abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2006 @ 07:57:33 #51
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42944033
Smorgens

Hier ook een k**nacht met veel menstruatie-achtige pijntjes en wederom steken in den onderbuick. Vanmiddag naar de vk en ik denk dat ik wel weet wat ze gaat zeggen: Voorwerk! Niets aan te doen.
Ach, zolang mijn humeur er niet minder op wordt trek ik het allemaal nog wel een beetje Heel erg lang kan het nooit meer duren.

Chacama, je mag je handjes dichtknijpen. Jij krijgt tenminste nog een paar uur slaap.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42944326
Neuk hopelijk kun je vanmiddag nog een beetje bijtanken!

Ik lag gister om 1900 uur op bed en heb geslapen tot 6.15 uur!!! Ik heb ook een paar rot nachten gehad en gister was ik gewoon ziekig van de vermoeidheid.... maar ik voel me nu gelukkig als herboren!
pi_42944528
Lekker Stiekemurd! Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen, mijn lieve meisjes vinden het leuk om me om kwart over vijf wakker te maken en dan elk half uur zich te laten horen. Vroeg naar bed is dan geen overbodige luxe ... (tis niet leuk om elk half uur weer je bed uit te tuimelen en er vol hoop weer in te duiken om er vervolgens weer tien minuten later uit te moeten. Maar goed, tis vast een fase )

Neuk en Chacama, ik voel met jullie mee. Die rotnachten ook...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:13:58 #54
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_42944662
ik80, today is the day!!
pi_42944689
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:13 schreef oYo het volgende:
ik80, today is the day!!
Zat ik net ook aan te denken! geinig

Nou, ik80, al begint het misschien niet vandaag, tis wél weer een mijlpaal
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2006 @ 09:21:01 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42944766
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:39 schreef Stiekemurd het volgende:
Neuk hopelijk kun je vanmiddag nog een beetje bijtanken!

Ik lag gister om 1900 uur op bed en heb geslapen tot 6.15 uur!!! Ik heb ook een paar rot nachten gehad en gister was ik gewoon ziekig van de vermoeidheid.... maar ik voel me nu gelukkig als herboren!
wat kan je je beroerd voelen als je zwaar oververmoeid bent he?
lekker dat je je nu weer als nieuw voelt
pi_42944849
ik80, je bent aan de beurt. Dus ik zou zeggen: kom maar, kom maar, kom maarrrrrrrrrr
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:50:44 #58
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42945218
Ik80!!!! Doe je best es!

Suzanna, ik kan me er goed overheen zetten, hoor Ik doe overdag gewoon mijn ding. Dat het allemaal niet zo gaat als ik graag zou willen (hoeveel bezoekjes wilde ik ook weer gaan doen in mijn verlof en hoeveel afspraken zeg ik nu af en allemaal dingetjes die ik nog wilde doen op creatief gebied) het boeit me nu echt niet meer. Als ik wil liggen ga ik liggen. Het komt zoals het komt niet waar? Nog maar een kort tijdje met deze hikker en dan ben ik weer 'alleen'.
Iedere golf van de zee,
pi_42945290
Tis weer tijd voor een nieuw beebje.. dussuhh ik80, Neuk, Sweaty of Mibos (als die al niet bevallen is)... doe jullie best eens..

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:02:03 #60
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42945423
ik weet het, baby's mogen van mij ook komen. Maar jullie moeten toch echt nog even geduld hebben!
pi_42945523
Wat vervelend zo'n rotnacht Neuk!

Hier was ik ook veel meer van plan tijdens mn verlof, maar kom gewoon nergens aan toe. Vooral alk die schoonmaakplannen lukken maar niet. Ik hoop dat ik nog minimaal 2 weken de tijd heb om het alsnog te kunnen doen
pi_42945633
Meimeltje en alle andere zwangeren die graag hun huis tiptop in orde willen hebben voor de bevalling: misschien een idee om op Marktplaats te kijken? Daar zijn soms advertenties van vrouwen die het graag voor je doen (wel tegen betaling uiteraard) ... ik heb elke week huish. hulp en dat scheelt enorm. Elke week wordt er ook weer iets extra's gedaan wat dan straks niet meer hoeft. En je kunt iemand inhuren voor een 'grote schoonmaak' en dat is dan eenmalig. Ik vind het ideaal!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:14:08 #63
141023 ik80
pi_42945636
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 07:57 schreef Neuk het volgende:
Smorgens

Hier ook een k**nacht met veel menstruatie-achtige pijntjes en wederom steken in den onderbuick.
Zitten die steken rondom je vaginal streek?
Daar heb ik de hele tijd steken, alsof ze iedere keer een stukje lager wil...

En dan ook nog iedere minuut naar de wc kunnen, hahaha alleen komt er dan niks uit.
pi_42945700
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:50 schreef Neuk het volgende:
Suzanna, ik kan me er goed overheen zetten, hoor Ik doe overdag gewoon mijn ding. Dat het allemaal niet zo gaat als ik graag zou willen (hoeveel bezoekjes wilde ik ook weer gaan doen in mijn verlof en hoeveel afspraken zeg ik nu af en allemaal dingetjes die ik nog wilde doen op creatief gebied) het boeit me nu echt niet meer. Als ik wil liggen ga ik liggen. Het komt zoals het komt niet waar? Nog maar een kort tijdje met deze hikker en dan ben ik weer 'alleen'.
Goed te begrijpen (en zooo herkenbaar...ik heb dat ook al weken) dat je ook alles per dag gaat bekijken. Dat kan wel teleurstellend zijn soms... ik was soms écht iets van plan en daar had ik zo'n zin in... en dat lukte dan gewoon totaal niet. Daar kon ik dan echt enorm van balen (en nog steeds, maar ik leer wel geduld hebben). Fijn dat je gewoon goed op jezelf let en voor jezelf zorgt. Heel belangrijk dat je jezelf ook niet voorbij loopt! (doe je dus gelukkig ook niet )
pi_42945707
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:13 schreef Suzanna het volgende:
Meimeltje en alle andere zwangeren die graag hun huis tiptop in orde willen hebben voor de bevalling: misschien een idee om op Marktplaats te kijken? Daar zijn soms advertenties van vrouwen die het graag voor je doen (wel tegen betaling uiteraard) ... ik heb elke week huish. hulp en dat scheelt enorm. Elke week wordt er ook weer iets extra's gedaan wat dan straks niet meer hoeft. En je kunt iemand inhuren voor een 'grote schoonmaak' en dat is dan eenmalig. Ik vind het ideaal!
Thnx voor de tip, maar ik ben juist zo eigenwijs om het zelf te willen doen Mn moeder bood ookal aan om te helpen, maar IK moet het gewoon doen hehe.
pi_42945725
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:14 schreef ik80 het volgende:

En dan ook nog iedere minuut naar de wc kunnen, hahaha alleen komt er dan niks uit.
Volgens mij schopt de baby dan in je blaas, of ligt erop o.i.d...irritant en soms zelfs pijnlijk vind ik het!
pi_42945770
Die steken heb ik ook, ik dacht zelf dat het kwam doordat het ingedaald is en idd op je blaas drukt.
pi_42945938
Hoeft niet ingedaald te zijn (maar dan heb je het idd nog vaker) want die van mij is nog lang niet ingedaald en ik heb daar ook steken (maar dat zal zijn van het schoppen of de kriebelhandjes ...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:33:15 #69
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42946034
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:14 schreef ik80 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies waar maar alles in die area ja... Ook richting poep en plas maar ook onderaan de baarmoeder. Het zijn soms ook wel krampachtige steekjes eigenlijks..
Iedere golf van de zee,
pi_42946112
Lijkt inderdaad op indalingssteken. Maar Neuk, dat van jou klinkt ook erg als voorwerk. Hopelijk verweekt het al lekker.

Ik moet nog 1 weekje werken en dan kan ik ook alles gewoon nemen zoals het komt. En dus ook gaan liggen als ik het wil. Daar zie ik wel erg naar uit. Hier zo af en toe ook van die rare steken naar beneden toe. Dus misschien is mijn beebje ook een beetje aan het dalen.

Verder wil ik dus inderdaad ook mijn huis zelf aan kant doen. En ik heb nog zoveeeeeeeel dingen die moeten gebeuren. Dus ik zal een prioriteitenlijst moeten gaan maken. Maar aan de andere kant wil ik liever van boven naar beneden werken en dan echt alles aan kant hebben.....waarbij ik de zolder wel oversla...anders ben ik over een jaar nog niet klaar.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:14:09 #71
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42947061
jij met je lijstjes.. ik zou er gek van worden!
Iedere golf van de zee,
pi_42947600
Ik ben er nog en niet bevallen. Ik kom niet meer op fok na de downtime erg handig. Ik ben niet meer gemachtigd om te fokken??? Ben nu via een omwegje ingelogd en dan kan het wel rara?

Ik heb nog steeds een rommelende buik en niet meer ontsluiting nog dan die ene cm. Verder gaat het wel goed als ik maar niks doe aan de andere kant zou ik natuurlijk ook tien kilometer kunnen gaan wandelen maar ja dan heb ik om de tien stappen harde buiken dus of dat nou zo verstandig is. Verder rommelt het wel en ik heb nog een vraagje hoe doen jullie dat als de kraamverzorgster om twee uur vertrekt en uwe man moet 1 dagje tot vier uur werken. Is het dan normaal dat er vanuit de fam. om mantelzorg wordt gevraagd. Dat vroeg die intake-lady van de kraamzorg namelijk laatst toen ze hier was. Dus ze gaat ervan uit dat er iemand uit de fam. hier in huis komt. Geen probleem grote familie maar als je daar nu geen van zou hebben?

P_iglet van harte met je zwangerschap...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_42949060
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:03 schreef Suzanna het volgende:
Lekker Stiekemurd! Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen, mijn lieve meisjes vinden het leuk om me om kwart over vijf wakker te maken en dan elk half uur zich te laten horen. Vroeg naar bed is dan geen overbodige luxe ... (tis niet leuk om elk half uur weer je bed uit te tuimelen en er vol hoop weer in te duiken om er vervolgens weer tien minuten later uit te moeten. Maar goed, tis vast een fase )

Neuk en Chacama, ik voel met jullie mee. Die rotnachten ook...
Sja als je niet echt uit kan slapen ivm kleine kind(jes) dan maar vroeg naar bed.

Over huishoudelijk werk gesproken, ook wij hebben 1 keer per week een hulp. Van de week heeft ze mijn 2 voorraadladen in de keuken schoongemaakt... geweldig niet??
Ook ik heb allerlei plannen in mijn verlof, maar ja als je lichaamlijk beperkt bent en een peuter hebt rondlopen komt het er vrij weinig van. En overigens is nog geen enkele kinderkamer klaar
pi_42949097
ET...!
Sterkte met rustig aan doen. Ik weet hoe vreselijk moeilijk dat is, en dan had ik niet eens een kleine hummel rondlopen hier. De muren zullen vast ook bij jou op je af komen. Gelukkig neem je de signalen van je lijf serieus...

Neuk, ik wil je niet ontmoedigen, maar.... Pijntjes en krampen duiden niet altijd op voorwerk... Weliswaar kan de boel vast lekker verweken, dat scheelt al wel iets. Maar ik heb 13 uur ontsluitingsweeën gehad, met als resultaat 1 (!!) mager centimetertje extra ontsluiting...
Terwijl ik eigenlijk echt had gerekend op een forse ontsluiting door al die voorweeën...

Ik80, spannend!
En een voor Chaca en Viefke!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_42949100
Mibos, dan krijg je waarschijnlijk niet zoveel uren vergoed van de verzekering?
Volgens mij hebben ze dan zoiets van: 'jammer maar helaas' ... maar als je er echt doorheen zit en die hulp wel nodig hebt krijg je volgens mij toch wel meer uren. Weet ik niet zeker.
Kan je man eventueel geen vrij nemen? volgens mij moet hij zowiezo ouderschapsverlof kunnen opnemen de eerste dagen.

Dames die persé zelf hun huis willen schoonmaken: WAAROM ??!!!

(ik snap het wel hoor, maar als je er lichamelijk doorheen zit heb je toch eigenlijk geen andere keus? Waarom zou je je helemaal over de kop werken alleen maar omdat je zo eigenwijs bent het absoluut zelf te willen doen? Zeker als moeders het aanbiedt... ik neem tegenwoordig alle hulp met beide handen aan, kan niet anders)
pi_42949169
Alle moeilijke slapers suc6!!!

Iemand hier tips voor alternatieve middeltjes tegen huiduitslag die wel mogen als je zwanger bent?
Ik ben voor een hoop dingen allergisch, dus zit regelmatig flink onder de exzeem en uitslag. Normaal heb ik hier behoorlijk sterke hormoonzalf voor, maar ja die mag niet gebruikt als je zwanger bent.
Iemand nog alternatieven voor gewone vaseline? (ow ja wel parfumloos anders wordt het alleen maar erger )
pi_42949219
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:22 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Sja als je niet echt uit kan slapen ivm kleine kind(jes) dan maar vroeg naar bed.

Over huishoudelijk werk gesproken, ook wij hebben 1 keer per week een hulp. Van de week heeft ze mijn 2 voorraadladen in de keuken schoongemaakt... geweldig niet??
Ook ik heb allerlei plannen in mijn verlof, maar ja als je lichaamlijk beperkt bent en een peuter hebt rondlopen komt het er vrij weinig van. En overigens is nog geen enkele kinderkamer klaar
Frustrerend is dat, als er zo weinig van komt he.
Ik vind het ook heerlijk hoor, een hulp in de huishouding. We hebben er de laatste tijd nogal gerommel mee gehad (vaste hulp had een gebroken voet, 'nieuwe' hulp ineens te druk dus zei alles af, uiteindelijk wél een goede maar toen kon m'n vaste hulp ineens weer!). Ik merk gewoon dat ik aan veel dingen niet toekom maar me dan op zit te vreten dat het niet gebeurd is (en mijn man kan ik het ook niet vragen, die is ook kapot 's avonds van het harde werken)... dus voor mij is het echt een uitkomst. De badkamer wordt elke week goed gedaan en overal wordt gestofzuigd, en dan na het dweilen worden er extra dingen gedaan. M'n ramen zijn nu eindelijk weer schoon! (nou dat zou me nu echt niet lukken, ramen lappen)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:28:43 #78
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42949240
p_iglet, gefeliciteerd met je zwangerschap!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42949279
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef p_iglet het volgende:
Alle moeilijke slapers suc6!!!

Iemand hier tips voor alternatieve middeltjes tegen huiduitslag die wel mogen als je zwanger bent?
Ik ben voor een hoop dingen allergisch, dus zit regelmatig flink onder de exzeem en uitslag. Normaal heb ik hier behoorlijk sterke hormoonzalf voor, maar ja die mag niet gebruikt als je zwanger bent.
Iemand nog alternatieven voor gewone vaseline? (ow ja wel parfumloos anders wordt het alleen maar erger )
Sudocrem? Is hypo-allergeen en verzacht iig.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42949723
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:14 schreef Neuk het volgende:
jij met je lijstjes.. ik zou er gek van worden!
kan het niet helpen. Ben gewoon een controlfreak en tijdens mijn zwangerschappen nog erger dan ooit. Heb nu op de zaak ook een lijst hangen van wat moet gebeuren. Hangt nog net niet op elke deur....

Ook hier de kinderkamers nog niet af. En over die hulp zit ik zwaar na te denken. Want een trap schilderen, en inderdaad ramenlappen, de tuin aan kant hebben enz. enz enz......... dat moet ik misschien niet allemaal in mijn eentje willen doen...toch

Ohhhh en Moonah terug. Gaat het al weer wat beter of kan ik je in een ander topic volgen?
pi_42949762
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef p_iglet het volgende:
Ik heb van de huisarts dezelfde hormoonzalf als mijn dochtertje van twee gekregen, die heeft weinig concentratie hormonen. Helemaal geen hormoonzalf... nou, dan gaat het dus écht bergafwaarts bij mij.

Wat je eventueel ook kunt smeren is 'Lanette Crème'. Dat vind ik zelf wel prettig voor een eczeemhuid, maar afdoende is het niet hoor. Het is wel prettiger dan vaseline (trekt veel sneller in en heeft ook andere werkzame stoffen).
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:48:39 #82
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42949877
Moonah, zo snel ben ik niet ontmoedigd Ik wacht alles lekker af. Vanmiddag moet ik weer naar de vk en dan zal ik wel horen wat er aan de hand is.
Een aantal weken terug wilde ik er zo gauw mogelijk vanaf zijn maar ik weet niet wat het is. Ik heb me er denk ik bij neer gelegd dat het nou eenmaal geen pretje is zo op het eind. Komt vanzelf

oeh misschien wil ze me wel betasten! Ik heb me maar eens een beetje bijgeshaved down there. Dit maal zonder bloed!
Iedere golf van de zee,
pi_42950001
Slaapmeisje, was je al weer voor een suikercontrole geweest? Of heb ik daar overheen gelezen Hoop in elk geval dat alles goed was!

Voor de andere dames nog veel succes met alles wat nog gedaan moet worden!
pi_42950211
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:44 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Ik heb van de huisarts dezelfde hormoonzalf als mijn dochtertje van twee gekregen, die heeft weinig concentratie hormonen. Helemaal geen hormoonzalf... nou, dan gaat het dus écht bergafwaarts bij mij.

Wat je eventueel ook kunt smeren is 'Lanette Crème'. Dat vind ik zelf wel prettig voor een eczeemhuid, maar afdoende is het niet hoor. Het is wel prettiger dan vaseline (trekt veel sneller in en heeft ook andere werkzame stoffen).
Mag ik vragen welke hormoonzalf dat is? Gewone hydrocortisoncreme werkt namelijk bij mij niet eens omdat dat niet sterk genoeg is... Heb normaal klasse 3 hormoonzalf...en soms zelfs klasse 4... het gaat van 1 t/m4.
Ik heb nu sinds maandag niets gesmeerd, en zie eruit alsof ik met schuurpapier mijn gezicht behandeld heb...
Maar goed iets is beter als niets, dus als er iets aan lichte hormoonzalf wel mag, dan moet ik die maar proberen ofzo.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:59:37 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42950258
p_iglet, zou je dat niet beter met je dermatoloog overleggen ipv hier dingen uit te wisselen? Ik zou toch liever eerst van mijn eigen arts horen of iets wel of niet mag.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:05:12 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_42950424
ik zou het ook maar even aan de ha vragen, want als je zwanger bent mag je zulke middeln niet gebruiken voor zover ik weet
stormy waters...
sailin'
pi_42950484
het punt is dat ik geen dermatoloog heb... zelfs geen huisarts...
ben bij zowel al dermatoloog als allergoloog uitbehandeld, en normaal is alles prima onder
controle.
hier in den haag is erg moeilijk aan een nieuwe huisarts te komen, dus mijn schoonvader (gepensioneerd huisarts) fungeert tijdelijk als mijn huisarts. Dat gaat prima, alleen is zijn
kennis voor wat betreft wat wel en niet mag tijdens zwangerschap erg verouderd.
Dus vandaar dat ik hier wat ideeen op wou doen wat wel en niet kan/mag.
Aan sudocreme zou ik bijvoorbeeld nooit gedacht hebben, maar daar kan ik wel tegen, dus dat is waarschijnlijk handiger als gewone vaseline wat zo onwijs vet is.

Ik ga echt niet klakkeloos alles uitproberen wat hier geroepen wordt hoor Maar thx voor de waarschuwing.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:28:11 #88
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42951079
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef p_iglet het volgende:
het punt is dat ik geen dermatoloog heb... zelfs geen huisarts...
ben bij zowel al dermatoloog als allergoloog uitbehandeld, en normaal is alles prima onder
controle.
hier in den haag is erg moeilijk aan een nieuwe huisarts te komen, dus mijn schoonvader (gepensioneerd huisarts) fungeert tijdelijk als mijn huisarts. Dat gaat prima, alleen is zijn
kennis voor wat betreft wat wel en niet mag tijdens zwangerschap erg verouderd.
Dus vandaar dat ik hier wat ideeen op wou doen wat wel en niet kan/mag.
Aan sudocreme zou ik bijvoorbeeld nooit gedacht hebben, maar daar kan ik wel tegen, dus dat is waarschijnlijk handiger als gewone vaseline wat zo onwijs vet is.

Ik ga echt niet klakkeloos alles uitproberen wat hier geroepen wordt hoor Maar thx voor de waarschuwing.
sudocreme gaf hier wel reactie, zal straks op potje kijken wat er in zit weet niet ofdat het puur toeval is maar omdat arwen ook allergisch is,
Wat hier helpt is bepanthen, en vaseline crematol die is gewoon vrij verkrijgbaar en hormoon vrij, mijn zus die ook regelmatig eczeem heetf mocht deze tijdens haar zwangerschap gebruiken iig
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_42951134
thx, evenstar.
Ik weet van mezelf dat ik wel tegen sudocreme kan.
Dat cetomagrogol vaseline vrij verkrijgbaar was wist ik niet, ik heb het altijd op doktersvoorschrift gehad. Ik zal ook eens bij de apotheek gaan informeren.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:35:15 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42951293
Ik heb het laatst gewoon zonder recept bij de apotheek kunnen krijgen
en anders is sudocreme ook goed
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:36:40 #91
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42951335
Brutale vraag, maar kan je met je allergie-en gewoon BV ( als je dat wilt) bedoel krijgen ze dan wel alle stoffen? bedoel kindje heetf nu wel heel erg grote kans om ook allergisch te zijn toch?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:43:06 #92
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42951515
Zo meteen naar de vlos en daarna naar het ziekenhuis de baby van yogadinnetje kijken!!! Dat wordt janken!
Iedere golf van de zee,
pi_42952209
Veel succes en plezier Neuk!
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2006 @ 14:13:28 #94
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42952423
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:52 schreef L-E-A het volgende:
Slaapmeisje, was je al weer voor een suikercontrole geweest? Of heb ik daar overheen gelezen Hoop in elk geval dat alles goed was!
L-E-A ik heb inderdaad verzuimd om een update te geven We hebben deze week vakantie (nou ja werkvakantie) en zijn druk bezig geweest met het bompiekamertje. Alles is nu geschilderd, er ligt vinyl op de vloer in plaats van het hoogpolige tapijt en we hebben een verduisterend rolgordijntje opgehangen. Helaas komen de meubeltjes (kersenhout ) pas eind november. Voordeel daarvan is natuurlijk dat het kamertje ruim op tijd af is en niet te vroeg anders zou ik elke avond daar doorbrengen om alvast te mijmeren en te zwijmelen

Wij zijn afgelopen maandag langsgeweest voor de pretecho. Het bleek niet zo'n beste dag want de echomevrouw had voor ons ook al 3 echtparen gehad waarvan het kindje maar niet wilde poseren. Ons bompie lag met zijn armpjes en beentjes in zijn gezicht en was ook na een plaspauze en wat springoefeningen van mamalief niet uit zijn comfortabele positie te krijgen. Toch hebben we al wel wat beelden op de DVD meegekregen en wat foto's. We mogen over 3 weken nog een keer kosteloos terugkomen en dan hopen we meer te zien van ons mannetje. Wel heel erg bijzonder om wat meer van bompie te zien

Dinsdag ben ik naar de verloskundige geweest voor de extra bloedsuikercheck en de uitslag was prima (4.7 voor de kenners). Ze heeft ook nog even het hartje geluisterd en mijn bloeddruk opgemeten die wel steeds lager lijkt te worden (105/60). In ieder geval geen reden meer voor ongerustheid. Afgezien van het feit dat ik vreselijk verkouden ben en mijn longen uit mijn lijf hoest. Gelukkig heb ik geen koorts meer. Wist ik veel dat je als je zwanger bent een extra lage weerstand hebt. Een collega op mijn werk vertelde dat je dan juist extra bestand bent van invloeden van buitenaf en ik geloofde haar. Proest, die griepbacillen hebben me dus flink te pakken genomen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_42953139
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Mag ik vragen welke hormoonzalf dat is? Gewone hydrocortisoncreme werkt namelijk bij mij niet eens omdat dat niet sterk genoeg is... Heb normaal klasse 3 hormoonzalf...en soms zelfs klasse 4... het gaat van 1 t/m4.
Ik heb nu sinds maandag niets gesmeerd, en zie eruit alsof ik met schuurpapier mijn gezicht behandeld heb...
Maar goed iets is beter als niets, dus als er iets aan lichte hormoonzalf wel mag, dan moet ik die maar proberen ofzo.
Het is volgens mij klasse 2...helaas werkte nr. 1 niet meer bij m'n dochtertje en dit mag ik 5 dagen per week smeren (in het weekend twee dagen niet om de huid rust te gunnen). Hydrocortison 0,5 procent heeft mijn jongste dochter nu, daarna komt 1%, en dat was eigenlijk niet sterk genoeg voor Noa (oudste). Dus kreeg ze de opvolgende klasse, en volgens mij is dat 2.

Ik voel met je mee, heb normaal ook nr. 4 nodig maar gelukkig is mijn huid iets beter dan in het begin van de zwangerschap. Misschien ook invloed van hormonen ofzo.

Oh ja, ik mag het niet meer dan 1 keer per dag smeren trouwens.
pi_42953865
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Brutale vraag, maar kan je met je allergie-en gewoon BV ( als je dat wilt) bedoel krijgen ze dan wel alle stoffen? bedoel kindje heetf nu wel heel erg grote kans om ook allergisch te zijn toch?
Wat ik weet loopt het kindje tijdens de zwangerschap al zoveel kans op allergieen op, dat het juist beter gaat zijn om BV te geven als kunstvoeding. Maar dit is iets waar ik zeker nog heel veel over na ga zoeken.
Als er ook maar enige manier is om allergieen te voorkomen dan zal ik dat natuurlijk doen.
pi_42953935
Goed om te horen slaapmeisje! Fijn dat alles goed was Nu maar lekker door gaan met genieten en je hier niet al te druk meer over maken!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:04:12 #98
141023 ik80
pi_42954097
Hoe ziet een slijmprop eruit, en hoelang kan het nog duren eer alles begint als je die eenmaal kwijt bent?

Vanmorgen nog even een rondje stad gelopen, oma heeft een heel lief jurkje gekocht voor de kleine.
Mijn broer belde zelfs nog, hoe bedoel je iedereen wordt nerveus hahaha
Ik heb wel wat last van mijn heupen nu. dus eff rustig aan doen boekje lezen en even op bed liggen!
pi_42954276
Slaapmeisje, wat fijn dat alles goed gaat en is Overigens mijn bloeddruk is 100/50 is dat niet veel te laag dan

Ik ga ff lekker slapen nu Dat moe zijn, word dat nog minder? Ik kan nu als het moet zelfs op mijn werk in slaap vallen ......

Ik80 succes met (af)wachten!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:10:55 #100
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_42954314
Ik80, helaas zegt het verliezen van de slijmprop niet zoveel. Het kan nog wel 2 weken duren als je de slijmprop hebt verloren. Hoe het er precies uitziet weet ik eigenlijk niet meer. Slijmerig en er kan wat bloed bijzitten dat is al wat ik nog weet.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')