Nouquote:
Allemaal nederlands ja, dat was de opzet! Gelukkig niet allemaal Nederlanstalig! Ik ben het met je eens dat er wat 'brutalere' liedjes op hadden mogen staan zoals idd Scala dat heeft. Maar dat er allemaal nederlandse artiesten opstaan vind ik wel een goede keus!quote:Op maandag 13 november 2006 10:01 schreef ranja het volgende:
Ik vind de liedjeskeus wel jammer. Allemaal Nederlands, met de meeste nummers heb ik niks.
Gaat toch niks boven een koor dat met z'n allen "She fucking hates me" zingt, zoals Scala
(ok ook die hebben op de Belgische uitgave van hun album meer Belgische artiesten staan dan op de internationale versie).
Dat weet ik niet, ik zou de rest moeten horen.quote:
Vast welquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef karoltje het volgende:
Nee!!
Bij 1 miljoen is dat toch al gauw 33.000 euroquote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef karoltje het volgende:
11 is idd 'Harder dan ik hebben kan' en 12 is 'Ik wil niet dat je liegt'
En nee ik krijg er echt niks voor. Okee van EMI hebben we 2x een cd'tje gekregen. (Van o.a. Corinne Bailey Rae
). Maar verder is het dus gewoon voor de gezelligheid. Als er miljoenen uit het project worden gesleept krijgen we vast wel iets geinigs. Maar de opbrengst door 30 meiden delen is sowieso een beetje kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |