Je moeders.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Koenholio het volgende:
Zullen we samen poepen?
Dit keer heb je in mij een medestander.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:18 schreef jors het volgende:
ik vat de OP niet wie wel?
Wat is deze?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef Piovan het volgende:
Semi-Mocro-Praat
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit is een inval, de boze wortel brigade neemt beslag op dit topic.
[afbeelding]
Flikker op, je vader was een mongool.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:38 schreef IQM het volgende:
Kap eens met topics openen, kutmongool.
Kusje.
Blauwquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waar heb je het in godesnaam over?
Je bent niet grappig. Noch ad rem.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:39 schreef Piovan het volgende:
[..]
Flikker op, je vader was een mongool.
Wat is je probleem?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Noch ad rem.
NEXT!
Als jij opflikkert met je kuttopics.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:43 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Flikker gewoon op met je kutbakkes.
Hoerenjong.
Volgens mij heb je een beetje het idee dat ONZ de plaats is, waar je je niet-creatieve rotzooi kan dumpen. Je hebt een wazig ideetje en je denkt dat je dat wel in ONZ kan spuien. Mis. Want naast de slotjes die je topics krijgen, krijg je ook nog notes. En die lijden dan vaak weer tot een ban. Een ban is uiteraard reuze stoer en het is ook nog eens reuze stoer om als baggeraar bestempeld te worden. Wederom mis, je wordt niet serieus genomen, je topics gaan nog eerder op slot, je ontvangt nog gemakkelijker de eerder genoemde notes en de bans worden langer en langer. ONZ is een leuk forum, waar wazige dronkenmans-slowchat wordt afgewisseld met geniale ingevingen, humor op vele manieren en gezelligheid. Bagger is noch geniaal, noch humor, noch gezellig, maar bloedirritant.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:43 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Hoerenjong.
hoe·ren·jong (het ~)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:43 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Hoerenjong.
Ik had lekker meer woorden nodig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:23 schreef Furious het volgende:
Wat het probleem is? Onzin is voor grappige, of niet grappige ongein. Niet van die ongein waarvan je denkt zo van ik wil grappig zijn en iedereen moet haha omdat ik grappig ben.
Snap je?
Ik denk niet dat de TS zich lang genoeg kan concentreren om jouw tekst te lezen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:24 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Ik had lekker meer woorden nodig.![]()
Ik laat het nog even open om de TS een kans te geven om het op zijn sponshersens in te laten werken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de TS zich lang genoeg kan concentreren om jouw tekst te lezen.
Van Pool kreeg ik een positieve aanmoedigingsnote. Krijg ik die nu wéér?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik laat het nog even open om de TS een kans te geven om het op zijn sponshersens in te laten werken.![]()
Als je onderkoffer ben krijg je geen positieve notes.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:30 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Van Pool kreeg ik een positieve aanmoedigingsnote. Krijg ik die nu wéér?
Wat mij betreft neemt hij (een) KopieerMachine in zijn AC gaatje.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind dat een doodverwensing naar de TS aan de orde is.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat mij betreft neemt hij (een) KopieerMachine in zijn AC gaatje.
Makker, sorry he, maar ik ben heul niet dyslectisch.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Als je dislektisch bent moet je niet sorry zeggen, je moet eraan werken om van die ziekte af te komen.
Sorry koop ik niets voor![]()
Werk aan die ziekte en zorg dat je kunt schrijven en lezen.
En hou sorry voor je.
Sorry koop je niet eens zonnestralen van, al zijn ze gratis.
Sorry is een klote woord.
Sorry, mijn naam is corry
Sorry is echt om van te kotsen. Zeg 101010010 keer sorry, en de wereld schiet niets op. Werk eraan en het is beter.
Never apologise, never explain.
Just do it!!!!!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Als je dislektisch bent moet je niet sorry zeggen, je moet eraan werken om van die ziekte af te komen.
Sorry koop ik niets voor![]()
Werk aan die ziekte en zorg dat je kunt schrijven en lezen.
En hou sorry voor je.
Sorry koop je niet eens zonnestralen van, al zijn ze gratis.
Sorry is een klote woord.
Sorry, mijn naam is corry
Sorry is echt om van te kotsen. Zeg 101010010 keer sorry, en de wereld schiet niets op. Werk eraan en het is beter.
Never apologise, never explain.
Just do it!!!!!
Wat een origineel, helemaal zelfverzonnen, totaal niet gekopieerd woordje.quote:
Ik pak liever de ONZ mod van achter.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat mij betreft neemt hij (een) KopieerMachine in zijn AC gaatje.
Ik was even een puist uitknijpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:44 schreef Cyaa het volgende:
waarom reageert ts niet meer ?
Jammer dat simpele zielen als jou denken dat Maikuul alleen zo praat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Wat een origineel, helemaal zelfverzonnen, totaal niet gekopieerd woordje.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Wat een origineel, helemaal zelfverzonnen, totaal niet gekopieerd woordje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |