Bijna goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:10 schreef RoofingBurner het volgende:
bp - freebees
texaco - rocks
shell - airmiles
koper wervershoof - kopertjes
esso - tigerpoints
Atalanta, maar ik reken em goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:26 schreef erkel het volgende:
Atlanta?
Geloof je de kopertjes niet? Zal ik er morgen een paar scannen? Je kan er mooie dingen mee sparen hoor.quote:
Nee, RoofingBurner was veel warmerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:27 schreef Palau het volgende:
Volgens mij gewoon Essopunten?(points, wat jij wil)
Neuh..lang niet. Misschien een naamgenoot?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
Dat was een Amerikaanse generaal?
Als je het begrip huishoudelijk erg ruim neemt kan je zeggen dat deze man in 1949 een uitvinding heeft gedaan die nog steeds gebruikt wordt in een 'huishoudelijk(e)' apparaat/machine.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:52 schreef Palau het volgende:
Ik denk aan iets raars, maar tis vast geen huishoudelijk apparaat?
Nee, géén scheerapparaat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef Palau het volgende:
Ik denk steeds aan een scheerapparaat...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:58 schreef Nesle het volgende:Hi.
En ik wist het altijd wel. Van die macPherson. Maar ben het f kwijt
Weinig ontvangst met een antenne die aan een auto hangt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:02 schreef Palau het volgende:
Antenne?
Da's al veel warmer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:02 schreef Nesle het volgende:
Ja bij de banden ergens toch?
Niet helemaal maar close enough. Wel een echt 'dames' antwoord.quote:
Nesle +1quote:The MacPherson strut is a type of car suspension system widely used in modern vehicles, named after Earl S. MacPherson who developed the design.
Hey, daar zijn de dames voor hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Niet helemaal maar close enough. Wel een echt 'dames' antwoord.Het zou zo uit de mond van mijn vrouw komen.
Mc Pherson ontwierp dus de onafhankelijke wielophanging.
[..]
Nesle +1
Sjit, vrouwenvragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hey, daar zijn de dames voor heDamesantwoorden
![]()
Wat is het herenantwoord dan?![]()
Waar komt de naam IKEA vandaan? En nee, ik wil niet het land horen. Dus..waarom de I,K,E,A
[afbeelding]
Kan misschien een kutvraag zijn, maar hee![]()
Ja, onder andere. Maar ik wil weten waarvanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef erkel het volgende:
initialen van de oprichter?
De vraag is ook al eens eerder langsgeweest. Toen was ik te laat, en nu weet ik niet meer waar de E voor staat (behalve de A)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:32 schreef erkel het volgende:
Ik heb het laatst nog ergens gelezen....
Ingvar Kamprad klopt. Maar de A is niet Althusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De IK stonden voor de oprichter, Ingvar Kamprad. De E weet ik niet meer, maar zal een Zweeds woord zijn voor uit. De A was van zijn geboorteplaats, Althus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |