quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
waar zijn ze allemaal voor dan? fake.inc weet ik wel, maar de rest?
Geen id man... Ik heb dit gewoon van fora's afquote:
Bij mijn game(ook met ajax natuurlijk) is harry 2x achter elkaar speler van het jaar geworden en heeft hij 2x de gouden bal/schoen? gewonnen van topscorerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
Ja, ik ben der bij![]()
Zal even kijken of ik wat screentjes kan maken, Charisteas roeleert in mijn spel echt gruwelijk hard bij Feyenoord, 20 doelpunten en speelt zwaar goed![]()
![]()
(ik met Ajax natuurlijk)
Sebastian Zuniga van Cobreolaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef Sjechov het volgende:
Iemand nog tips over (goedkope) oosblok spelers enzow
Heb het spel ook in huis
Is ook niet zo moeilijk he met die Overrated Harryquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord
1e jaar Kampioen + Beker
2e jaar Kampioen + Beker + UEFA Cup
Harry meteen verkocht... Die stinkerd hoef ik niet in mijn elftal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:57 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Sebastian Zuniga van Cobreola
Sherman Cardenas
Sídnei (kan je pas kopen als hij 18 is)
[..]
Is ook niet zo moeilijk he met die Overrated HarryLijkt wel Ronaldo
Ok. dan is et wel een prestatiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Harry meteen verkocht... Die stinkerd hoef ik niet in mijn elftal.
Milevskiy en Love vormen bij mij de aanval.
Cesar Delgado is nog steeds een goede spits kost ongeveer 4M denk ik. Salaris wel vrij pittig met 32K per week.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:56 schreef Sjechov het volgende:
Iemand nog tips over (goedkope) oosblok spelers enzow
Heb het spel ook in huis
Nederlandse taal is er ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef koningdavid het volgende:
Is hij al uit?![]()
Het enige computerspel dat ik nog speel ongeveer, ik ben alleen bang dat het weer teveel tijd in beslag gaat nemen.
Is de game wel weer in het Nederlands? Ik zie alleen maar Engelse screens, met dat belabberde Nederlands is het spel nog 10x beter.
Ja hij is in het Nederlandsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef koningdavid het volgende:
Is hij al uit?![]()
Het enige computerspel dat ik nog speel ongeveer, ik ben alleen bang dat het weer teveel tijd in beslag gaat nemen.
Is de game wel weer in het Nederlands? Ik zie alleen maar Engelse screens, met dat belabberde Nederlands is het spel nog 10x beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |