niet hoe jij aan de info komt dat er 6 notes zijn (hoor jij helemaal niets van te weten.
* Ludwig wenst Ernst veel sterkte toe.
quote:Onzin. Ik heb er altijd goed mee kunnen leven en vind dit een gemis voor fok. Zo'n verhaaltje is dan wel zo netjes.
Dat die kloon een geheel eigen leven is gaan leiden dat Lithion er nu van die ellenlange posts aan wijdt is eigenlijk heel zielig.
Ik had trouwens geen idee. Lithion leek me altijd zo serieus.
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:27 schreef Wittgenstein het volgende:
De dood is geen gebeurtenis in het leven. De dood beleeft men niet. Als je onder eeuwigheid niet oneindige tijdsduur maar ontijdigheid verstaat, dan leeft hij eeuwig die in het heden leeft. Ons leven is even eindeloos als ons gezichtsveld grenzeloos is.* Ludwig wenst Ernst veel sterkte toe.
quote:Hallooooo!!! Heb je dat ellenlange stuk van Lithion wel gelezen
Op dinsdag 08 januari 2002 20:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:Ik weet niet hoe jij aan de info komt dat er 6 notes zijn (hoor jij helemaal niets van te weten), maar 2 daarvan doen er helemaal niets toe (hebben te maken met dat de crew te horen kreeg wie Ernst nu was). De overige 4 zijn geen van allen over het afzeiken van users.
Zoals ik al eerder zei, het is maar hoe je users afzeiken bekijkt.
quote:Het waren er wel genoeg
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lang verhaal...Meer woorden wil ik er verder niet aan vuil maken.
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:29 schreef Koekepan het volgende:[..]
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
*geeft dweiltje*
De reacties van de crew tot zover komen als volgt op mij over,
--------------------------------------------------
Crew:
Wij mogen flamen en zeiken en daar gebruiken we dan natuurlijk een kloon voor. (Ja echt maar die krijgen ook een ban als ze tever gaan kan wel zijn maar duidelijk geen ip-ban dus)
Wij willen graag modden maar dat gaat niet samen met flamen dus onze kloons zijn FUN kloons en die mogen wel.( Tja zo kun je het ook zien )
Iedereen die het niet eens is met onze klonen ziet het verkeerd en is niet goed wijs. Want wij flamen of zeiken Nooooit met onze klonen (en als je het niet bevalt dan donder je maar op want je bent toch een zeikerd)
En iedereen die het nu nog anders ziet weet niet waarover die praat. (en moet gauw zijn bek houden anders heeft ie geen leven meer op FOK)
-------------------------------------------------
Oke het is ook een beetje me eigen schuld, had beter moeten weten na mijn ervaring met GoT.
Maar ik Mag toch wel een klein beetje teleurgesteld zijn
[Dit bericht is gewijzigd door HBM op 08-01-2002 20:34]
quote:Ik zie het net ja
Op dinsdag 08 januari 2002 20:30 schreef Larissa het volgende:[..]
Hallooooo!!! Heb je dat ellenlange stuk van Lithion wel gelezen
Dat schrijft hij zelf hoor.
Ow en Lithion, in dat stuk staat dat broekie een kloon is. Ik kan je verzekere, dat is hij niet
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:06 schreef Lithion het volgende:Er stonden 6 notes achter z'n usernaam toen ik voor het laatst keek en hij is ook ter sprake gekomen in een topic in Admin.
quote:je kunt er niet verder naast zitten
Op dinsdag 08 januari 2002 20:32 schreef HBM het volgende:
Nou ja, hier heb ik dus geen zin inDe reacties van de crew tot zover komen als volgt op mij over,
--------------------------------------------------
Crew:Wij mogen flamen en zeiken en daar gebruiken we dan natuurlijk een kloon voor. (Ja echt maar die krijgen ook een ban als ze tever gaan kan wel zijn maar duidelijk geen ip-ban dus)
Wij willen graag modden maar dat gaat niet samen met flamen dus onze kloons zijn FUN kloons en die mogen wel.( Tja zo kun je het ook zien
)
Iedereen die het niet eens is met onze klonen ziet het verkeerd en is niet goed wijs. Want wij flamen of zeiken Nooooit met onze klonen
(en als je het niet bevalt dan donder je maar op want je bent toch een zeikerd)
En iedereen die het nu nog anders ziet weet niet waarover die praat. (en moet gauw zijn bek houden anders heeft geen leven meer op FOK)
-------------------------------------------------
Oke het is ook een beetje me eigen schuld, had beter moeten weten na mijn ervaring met GoT.
Mag ikk toch wel een klein beetje teleurgesteld zijn
quote:zoals ik al zei had ik het inmiddels als gelezen, neemt niet weg dat 2 van zijn notes er helemaal niet toedoen, en de anderen geen van allen het over afzeiken van users hebben
Op dinsdag 08 januari 2002 20:33 schreef Larissa het volgende:
Speciaal voor Tara:
[..]
quote:Hoe treffend
Op dinsdag 08 januari 2002 20:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
je kunt er niet verder naast zitten
zoals ik hierboven zei, lees alles nog eens na
mijn reacties, Lithions reacties
kom eens terug als je wat slimmer bent
em mezelf ff kwoten
quote:Maar dit bedoel ik eik, dat je gewoon ellendig gezeik krijgt als je als crew bewust kloontjes gaat gebruiken.
En iedereen die het nu nog anders ziet weet niet waarover die praat. (en moet gauw zijn bek houden anders heeft geen leven meer op FOK)
quote:Namen graag. Dan kunnen we het lijstje 'users die last hebben hadden van Ernst' afzetten tegen het lijstje 'users die het geziek van Larissa zat zijn'.
Op dinsdag 08 januari 2002 20:20 schreef Larissa het volgende:
En er waren meer users die last van hem hadden.
quote:Ik bezwijk... dit is goddelijk!
Op dinsdag 08 januari 2002 20:41 schreef Wittgenstein het volgende:Voor wie teveel weet, is het moeilijk niet te liegen.
quote:Oe! gaan we stemmen?
Op dinsdag 08 januari 2002 20:41 schreef dwerg het volgende:[..]
Namen graag. Dan kunnen we het lijstje 'users die last hebben hadden van Ernst' afzetten tegen het lijstje 'users die het geziek van Larissa zat zijn'.
quote:Nee oke, jouw goed recht, ik zal dus nooit klonen nemen, dat is mijn goed recht.
Op dinsdag 08 januari 2002 20:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik gebruik al 2.5 jaar bewust kloontjes en heb op Angelique (gezeik erover van een niet nader te noemen toendertijd mede-crewlid) na nooit gezeik erover gehad.
Ik zal mijn klonen niet opgeven, en sommigen niet bekend maken.
Maar als je liever User bent als Mod waarom doe je dat dan niet gewoon.
Want wat je ook beweerd, een modkloon heeft meer macht als een user en heeft dus ook veel minder te vrezen voor sancties.
en nee, natuurlijk zijn niet alle mods op FOK zo dat ze dit misbruiken, maar onbewust misschien
quote:Dikkertje Dap... zat op de trap...
Op dinsdag 08 januari 2002 20:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik gebruik al 2.5 jaar bewust kloontjes en heb op Angelique (gezeik erover van een niet nader te noemen toendertijd mede-crewlid) na nooit gezeik erover gehad.
Ik zal mijn klonen niet opgeven, en sommigen niet bekend maken.
quote:Zoals ik al zei, een mod is net zo zeer een user
Op dinsdag 08 januari 2002 20:48 schreef HBM het volgende:[..]
Nee oke, jouw goed recht, ik zal dus nooit klonen nemen, dat is mijn goed recht.
Maar als je liever User bent als Mod waarom doe je dat dan niet gewoon.
Want wat je ook beweerd, een modkloon heeft meer macht als een user en heeft dus ook veel minder te vrezen voor sancties.
en nee, natuurlijk zijn niet alle mods op FOK zo dat ze dit misbruiken, maar onbewust misschien
quote:Ach leuk, je geeft de toekomstige kloon van jezelf al weg.
Op dinsdag 08 januari 2002 20:57 schreef Larissa het volgende:[..]
Dikkertje Dap... zat op de trap...
quote:Iets zegt mij dat jij voor geen goud een user zou willen zijn en geen mod...
Op dinsdag 08 januari 2002 20:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En wie zegt dat ik liever user ben dan mod
Zoals ik al zei, een mod is net zo zeer een user
(wie houd nou wie voor de gek ?, dit is dus echte bullshit, dan maak alle users maar mod als het toch niet uitmaakt want als mod=user dan is user=mod )
En Ernst was niet bekend bij de crew en werd als een user behandeld. Dus je bewering klopt niet.
(waarom weigeren jullie nu toch om het in het algemeen te zien wat ik schrijf, ik speel hier niet op de man, dus niet op jou of op Lithion of wie dan ook )
Een Angelique heeft net zoveel macht als een normale user en ik denk zelfs dat een overtreding van een bekende kloon van een mod sneller op iets aangesproken zou worden dan een andere user.
(Zodra er een IP-ban wordt uitgesproken zal de ware Mod opstaan, waarna de IP-ban omgezet word in een kloonban, hoe bedoel geen meer macht , en vertel me niet dat het niet zo werkt, ik weet wel beter.)
(Ik, anders had je geen 15 klonen nodig gehad om dingen te kunnen doen die je als mod niet kan doen.)
[Dit bericht is gewijzigd door HBM op 08-01-2002 21:17]
Het is zo makkelijk een kloon aanmaken, en een beetje gaan reageren op andere gebruikers zonder een echte mening te hebben.
Wat ik wil triest vind is dat er nu ineens zielig gedaan moet worden over 1 kloon die toevallig van een Mod was, hoeveel users hadden geen klonen en daar zijn er ook veel van bekend gemaakt.
Als iedereen een kloon aanmaakt voor iets wat hj onder zijn eigen naam niet durft te zeggen kun je die teller wel naar de 50.000 gebruikers krijgen maar je hebt nog steeds een stel sukkels die alleen onder een kloon iets durven te zeggen.
post het dan niet als je niet durft GEZEIK
quote:ik vind je eigenlijk wel heel lief Harrie
Op dinsdag 08 januari 2002 21:33 schreef Harrie het volgende:
post het dan niet als je niet durftGEZEIK
quote:Het gaat niet om het niet durven. Het gaat om het voorkomen van onnodig gezeik. Een hoop dingen die een 'gewone' user doet leveren veel minder tot geen gezeik op dan wanneer een 'echte mod' die dingen zou doen.
Op dinsdag 08 januari 2002 21:33 schreef Harrie het volgende:
Als iedereen een kloon aanmaakt voor iets wat hj onder zijn eigen naam niet durft te zeggen kun je die teller wel naar de 50.000 gebruikers krijgen maar je hebt nog steeds een stel sukkels die alleen onder een kloon iets durven te zeggen.post het dan niet als je niet durft
GEZEIK
En vanuit die optiek kan ik het aanmaken van een kloon best begrijpen, en heb ik er ook totaal geen moeite mee.
Bovendien, wat al eerder is gezegd, een aantal goed gespeelde kloons gaan een eigen leven leiden, en dragen bij tot de sfeer. Ze worden een 'begrip' als het ware. Ernst was er daar 1 van. Eerlijk gezegd keek ikzelf altijd uit naar een mooie one-liner van Ernst binnen een topic, veel minder dan ik uitkeek naar een opmerking van Lithion Er is dus wel degelijk een groot verschil, wat mede gemaakt wordt door hoe die kloon zich gedraagt.
quote:Kloon , clown , whatever ... detail.
Op dinsdag 08 januari 2002 20:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:Ow en Lithion, in dat stuk staat dat broekie een kloon is. Ik kan je verzekere, dat is hij niet
quote:Ik zal voor jou ook nog wel een toepasselijke naam bedenken hoor, Speedy
Op dinsdag 08 januari 2002 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:Ach leuk, je geeft de toekomstige kloon van jezelf al weg.
En ook zo toepasselijk die naam
quote:foutje
Op dinsdag 08 januari 2002 13:24 schreef Juup© het volgende:[..]
Dolfie, je moet BLAZEN en niet ZUIGEN
quote:jammer voor je, maar dat ben ik niet
Op dinsdag 08 januari 2002 20:02 schreef Larissa het volgende:[..]
OOh.. jij hebt een kloon verraden! Hoogverraad!
![]()
lol, vind hem wel erg goed btw. TamTam... maar zoals ik het had gedaan was het idd met 2 hoofdletters
sorry, maar helaas ik is het niet!!!
quote:leer quoten
Op dinsdag 08 januari 2002 21:10 schreef HBM het volgende:
TARAraboemdijee schreef het volgende:
quote:Je snapt het niet he, een mod is een user met meer rechten, maar blijft gewoon een user. Iemand die ook zijn mening over dingen heeft, ergens reageert, tips geeft etc.
(wie houd nou wie voor de gek ?, dit is dus echte bullshit, dan maak alle users maar mod als het toch niet uitmaaktwant als mod=user dan is user=mod )
quote:
(Zodra er een IP-ban wordt uitgesproken zal de ware Mod opstaan, waarna de IP-ban omgezet word in een kloonban, hoe bedoel geen meer macht, en vertel me niet dat het niet zo werkt, ik weet wel beter.)
quote:euhm...
(Ik, anders had je geen 15 klonen nodig gehad om dingen te kunnen doen die je als mod niet kan doen.)
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 08-01-2002 23:06]
Nou dan
Maar oke jij je zin
Dat jij toevallig een model Mod bent voilgens jezelf is dan fijn voor de andere users hier, maar wie verzekerd mij ervan dat elke Mod dat is
O ja ik moet de Crew maar op hun woord geloven dat het zo is, ja duh, ben ook Mod geweest op GoT en als ik één soort forumuser niet meer vertrouw dan zijn het wel Mods.
En dan zijn de Mods op GoT geeneens postgek.
Maar laten we het eens anders stellen, kom jij eens terug als je niet meer alles op je persoontje betrekt.
volgens mij vergelijk jij de FOK!crew weer teveel met de tweakercrew
quote:hehehehe
Op dinsdag 08 januari 2002 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
euhm, ik neem niet alles persoonlijk
ik neem gewoon mezelf als voorbeeldvolgens mij vergelijk jij de FOK!crew weer teveel met de tweakercrew
quote:Ik vergelijk niets, heb nu op 4 forums gemod en het is overal hetzelfde, zou het op FOK anders zijn
Op dinsdag 08 januari 2002 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
euhm, ik neem niet alles persoonlijk
ik neem gewoon mezelf als voorbeeldvolgens mij vergelijk jij de FOK!crew weer teveel met de tweakercrew
Denk het niet.
Maar het is net het echte leven, je houd je collega's de hand boven het hoofd, is niets mis mee hoor, zou ik ook doen.
Maar om dan schijnheilig te ontkennen dat de Crew hun kloontjes nooit misbruiken
Dat gelooft echt niemand, en terecht.
quote:OK, nu snap ik het:
Op dinsdag 08 januari 2002 23:12 schreef HBM het volgende:[..]
Ik vergelijk niets, heb nu op 4 forums gemod en het is overal hetzelfde, zou het op FOK anders zijn
Denk het niet.
Maar het is net het echte leven, je houd je collega's de hand boven het hoofd, is niets mis mee hoor, zou ik ook doen.
Maar om dan schijnheilig te ontkennen dat de Crew hun kloontjes nooit misbruiken
Dat gelooft echt niemand, en terecht.
U bent de zwakste schakel, tot ziens!
quote:Hoe tegenstrijdig kun je in één zin zijn?
Op dinsdag 08 januari 2002 23:12 schreef HBM het volgende:
Ik vergelijk niets, heb nu op 4 forums gemod en het is overal hetzelfde, zou het op FOK anders zijn
quote:Ik ben zonder meer dom, ben de laatste die dat ontkent
Op dinsdag 08 januari 2002 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
OK, nu snap ik het:
JE BENT DOM!U bent de zwakste schakel, tot ziens!
en tja als gewone user zonder modstatus ben ik inderdaad de zwakste.
Altijd nog beter als de Berlijnse Muur voor mijn kop, maar ja nu weten we wat ermee gebeurd is iig.
En inderdaad totziens, allicht dat we elkaar hier nog een keer tegenkomen.
owja, dat kan je niet
quote:Zei toch dat ik dom was
Op dinsdag 08 januari 2002 23:21 schreef Lithion het volgende:[..]
Hoe tegenstrijdig kun je in één zin zijn?
quote:Doe ik ook maar ben niet onder de indruk van jouw verweer, ook niet van de al oude bekende troll.
Op dinsdag 08 januari 2002 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
lees dan HBMowja, dat kan je niet
Wel typisch dat je steeds jezelf als voorbeeld neemt en dan toch zo sterk in de verdedigende aanval gaat
Terwijl je zelf zegt nooit je kloon te misbruiken
Waar wind je je dan zo over op
quote:vooral doorgaan, jij schijnt ook niet te lezen wat hij schrijft want hij heeft wel een aantal dingen waarin ik hem gewoon gelijk MOET geven alleen die zie jij niet omdat ze op jou slaan. Heb ik je al eens gezegd en dan gaat het een tijdje goed en dan val je weer terug in je oude persoon, elke post die ik doe die een beetje serieus moet overkomen gaat over mezelf en het dan gek vinden dat je zo'n reacties krijgt.
Het ging hier niet over jou 70 klonen maar over Ernst.
OFF TOPIC GELUL VAN EEN MODJE DUS
quote:Leuk hè, grappen maken over iemand die dommer is dan jij?
quote:Mijn opvattingen mis
Op dinsdag 08 januari 2002 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik wind me niet op, ik probeer alleen duidelijk te maken dat je opvattingen over de FOK!crew volledig mis zijn, maar dat is blijkbaar nog niet echt tot je doorgedrongen
Maar die opvatting die heb ik in dit TOPIC alleen maar bevestigd gezien.
EDIT:
Trouwens die opvatting houd in: Een Mod krijgt alleen maar gezeik als hij klonen gebruikt om zgn normaal te kunnen posten. Een Mod is nu eenmaal geen gewone user, hoe graag hij dat ook wilt.
EDIT2: draadje veranderd in topic
[Dit bericht is gewijzigd door HBM op 08-01-2002 23:54]
quote:ach, het is toch maar in onzin
Op dinsdag 08 januari 2002 23:36 schreef Harrie het volgende:OFF TOPIC GELUL VAN EEN MODJE DUS
quote:Hoe gemakkelijk,
Op dinsdag 08 januari 2002 23:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
ach, het is toch maar in onzin
quote:Oh, we zijn aan de retorische vragen toe?
Op dinsdag 08 januari 2002 23:21 schreef Lithion het volgende:[..]
Hoe tegenstrijdig kun je in één zin zijn?
quote:Denk je dat serieus?
Op dinsdag 08 januari 2002 23:49 schreef Cynica het volgende:
Oh, we zijn aan de retorische vragen toe?
quote:Is dat een retorisch antwoord?
Op dinsdag 08 januari 2002 23:51 schreef Lithion het volgende:[..]
Denk je dat serieus?
quote:whahahah, de eerste keer dat ik dit excuus gebruik, en het nog niet eens meen ook
Op dinsdag 08 januari 2002 23:49 schreef HBM het volgende:[..]
Hoe gemakkelijk,
wel jou favoriete excuus trouwens zover ik hier gezien heb.
quote:ga je lekker vervelen op tweakers , of ben je hier aan het oefenen voor flamen
Op dinsdag 08 januari 2002 23:49 schreef HBM het volgende:[..]
Hoe gemakkelijk,
wel jou favoriete excuus trouwens zover ik hier gezien heb.
quote:Is dit een weerwoord op mijn antwoord?
Op dinsdag 08 januari 2002 23:51 schreef Koekepan het volgende:
Is dat een retorisch antwoord?
quote:Nope, het ligt in mijn bedoeling om hier ziezo niet te flamen. Ben daar ook de persoon niet naar.
Op dinsdag 08 januari 2002 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
ga je lekker vervelen op tweakers , of ben je hier aan het oefenen voor flamen
Maar vind het slap dat een serieuse user afgeketst wordt met de woorden "we zitten toch maar in onzin"
Als het zo uitkomt waarom zou je hier dan niet serieus mogen zijn ?
quote:en toch mis ik ernst
Op dinsdag 08 januari 2002 23:56 schreef Lithion het volgende:[..]
Is dit een weerwoord op mijn antwoord?
quote:Dat beoordelen wij wel.
Op dinsdag 08 januari 2002 23:56 schreef HBM het volgende:
Ben daar ook de persoon niet naar.
quote:Niet dus.
Op dinsdag 08 januari 2002 23:57 schreef Koekepan het volgende:[..]
Dat beoordelen wij wel.
quote:Ernst is het merk aambeienzalf dat je gebruikt?
Op dinsdag 08 januari 2002 23:57 schreef Swetsenegger het volgende:
en toch mis ik ernst
quote:Je zei iets over je persoonlijkheid, en dat is irrelevant. Wij beoordelen wel hoe je overkomt. Als ik beweer bescheiden te zijn of zo, dan is het ook je goed recht om te weigeren dat te geloven.
Op dinsdag 08 januari 2002 23:59 schreef HBM het volgende:[..]
Niet dus.
Als ik niet wens te flamen, dan doe ik dat ook niet.
quote:Verander dan in elk geval je plaatje.
Op woensdag 09 januari 2002 00:00 schreef Lithion het volgende:[..]
Ernst is het merk aambeienzalf dat je gebruikt?
quote:welkom in fokland, je moet onzin met een pot zout nemen , flame je , beroep dan altijd dat het in onzin staat
Op dinsdag 08 januari 2002 23:56 schreef HBM het volgende:[..]
Nope, het ligt in mijn bedoeling om hier ziezo niet te flamen. Ben daar ook de persoon niet naar.
Maar vind het slap dat een serieuse user afgeketst wordt met de woorden "we zitten toch maar in onzin"
Als het zo uitkomt waarom zou je hier dan niet serieus mogen zijn ?
quote:Oh, onze filosoof ziet liever een rotte baardaap dan een lekker wijf?
Op woensdag 09 januari 2002 00:04 schreef Koekepan het volgende:
Verander dan in elk geval je plaatje..
quote:Zo bekeken heb je gelijk
Op woensdag 09 januari 2002 00:03 schreef Koekepan het volgende:[..]
Je zei iets over je persoonlijkheid, en dat is irrelevant. Wij beoordelen wel hoe je overkomt. Als ik beweer bescheiden te zijn of zo, dan is het ook je goed recht om te weigeren dat te geloven.
quote:Nee, niet als filosoof, als bioloog.
Op woensdag 09 januari 2002 00:05 schreef Lithion het volgende:[..]
Oh, onze filosoof ziet liever een rotte baardaap dan een lekker wijf?
quote:hoe kon je dat nou weten
Op dinsdag 08 januari 2002 21:05 schreef Koekepan het volgende:[..]
Iets zegt mij dat jij voor geen goud een user zou willen zijn en geen mod...
quote:was jij dat niet zelf.
Op dinsdag 08 januari 2002 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
U bent de zwakste schakel, tot ziens!
Tot ziens!
quote:maar ik kwam weer terug
Op woensdag 09 januari 2002 00:26 schreef spookvrouw het volgende:[..]
was jij dat niet zelf.
Tot ziens!
quote:Je bent net David Copperfield.
Op woensdag 09 januari 2002 00:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maar ik kwam weer terug
quote:Claudia Schiffer inbegrepen?
Op woensdag 09 januari 2002 00:33 schreef Lithion het volgende:[..]
Je bent net David Copperfield.
quote:noooit gelezen dat die allang weer uit elkaar zijn?
Op woensdag 09 januari 2002 00:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Claudia Schiffer inbegrepen?
Sja, staat ook niet altijd in prive en story
quote:In welke hoedanigheid dit keer
Op woensdag 09 januari 2002 00:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
maar ik kwam weer terug
quote:Dat wel, maar goed, zijn oma leest natuurlijk niet altijd alles voor.
Op woensdag 09 januari 2002 00:36 schreef spookvrouw het volgende:
Sja, staat ook niet altijd in prive en story
quote:als globale zeur, en dat was niet meer de bedoeling.
Op woensdag 09 januari 2002 00:37 schreef HBM het volgende:[..]
In welke hoedanigheid dit keer
Maar ja, vriendjes (crew) politiek
quote:sjips, is waar ook
Op woensdag 09 januari 2002 00:36 schreef spookvrouw het volgende:[..]
noooit gelezen dat die allang weer uit elkaar zijn?
quote:meer rechtvaardigheid en het terugdraaien van grove gemaakte fouten
Op woensdag 09 januari 2002 00:39 schreef spookvrouw het volgende:[..]
als globale zeur, en dat was niet meer de bedoeling.
Maar ja, vriendjes (crew) politiek
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 00:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:meer rechtvaardigheid en het terugdraaien van grove gemaakte fouten
* Larissa geeft zakdoekje
quote:hoe ontroerend he
Op woensdag 09 januari 2002 00:43 schreef Larissa het volgende:[..]
quote:ik kan alleen maar met mijn zus meedoen
Op woensdag 09 januari 2002 00:43 schreef Larissa het volgende:[..]
*snif*
quote:Tja, die roddeldozen ontzien niets en niemand om een primeur te krijgen.
Op woensdag 09 januari 2002 00:50 schreef Zander het volgende:
Kunnen we de doden niet laten rusten? Hoe respectloos...
quote:Er zijn ook figuren die het Nulde-meisje in hun ondertitel zetten. Kan het nog triester?
Op woensdag 09 januari 2002 00:53 schreef Lithion het volgende:Tja, die roddeldozen ontzien niets en niemand om een primeur te krijgen.
quote:Leuk is dat he, om op gezette tijden 'es wat emotie te faken?
Op woensdag 09 januari 2002 00:54 schreef Larissa het volgende:[..]
Er zijn ook figuren die het Nulde-meisje in hun ondertitel zetten. Kan het nog triester?
quote:Vooral door gezette mensen. Of ga ik nou off-topic?
Op woensdag 09 januari 2002 00:56 schreef RaininGirl het volgende:[..]
Leuk is dat he, om op gezette tijden 'es wat emotie te faken?
quote:Ja, er grapjes over maken bij Dit Was Het Nieuws en de oudejaarsconférence van Lebbis en Janssen. Wilde je nog iets weten?
Op woensdag 09 januari 2002 00:54 schreef Larissa het volgende:
Er zijn ook figuren die het Nulde-meisje in hun ondertitel zetten. Kan het nog triester?
quote:Off topic in Onzin? Nee, je quote jezelf, da's pas sneu.
Op woensdag 09 januari 2002 00:56 schreef RaininGirl het volgende:
Vooral door gezette mensen. Of ga ik nou off-topic?
En je trollt. Wilde je verder nog iets weten
quote:Ja, of je per se Lithion moet citeren om gevat over te komen.
Op woensdag 09 januari 2002 01:01 schreef Larissa het volgende:
Wilde je verder nog iets weten
quote:Jij faket wel meer.
Op woensdag 09 januari 2002 01:02 schreef RaininGirl het volgende:Ja, of je per se Lithion moet citeren om gevat over te komen.
quote:En Hazan Kazan faket het meest.
Op woensdag 09 januari 2002 01:03 schreef Larissa het volgende:
Jij faket wel meer.
quote:feek jij ook zus?
Op woensdag 09 januari 2002 01:03 schreef Larissa het volgende:[..]
Jij faket wel meer.
quote:David Copperfield niet dan?
Op woensdag 09 januari 2002 01:07 schreef Lithion het volgende:[..]
En Hazan Kazan faket het meest.
quote:Never. Jij wel dan?
Op woensdag 09 januari 2002 01:09 schreef La-Sissa het volgende:
feek jij ook zus?
quote:ik feek alleen wie ik ben! maar verder niet hoor zus!!
Op woensdag 09 januari 2002 01:11 schreef Larissa het volgende:[..]
Never. Jij wel dan?
quote:en waar slaat dit nu weer op
Op woensdag 09 januari 2002 00:56 schreef RaininGirl het volgende:[..]
Vooral door gezette mensen. Of ga ik nou off-topic?
denkt bij zichzelf, heb je weer zo'n dom rund
quote:ik heb anders nog geen excuus van je gehad, en terugdraaien is ws alleen maar gebeurd omdat je anders toch geen leven hebt
Op woensdag 09 januari 2002 00:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
meer rechtvaardigheid en het terugdraaien van grove gemaakte fouten
Wat mij betreft was je nu dus gewoon zwart geweest, maar dat zal je zo wel snappen, want dit was niet je eerste fout.
Maar verder laten we het weer zo. Ik ben klaar met je.
quote:Is hij nu af dan? geen upgrades of aanpassingen meer? Ik bedoel die ontwikkelkosten rijzen wel de pan uit zo hoor ...
Op woensdag 09 januari 2002 08:24 schreef spookvrouw het volgende:[..]
ik heb anders nog geen excuus van je gehad, en terugdraaien is ws alleen maar gebeurd omdat je anders toch geen leven hebt
Wat mij betreft was je nu dus gewoon zwart geweest, maar dat zal je zo wel snappen, want dit was niet je eerste fout.
Maar verder laten we het weer zo. Ik ben klaar met je.
quote:Nee, hij moet nu nog helemaal gecheckt worden op spraak- en tikvermogen.
Op woensdag 09 januari 2002 08:36 schreef Atrimar het volgende:[..]
Is hij nu af dan? geen upgrades of aanpassingen meer? Ik bedoel die ontwikkelkosten rijzen wel de pan uit zo hoor ...
quote:Ja ho es ff dat gaat dan wel van MIJN slalaris af hoor
Op woensdag 09 januari 2002 08:56 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Nee, hij moet nu nog helemaal gecheckt worden op spraak- en tikvermogen.
Maak je maar niet druk over de ontwikkelkosten, die worden vergoed door The Firm
quote:dat is toch logisch, arbeidsuren doorberekenen en zo.
Op woensdag 09 januari 2002 08:57 schreef Atrimar het volgende:[..]
Ja ho es ff dat gaat dan wel van MIJN slalaris af hoor
Zeg je wel op de controle-afdeling dat ze er goed op letten dat ie niet lekt en zo?
quote:Een lafhartige persoonlijke aanval. Laten we het vooral laag-bij-de-gronds houden als we tegen Larissa praten. Prijs God.
Op woensdag 09 januari 2002 08:22 schreef spookvrouw het volgende:[..]
en waar slaat dit nu weer op
quote:Nee, want je zou mij er b.v. ook mee aan kunnen vallen met dit soort opmerkingen.
Op woensdag 09 januari 2002 09:13 schreef RaininGirl het volgende:[..]
Een lafhartige persoonlijke aanval. Laten we het vooral laag-bij-de-gronds houden als we tegen Larissa praten. Prijs God.
quote:Het was niet de bedoeling iemand aan te vallen. Ik neem het terug. Moge ik branden in de hel.
Op woensdag 09 januari 2002 09:15 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Nee, want je zou mij er b.v. ook mee aan kunnen vallen met dit soort opmerkingen.
quote:Beetje jammer die laatste hoor Spookvrouw ...
Op woensdag 09 januari 2002 09:10 schreef spookvrouw het volgende:[..]
dat is toch logisch, arbeidsuren doorberekenen en zo.
Komt wel goed, maak je niet druk.Zeg je wel op de controle-afdeling dat ze er goed op letten dat ie niet lekt en zo?
quote:Nee hoor, want daar gaat het mij nl. wel om.
Op woensdag 09 januari 2002 09:20 schreef Atrimar het volgende:[..]
Beetje jammer die laatste hoor Spookvrouw ...
Laten ze ook geen schroefjes vergeten, anders gaat ie zo knarsen ook.
quote:Daar gaat het in dit topic niet om (maargoed we waren al eerder offtopic
Op woensdag 09 januari 2002 09:27 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Nee hoor, want daar gaat het mij nl. wel om.
Maar geeft nix.Laten ze ook geen schroefjes vergeten, anders gaat ie zo knarsen ook.
Alleen jammer dat Ernst ergens nog underkuffer ronddoolt ... de eikel
quote:Dit soort reacties zorgen bij mij nog het meest voor een geagiteerd gevoel. Ik heb Ernst in z'n korte loopbaan hier op Fok! meer treffende en grappige opmerkingen zien maken dan jij ooit in je hele Fok!-carrière zult doen. Ik vind deze opmerking echt zeer zielig van je.
Op woensdag 09 januari 2002 09:33 schreef scarefreak het volgende:
w88 op de volgende kneus kloon
Lithion, kan je niet een andere creëren?
Arme Ernst, hij had beter verdient.
Sterkte voor Ernst zijn nabestaanden.
M.a.w. maak eens een nieuw topic aan?
deze is toch ook bijna vol
quote:Ja! Reincarnatie!
Op woensdag 09 januari 2002 09:38 schreef spookvrouw het volgende:
Het is jammer dat Ernst ten onder heeft moeten gaan, ik vond zijn opmerkingen bijzonder amusant.Lithion, kan je niet een andere creëren?
quote:Kijk eens naar zijn usericon.
Op woensdag 09 januari 2002 09:38 schreef spookvrouw het volgende:
Het is jammer dat Ernst ten onder heeft moeten gaan, ik vond zijn opmerkingen bijzonder amusant.Lithion, kan je niet een andere creëren?
quote:Ja, ga God er ook nog eens bijhalen
Op woensdag 09 januari 2002 09:13 schreef RaininGirl het volgende:Een lafhartige persoonlijke aanval. Laten we het vooral laag-bij-de-gronds houden als we tegen Larissa praten. Prijs God.
Zo zul je gelovigen wel weer op hun ziel trappen.
En "we" Praat jij ineens voor de goegemeente ofzo? Als jij je in wilt likken bij het meeloopgroepje, moet je wel de juiste personen uitkiezen. En Spookvrouw hoort daar echt niet bij hoor.
quote:Ik vind dit iets van.... hmmm.... aanstellerij?
Op woensdag 09 januari 2002 09:39 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Ik vind dit een beetje iets van dansen op zijn graf.
quote:Hij ziet altijd toe, maak je geen zorgen.
Op woensdag 09 januari 2002 09:41 schreef Larissa het volgende:
Ja, ga God er ook nog eens bijhalen
quote:Ik hoop het. De ware gelovige lijdt, lijdt, lijdt! Niet klaarkomen, niet lekker eten... ik kan het niemand aanraden.
Zo zul je gelovigen wel weer op hun ziel trappen.
quote:Ooit gehoord van 'theatraal taalgebruik'? Of zijn stijlfiguren niet besteed aan dat eendimensionale schapenbreintje van je?
En "we"Praat jij ineens voor de goegemeente ofzo?
quote:En jij bent zo gelovig blijkbaar
Op woensdag 09 januari 2002 09:46 schreef RaininGirl het volgende:Ik hoop het. De ware gelovige lijdt, lijdt, lijdt! Niet klaarkomen, niet lekker eten... ik kan het niemand aanraden.
quote:En jij zou zo gelovig zijn? Mag jij kwaadspreken tegen een ander dan?
Ooit gehoord van 'theatraal taalgebruik'? Of zijn stijlfiguren niet besteed aan dat eendimensionale schapenbreintje van je?
Staat er ook niet ergens "oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld wordt
quote:Sinds ik dat geloof.
Op woensdag 09 januari 2002 09:52 schreef Larissa het volgende:
En jij bent zo gelovig blijkbaarSinds wanneer mag een gelovige niet klaarkomen
![]()
quote:Er staat ook dat homo's gelijk met de dieven gestenigd zullen worden. Maar ik pas mij aan aan de meerderheid. Overigens is dit in het geheel geen oordeel in de geest van Paulus' brief aan de Romeinen, maar een constatering. En nu weer on-topic, s.v.p.
En jij zou zo gelovig zijn? Mag jij kwaadspreken tegen een ander dan?Staat er ook niet ergens "oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld wordt
![]()
quote:Vertel me alsjeblieft niet dat je gespeend bent van elke korrel zout.
Op woensdag 09 januari 2002 09:52 schreef Larissa het volgende:[..]
En jij bent zo gelovig blijkbaar
Sinds wanneer mag een gelovige niet klaarkomen
![]()
[..]En jij zou zo gelovig zijn? Mag jij kwaadspreken tegen een ander dan?
Staat er ook niet ergens "oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld wordt
![]()
quote:Lees de bijbel dan een keer goed zou ik zeggen.
Op woensdag 09 januari 2002 09:54 schreef RaininGirl het volgende:Sinds ik dat geloof.
quote:De meerderheid zal echt niet zeggen dat klaarkomen en lekker eten tegen God's wil is.
Er staat ook dat homo's gelijk met de dieven gestenigd zullen worden. Maar ik pas mij aan aan de meerderheid. Overigens is dit in het geheel geen oordeel in de geest van Paulus' brief aan de Romeinen, maar een constatering. En nu weer on-topic, s.v.p.
En je bewijst met je "meerderheid" mijn stelling dat je een meeloper bent.
On topic in Onzin Was jij on topic dan met je persoonlijke aanvallen richting mij
quote:Jij beschouwt het minste geringste grapje al als rigoreuze persoonlijke aanval. Niet zo overdrijven, aub.
Op woensdag 09 januari 2002 09:58 schreef Larissa het volgende:
On topic in OnzinWas jij on topic dan met je persoonlijke aanvallen richting mij
[Dit bericht is gewijzigd door zodiaque op 09-01-2002 10:00]
quote:Ja, moet ik die Onzin van die Raininggirl nog serieus gaan nemen ook
Op woensdag 09 januari 2002 09:57 schreef zodiaque het volgende:Vertel me alsjeblieft niet dat je gespeend bent van elke korrel zout.
Ik zie nu net dat ze die onzin ook in de serieuzere rubrieken als Seksualiteit plaatst, dus het is oftewel een mislukte kloon, ofteweel een godsdienstfanaat of een combinatie van allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |