quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:45 schreef mstr het volgende:
TrustTrust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
![]()
goeie prijs/kwaliteitsverhouding!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:45 schreef mstr het volgende:
TrustTrust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
![]()
bijna gratis ja. 5¤ kost deze muis geloof ik.quote:
Maar die gaat gewoon langer mee dan een jaarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:57 schreef Caesu het volgende:
[..]
bijna gratis ja. 5� kost deze muis geloof ik.
dus als hij stuk is, is dat niet zo'n ramp.
die van mij doet het al 6 maanden prima.
zoo pas echt balen als ik een lastergestuurde logitech muis turbo muis van 100� zou hebben en die stuk zou gaan na een jaar ofzo.
Ik heb er nog 12,50 voor betaald. En ja hij is al een paar jaar oud.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:57 schreef Caesu het volgende:
[..]
bijna gratis ja. 5¤ kost deze muis geloof ik.
op de korte en lange duur ben je met Trust goedkoper uit voor kleine apparatuur zoals muizen enzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die gaat gewoon langer mee dan een jaar
Die heb ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zweer nog steeds bij mijn MX310, gekocht voor 30 euri en heb nog geen fijnere in handen gehad
Samen met Qtecquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:07 schreef JohanTop het volgende:
Trust
Normaliter heb je A en B-merken, maar Trust heeft het C-merk geïntroduceerd voor een prijs die tussen A en B-merk inzit
USB is bedoeld om 'zomaar' los of vast te koppelenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar dat kan ik niet doen. Zomaar USB-device erin en uit trekken dan kill ik me muis.
(of was dat de bedoeling?)
Mwah Qtec is kut, maar die verkopen ze nog voor een C-merk prijs.. 2euro voor een muis bv... Maar Trust vraagt er veel meer voor...quote:
Naja,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
nee. kan ook bijna niet. Geheel de stroombedrading in mijn woning is niet geaard. Is dat kut?
Kun je makkelijk alsnog die hele bedrading in je woning laten aarden?
Ik wil straks ook fijngevoelige apparatuur aansluiten nl. en heb geen zin in narigheid.
--> K&W
Dat lijkt me sterk, in de badkamer, bij de wasmachine en droger, in de keuken e.d. daar moet je geaarde stopcontacten hebben tenzij je zelf onverantwoord aan het knoeien bent geweest.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
nee. kan ook bijna niet. Geheel de stroombedrading in mijn woning is niet geaard. Is dat kut?
Kun je makkelijk alsnog die hele bedrading in je woning laten aarden?
Ik wil straks ook fijngevoelige apparatuur aansluiten nl. en heb geen zin in narigheid.
--> K&W
Neuh, maar dan zou de extra zekerheid gewoon moeten beginnen bij de bedrading in je woning.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef JohanTop het volgende:
Ikzelf heb thuis geen problemen dat mn pc niet aan een geaard stopcontact zit. En deze zit toch al >3,5jaar aan een ongeaard stopcontact..
Mijn laptop heeft zelfs een stekker waar geen aarding op zit..
USB is gemaakt om te hot-pluggen. Of zet je ook telkens je PC uit als je een USB Mass Storage Device aansluit?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ja? Heb je hetzelfde probleem?
Maar dat kan ik niet doen. Zomaar USB-device erin en uit trekken dan kill ik me muis.
(of was dat de bedoeling?)
USB-sticks zijn een ander verhaal. Die hebben een filesystem dat gesynced moet worden voordat je 'm eruit trektquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
USB hot pluggable? Dacht het niet.
Of ben ik in de war met PS-2???
Ik heb iig. een USB-stick ooit gekilled door het niet stopte zetten onder devices voordat ik het eruit trok.
Hopeloos in de warquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
USB hot pluggable? Dacht het niet.
Of ben ik in de war met PS-2???
Ik heb iig. een USB-stick ooit gekilled door het niet stopte zetten onder devices voordat ik het eruit trok.
Als je een beetje handig bent kan je dat zelf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Neuh, maar dan zou de extra zekerheid gewoon moeten beginnen bij de bedrading in je woning.
Dat dat snugger is.
In de keuken zitten idd. stopcontacten met een extra aarde-contact.
Maar of er ook echt een aarde draad achter zit aangesloten weet ik niet.
Zou er idd een aarde-draad door me woning lopen. Kan ik dan niet makkelijk zelf een extra draad trekken dat
aansluit op die aarde-draad?
Ik heb er echt géén verstand van...
Mijn oude logitech had hetzelfde probleem, of begingt me RSI in te spelen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:45 schreef mstr het volgende:
TrustTrust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
Trust
![]()
maar hoe zit dat dan als je in een huurhuis uit '55 zit met alleen boven bij de cv en beneden in de keuken geaarde wcd's hebt ?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef tnimble het volgende:
et aansluiten van apparaten die voorzien zijn van een stekker met aarde op een ongeaard contact is gevaarlijk. Het gebruik van WCD's (stopcontact is een foute benaming, het bestaat wel maar is iets heel anders) met aarde die je niet aansluit is verboden, het gebruik van stekkerdozen, verlengsoenren of enig anders middel dat er voor zorgt dat je een stekker met aarde in een ongeaarde WCD (wand contact doos) kunt steken is gevaarlijk en verboden. Bij ongelukken of brand zal een verzekering niets uitkeren en kan er strafrechtelijkonderzoek gestart worden.
Geaard stopcontact in de keuken? Gewoon helemaal geen stopcontact in de keuken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]
maar hoe zit dat dan als je in een huurhuis uit '55 zit met alleen boven bij de cv en beneden in de keuken geaarde wcd's hebt ?
De woningbouw gaat dit echt niet veranderen .. en ik ga dat ook niet zelf/laten doen in een huurhuis.
Ik heb mn pc via een verlengsnoer wel aangesloten op een geaarde wcd in de keuken .. er ligt dus een snoer vanuit de kamer naar de keuken.
De geaarde eurostekker heeft dikkere contactstiten dan de platte stekker. Deze dikkere pennen behoren niet door de gaatjes in de voorkant van de WCD te passen. Houdt maar een de platte stekker van een lampje naast de geaarde ronde eurostekker van b.v. een PC.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:13 schreef Igen het volgende:
Tot in de jaren '80 werden blijkbaar nog platte ongeaarde stopcontacten gemaakt, waar je dus prima stekkers met randaarde in kunt steken.
Ja dan heb je een probleem als de oorzaak bij b.v. brand terug te leiden is naar de elektrisce instalatie. Het verkeert aansluiten van apparatuur en het opgerolt laten van verlengsnoerhaspels is een van de grootste veroorzakers van woningbrand.quote:Maar als je dat doet en er gaat iets fout, dan kun je dus problemen met de verzekering e.d. krijgen?
Mijn koppijn is dat ik in de nabije toekomst 'veilig' wat studio-apparatuur wil aansluiten in de woonkamer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:35 schreef taxibabe het volgende:
Handig.quote:
Maakt niks uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Een draad vanuit de keuken zou ik niet aanraden, die zit als het goed is op een andere groep dus dat is niet handig.
Voor zover ik weet is het idee dat moderne stopcontacten altijd diep moeten zijn, zodat een dikke geaarde stekker nooit in een ongeaard plat stopcontact past.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef tnimble het volgende:
[..]
De geaarde eurostekker heeft dikkere contactstiten dan de platte stekker. Deze dikkere pennen behoren niet door de gaatjes in de voorkant van de WCD te passen. Houdt maar een de platte stekker van een lampje naast de geaarde ronde eurostekker van b.v. een PC.
Ja zeker werkt dat gewoon, totdat een van je apparaten met randaarde stekker een defect heeft waardoor er op de een of andere manier spanning op de metalen behuizing komt te staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het idee dat moderne stopcontacten altijd diep moeten zijn, zodat een dikke geaarde stekker nooit in een ongeaard plat stopcontact past.
De meeste stopcontacten in het jaren '80 huis van mijn ouders zijn echter helemaal platte stopcontacten met praktisch alleen twee gaten. En ook al is het niet verstandig daar een stekker met randaarde in te steken - het kan prima! En ik heb dus ook jáárenlang zo mijn computer en versterker aangesloten gehad.
Extreem vochtige/transpirerende handen. Zou dat invloed kunnen hebben?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef tnimble het volgende:
. Door wat vet, vuil of vocht kan doordoor heel gemakkelijk het plastic gaan geleidingen. Direct gevaarlijk is dat niet omdat het een erg lage stroom is, het is echter wel vervelend. En voor sommige mensen (b.v. met een hart ritme stroning) kan het wel gevaarlijk zijn.
[
Een muis werkt op 5V als je gevoelig ebtn voor stroom zou je dat kunnen voelen. Meestal begint dat ergens bij 15 volt dat je het op kunt voelen op je hand.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:18 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Extreem vochtige/transpirerende handen. Zou dat invloed kunnen hebben?
Als dat echt je inkomen is zou ik als ik jou was maar snel naar de gemeente gaan om aanvullende bijstand aan te vragen. Je zit namelijk onder de bijstandsgrensquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik komstraks echt op straatte staan. ik heb maar een inkomen van 730 en nieteens geld voor een degelijke koelkast!!!
(snap ut echt niet)
Ik zou het nu best effe willen voelen die stroom dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik voel alsmaar een soort zwakstroom als ik me muis (trust optical mini) aanraak
Hoe de fuck kan dit nou.
Kan het zijn dat er binnenin iets contact maakt met de plastic behuizing?
Ik heb geen schroevedraaier :'(
Een muis lust geen kaasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:47 schreef Marsepein het volgende:
Leg een stuk kaas op je muismat, heb je hem morgen weer terug.
Maar als je goed leest, zie je ook dat ik die mening niet deelt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:04 schreef Marsepein het volgende:
Ik wist gewoon dat er van iemand een antwoord kwam dat een muis niet met kaas is te vangen.![]()
Nou nou Marsepein, je heb vandaag wel een kort lontje hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:10 schreef Marsepein het volgende:
Hte is hier wel heel offtopic, dus ff in ons SC verder.
Huh Kort lontje? Ik verwijs naar ons SC topic (Slow Chat: K&W - Feedback, FAQ en Slowchat topic - Deel 12quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:22 schreef klipper het volgende:
[..]
Nou nou Marsepein, je heb vandaag wel een kort lontje hoor.![]()
(wat is trouwens SC?)
FF offtopic, ik ben hem echt kwijt, zit nu op zo'n rot touch-pad te rammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |