En dat laatste stukje tekst snap ik niet. Ik krijg gewoon niet in mijn hoofd wat er nou staat. Wat bedoelt hij?quote:Situatie: Bedrijft geeft geleend geld weg.
ik reageer daarop: een bedrijf moet daarom nog andere dingen doen.
iemand anders reageert daarop: Welke andere dingen die je niet kan doen zonder geleend geld weg te geven?
Ik snap de hele tekst niet, dus ik kan je de laatste zin ook niet uitleggen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:11 schreef Corelli het volgende:
[..]
En dat laatste stukje tekst snap ik niet. Ik krijg gewoon niet in mijn hoofd wat er nou staat. Wat bedoelt hij?
Ik snap het verband tussen de eerste en de tweede zin al niet. Waar slaat dat 'daarom' op?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:13 schreef Corelli het volgende:
Er moet volgens door of met staan maar niet zonder.
dus
Welke andere dingen die je niet kan doen door geleend geld weg te geven?
Bedrijf onderneemt een actie: geleend geld weggevenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap de hele tekst niet, dus ik kan je de laatste zin ook niet uitleggen.
Waarom andere acties?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:15 schreef Corelli het volgende:
[..]
Bedrijf onderneemt een actie: geleend geld weggeven
Ik zeg: bedrijf moet daarom andere acties ondernemen.
hij reageert: Welke andere acties die je niet kan doen zonder geleend geld weg te geven?
skip die daarom maar. Maakt verder niet veel uit. Gaat over durfkapitaal en hedgefundsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het verband tussen de eerste en de tweede zin al niet. Waar slaat dat 'daarom' op?
Jij maakt er nu een driedubbele ontkenning van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:25 schreef Corelli het volgende:
Nou komt mijn discussie partner met dit aanzetten
Welke andere ingrepen zijn volgens jou nodig die onmogelijk zijn zonder geld te lenen en gelijk weer weg te geven ?
Snap het niet
Hij bedoelt dit
Welke andere ingrepen zijn volgens jou nodig die onmogelijk zijn zonder geen geld te lenen en gelijk weer weg te geven ?
SNAP HET
Hij bedoelt een dubbele ontkenning maar schrijft hem niet op.
oh wat ben ik slim![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:25 schreef Corelli het volgende:
Nou komt mijn discussie partner met dit aanzetten
Welke andere ingrepen zijn volgens jou nodig die onmogelijk zijn zonder geld te lenen en gelijk weer weg te geven ?
Snap het niet
Hij bedoelt dit
Welke andere ingrepen zijn volgens jou nodig die onmogelijk zijn zonder geen geld te lenen en gelijk weer weg te geven ?
SNAP HET
Hij bedoelt een dubbele ontkenning maar schrijft hem niet op.
oh wat ben ik slim![]()
![]()
onmogelijk zonder ~ mogelijk met
got it.
Ja kijk, ik maak dagelijks niet dit soort taalconstructies mee, alleej op FOK wordt ik intelectueel op de proef gesteld.
Welke dingen dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zal wel niet goed sporen, maar ik snap de zin uit de OP wel
Handel, arbeid, of wat dat bedrijf dan ook doet. Iig iets om geld mee te verdienen.quote:
Maar waarom geeft een bedrijf geleend geld weg?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Handel, arbeid, of wat dat bedrijf dan ook doet. Iig iets om geld mee te verdienen.
En die andere vraagt zich dan af wat voor arbeid of handel er alleen maar gedaan kan worden als er eerst geleend geld weggegeven wordt
Dat is idd het hele punt van dat topic geloof ik. Het heeft iets te maken met hedgefondsen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar waarom geeft een bedrijf geleend geld weg?
Toch knap dat je de laatste zin dan wel snapt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is idd het hele punt van dat topic geloof ik. Het heeft iets te maken met hedgefondsen.
Die 1 denkt dat het een investering is, en de andere noemt het geld weggeven.
Maar daar weet ik niks van hoor.
Tja, ik ben niet thuis in hedgefondsen hoor. Maar die kennis heb je ook niet nodig om die zinnen te snappenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch knap dat je de laatste zin dan wel snapt.![]()
Tja, ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja, ik ben niet thuis in hedgefondsen hoor. Maar die kennis heb je ook niet nodig om die zinnen te snappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |