Dat dachten de meeste voor zondag ook. Er viel toen eigenlijk ook niets te winnen, omdat iedereen een makkelijke overwinning voor Ajax verwachtte. Maar als het vandaag 3-0 wordt, ben ik al tevredenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na zondag kan het vanavond alleen maar tegenvallen
AD.nlquote:woensdag 25 oktober 2006
Jaap Stam is fit, maar krijgt rust
Jaap Stam (r) feliciteert doelpuntenmaker Ryan Babel na de 1-0 tijdens Ajax - RKC Waalwijk. FOTO KOEN VAN WEEL/UNITED PHOTO'S
AMSTERDAM - Ajax-aanvoerder Jaap Stam trainde gisteren alweer voluit mee met de selectie van trainer Henk ten Cate, maar de ...
... verdediger speelt vanavond niet tegen ADO Den Haag. ,,We nemen geen risico met hem,’’ aldus Ten Cate. ,,Jaap is vrijwel fit en wilde zelf heel graag spelen, maar we vonden het verstandiger om hem een wedstrijdje te sparen.’’
Stam kreeg zondag tegen Feyenoord een tik op een zenuw en verloor tijdelijk het gevoel in zijn onderbeen. Ten Cate constateerde dat het vroege uitvallen van Stam in de Kuip professioneel werd opgepikt door zijn team.
,,Tegen Feyenoord hebben we fantastisch gespeeld,’’ aldus Ten Cate. ,,Maar tegen ADO Den Haag moeten we zonder Jaap beginnen. Ik ben benieuwd hoe de ploeg daarop reageert. We hebben veel zelfvertrouwen, maar dat mag niet overslaan in zelfoverschatting. De laatste twee duels in de Arena won Ajax niet van ADO.’’
Ten Cate constateert niettemin dat zijn ploeg met de week groeit. ,,Vooral in mentaal opzicht hebben we grote winst geboekt. Tegen Feyenoord zijn we voor de derde keer op een rij overeind gebleven tegen een ploeg die de intentie had ons stevig aan te pakken. Iedereen heeft het er over hoe slecht Feyenoord was, maar vergeet niet dat wij de hele wedstrijd heel snel en goed druk zetten. Op het middenveld hadden we steeds een man over. Dat hebben we zélf afgedwongen.’’
geilquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Nashje het volgende:
www.ultrasuid.com
direct -> http://www.ultrasuid.nl/feyenoordajax0607.htm
En tegen de top weten ze altijd net dat beetje extra gas te geven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:33 schreef Chadi het volgende:
ADO is zo slecht nog niet .
Vergelijk het met Feyenoord, in wedstrijden tegen Ajax staan ze er altijd weer, ongeacht de stand op de ranglijst.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:46 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En tegen de top weten ze altijd net dat beetje extra gas te geven.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vergelijk het met Feyenoord, in wedstrijden tegen Ajax staan ze er altijd weer, ongeacht de stand op de ranglijst.
Ik denk dat Vlaar iets meer baalt dan Ajaxquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:55 schreef Chadi het volgende:
En vlaar balen dat ie niet voor Ajax heeft gekozen
Dat gaat natuurlijk vanzelf als het goed gaat..!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef koningdavid het volgende:
Wat is het toch eigenlijk lekker rustig rond Ajax he? Geen strubbelingen in de spelersgroep, terwijl er best veel goede spelers elke wedstrijd op de bank zitten, geen generatiekloof, en geen arrogante jongelingen die denken dat ze niks meer hoeven te leren.
Alles gaat gewoon lekker, bovenaan in de competitie, goede selectie, goede technische staf, prima bestuur. Alle jonge Ajacieden lopen weg met gasten als Stam en Perez. Stam laat op zijn beurt weten dat de mentaliteit van de jonge Ajacieden zeer goed is. Ten Cate heeft de spelersgroep volledig onder controle en geeft iedereen veel vertrouwen.
Heerlijk rustig zo...![]()
Ajax
![]()
Laat De Mul maar eens een paar keer spelen jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg;
Heitinga, Grygera, Vermaelen, Emanuelson;
Gabri, Roger, Sneijder;
De Mul, Huntelaar, Perez
Ik weet niet wat Roger heeft maar hij is een van mijn favoriete spelers, die nonchalanse echt geweldigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef twi het volgende:
Nee, de rest van de selectie was niet goed genoeg om Roger goed tot zijn recht te laten komen, mm. Wel goed op blijven letten
Vanavond ben ik tevreden met 3 punten
En de jonkies gaan hem nadoen dan. Urby kan dat ook en dat mag ie niet van Henk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:35 schreef twi het volgende:
Hij is alleen te nonchalant voor punt-naar-achteren werk. Maar tegen ADO moet dat te doen zijn
Nou..... Leonard en Drenthe zijn niet echt representatief voor de gemiddelde back hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef BoNi het volgende:
De Mul gaat zich voor vast in de basis spelen...!![]()
daar was ik ook bijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lxNbbUvBBwA vond deze net, mooi filmpje
Tele2, zoals elke eredivisiewedstrijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:24 schreef michelc85 het volgende:
wordt ajax nog toevallig op tv uitgezonden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef BadRabbit het volgende:
[..]Hulde voor de foto's uit je sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Ajax.nlquote:Roger in basis tegen ADO
Amsterdam, 25 okt 2006
Roger neemt de plaats in van Hedwiges Maduro op het middenveld van Ajax tegen ADO Den Haag. Lees hier de opstellingen van beide teams en vanaf 20.15 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.
Opstellingen:
Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Grygera, Emanuelson; Gabri, Roger, Sneijder; De Mul, Huntelaar, Perez
Wissels: Vermeer, Vermaelen, Rosales, Lindenbergh, Rosenberg, Manucharyan, Vertonghen
ADO Den Haag: Zwinkels; Vreven, Bunjevcevic, Kum, Bakkati; Schwiebe, Bodde, Knopper, Tininho; Mols, Elia
Wissels: Wagenaar, Saavedra, Kolk, Verhoek, De Vries, Rijaard, Rankovic
Dat vind ik ook best raar. Vond hem vorig jaar juist één van de beteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:54 schreef F1Bas het volgende:
Vreemd dat Vermaelen opeens helemaal uit de gratie is.
Inderdaad en ik denk dat Henk niet wil risceren dat Vermaelen hetzelfde krijgt als een Maduro.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:00 schreef twi het volgende:
Ach, uit de gratie. Hij heeft ook iets last gehad van een blessure toch? En toen heeft Grygera gewoon z'n kans gepakt. Wat Henk heeft gezegd, niet meer denken aan "uit de gratie" of 11 basisspelers. Er zijn er gewoon 18 die prima voor elkaar kunnen spelen.
Goede actie inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef twi het volgende:
Geweldig hoe Jaap Stam even een kijkje komt / kwam nemen bij de supporters
Zakelijke 2-0quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat gokken jullie voor vanavond? Ik voorzie een drienulletje.
Die moet je altijd verwachten, lijkt me. Tis niet voor niets een risicowedstrijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Volgens mij verwachten ze toch nog wel wat ado-jojo's.
Bij station RAI , WTC en Amstel stonden vanmiddag allemaal ME busjes...
Doen ze ook. M'n buurjongen is niet voor niks afgereisdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Volgens mij verwachten ze toch nog wel wat ado-jojo's.
Bij station RAI , WTC en Amstel stonden vanmiddag allemaal ME busjes...
Mwa. Dat kan stukken beter.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:06 schreef zjroentje het volgende:
Hoog baltempo ook. Ziet er goed uit.
Ik vind het toch anders vrij goed. Alleen de eindpass mag wel wat nauwkeuriger.quote:
jofelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het toch anders vrij goed. Alleen de eindpass mag wel wat nauwkeuriger.
Verdeging zal er idd een paar keer niet al te sjofel uit. De Mul speelt weer heerlijk.
En zelfs dan presteert Gabri het om de bal niet vol te raken en in het doel te ketsen. Gewoon een lucky. Doet niets af aan zijn gebrek aan voetballend vermogen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:15 schreef jna het volgende:
Heatwave zal wel zeggen dat die Gabri kans niet te missen was. (was ook wel zo)
Gabri's schuldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef twi het volgende:
Zestien schoten, waarvan tien op doel alweer halverwege. En 2/3 balbezit, dat valt me wel een beetje tegen
De Mul is perfect voor de nederlandse comp/beker maar in de Cl zie ik hem niet graag spelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:11 schreef twi het volgende:
Het is aardig. De Mul speelt goed, Perez is weer heerlijke passjes aan het strooien. Jammer dat die buitenaards mooie pass van Roger niet goed werd aangenomen door De Mul.
En Gabri, wat slecht, weer een vrije trap op rand 16 weggeven. Wat een knurftvoetballer ook...
Klopt helemaal. De Mul is gewoon aardig in vorm, prima voor de wat mindere backs. Ik zou graag Rosales vroeg zien invallenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
De Mul is perfect voor de nederlandse comp/beker maar in de Cl zie ik hem niet graag spelen.
En toen werd ik even wakker gewaakt met het feit dat we geen CL spelen, dus eigenlijk kan De Mul altijd spelen want van die backs in de Uefacup word ik ook niet bangquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt helemaal. De Mul is gewoon aardig in vorm, prima voor de wat mindere backs. Ik zou graag Rosales vroeg zien invallen
Denk vanwege rust/voorzorg gewisseld. Zag de wissel plaatsvinden, maar denk niet dat er een blessure was.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:37 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is er met Gabri want hij is gewisseld?
Sarcasme?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef twi het volgende:
Gelukkig gaat het sinds de wissel van Gabri echt stukken beter met het spel van Ajax
Zakelijk spel is ook iets waard.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef F1Bas het volgende:
Wat een klote 2de helft zeg. Lijkt nergens op.
Gaat geweldig sinds Gabri eruit is. We heersen op het middenveldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:49 schreef F1Bas het volgende:
Wat een klote 2de helft zeg. Lijkt nergens op.
Niet tegen ADOquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zakelijk spel is ook iets waard.
Juist wel tegen ADO, je wilt niet dat hun in een keer zin krijgen om te schoppen.quote:
Hoe PSV tegen dit ADO speelde was te schandalig voor woorden. Daarbij vergeleken was de tweede helft van Ajax zelfs nog magistraal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Slechte tweede helft idd.
Vind dit wel een typische psv zege. Degelijk, de nul gehouden en saai voetbal.
Saai? Dat viel toch wel mee, waren ook aardig wat kansen nog. Alleen het was wel slordig, en achterin zag het er soms een beetje te nonchalant uit. Mannetje laten lopen enzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Slechte tweede helft idd.
Vind dit wel een typische psv zege. Veel balbezit, de nul gehouden en saai voetbal.
Ik heb het niet over de wedstrijd psv - ado. Ik heb het over psv al jarenlang.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Hoe PSV tegen dit ADO speelde was te schandalig voor woorden. Daarbij vergeleken was de tweede helft van Ajax zelfs nog magistraal.
Dan vind ik het nog een verschil. Bij Ajax zie je in zo'n saaie wedstrijd dat niets lukt. Passjes komen niet aan of zijn verkeerd, er worden fouten gemaakt. PSV speelt dan veel degelijker en laffer op resultaat, dat kan Ajax niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de wedstrijd psv - ado. Ik heb het over psv al jarenlang.
Maar dat is ook niet zo moeilijk blijkbaar tegen Feyenoord en ADOquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tom de Mul heeft zich goed ontwikkeld de laaste weken bij Ajax , vorig seizoen dacht ik dit wordt niks met hem , maar hij laat nu voorlopig het tegendeel zien
In het stadion ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef kevin85 het volgende:
Jammer dat er maar twee keer gescoord is..
Met de samenvatting is het leuke er beetje af na die 2 treffers..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet zo moeilijk blijkbaar tegen Feyenoord en ADO
En genoten van Vrevenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:33 schreef denthemen het volgende:
is vreven er wel? Op richting a'dam, boys veel plezier!
Niet zeuren, Rosales kwam er niet voorbij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet zo moeilijk blijkbaar tegen Feyenoord en ADO
Vetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
Stam op de F-side was trouwens wel.
Dat is, dat is , dat is toch niet gezond, een dildo in je kont.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
De keeper van den haag van den haag, de keeper van den haag die heeft een dildo in zijn maag ofzo en dan, Een groen-gele, een groen-gele oid
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:28 schreef dronkeykong het volgende:
En wie niet spriiingt heeft een dildo in ze reeeet
Hahahaha zag ze vliegen jahquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:47 schreef Silenus het volgende:
Er lagen op een gegeven moment ook drie voorbinddildos rond het strafschopgebied en een stuk of zeven in de gracht bij de F-side. Tsja, dat was dan nog wel één van de weinige hoogtepunten vandaag. (Zoals Heintinga die er mee ging gooien bij het bedanken van het publiek.)
Heitinga vond hem wel lekker volgens mijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:47 schreef Silenus het volgende:
Er lagen op een gegeven moment ook drie voorbinddildos rond het strafschopgebied en een stuk of zeven in de gracht bij de F-side. Tsja, dat was dan nog wel één van de weinige hoogtepunten vandaag. (Zoals Heintinga die er mee ging gooien bij het bedanken van het publiek.)
De keeper van denhaag, van denhaag, van denhaagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:31 schreef Jasza het volgende:
De keeper van den haag van den haag, de keeper van den haag die heeft een dildo in zijn maag ofzo en dan, Een groen-gele, een groen-gele oid
op de melodie van 'de zak van sinterklaas' gok ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:08 schreef firecow het volgende:
[..]
De keeper van denhaag, van denhaag, van denhaag
De keeper van denhaag die had een dildo in zijn aars
Dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond
Zo'n dildo, zo'n dildo, zo'n dildo in je Kont.
niet qua uiterlijk kutnoobquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:40 schreef twi het volgende:
Ja, ik vind Kone ook wel erg lijken op Kromkamp RijstNatie
Je kan me voor alles uitmaken, maar kutnoob?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef BoNi het volgende:
De Mul gaat zich voor vast in de basis spelen...!![]()
Laten we hopen van niet, dan kan hij elke wedstrijd spelenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:14 schreef the_hunter het volgende:
Respect voor Japie dat hij even op Zuid was trouwens. Wanneer komt hij bij ons?
Hij kan ook gezellig met mij een biertje drinken. Hij hoeft niet meteen mee te zingen en springen. Dat doe ik ook maar zeldenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, dan kan hij elke wedstrijd
zow dr was in de 2e helft 1 combinatie door het centrum. Het leek wel of ze de bal naar erlkaar schoten ipv passen. Echt een keiharde combinatie tot in de 16, kans werd net gemist door Roger geloof ik..quote:
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef the_hunter het volgende:
Stekelenburg keepte ook weer een hele goede wedstrijd trouwens
Nee hij heeft niet heel veel te doen gehad, maar Elia kwam 1 op 1 met Steek en die bal pakte hij. Net als zondag tegen feyenooit. Dus dan heeft hij wat mij betreft een goede wedstrijd gespeeld. De ballen die die moet pakken, die pakt hij. Hulde!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.
Veel kansen dus voor ADO, slechte verdediging van Ajax.
De Mul speelde inderdaad sterk, mooie actie die ene!
ADO gewonnen (vorig jaar gelijk), Feyenoord gewonnen (vorig jaar verlies), Utrecht gewonnen (vorig jaar verlies). We worden kampioen.
Roda verloren, vorig jaar gewonnenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij veel te doen heeft gehad en zich dus heeft kunnen onderscheiden.
Veel kansen dus voor ADO, slechte verdediging van Ajax.
De Mul speelde inderdaad sterk, mooie actie die ene!
ADO gewonnen (vorig jaar gelijk), Feyenoord gewonnen (vorig jaar verlies), Utrecht gewonnen (vorig jaar verlies). We worden kampioen.
Vorig jaar verloren ze ook van Roda, toen werd het alleen 2-1. Dat was die wedstrijd waarin Luinge affloot terwijl er 3 spelers van Ajax naar het doel van Roda konden rennen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Roda verloren, vorig jaar gewonnen
Oh ja, dan was het het jaar ervoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren ze ook van Roda, toen werd het alleen 2-1. Dat was die wedstrijd waarin Luinge affloot terwijl er 3 spelers van Ajax naar het doel van Roda konden rennen.
Laat ze eerst maar thuis slecht tegen PSV spelen, en dan nog winnen. Dat zegt mij wat meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef thewishmaster het volgende:
In ieder geval wint Ajax dit seizoen hun slechte wedstrijden. Vorig jaar speelden ze thuis bijvoorbeeld gelijk tegen Heracles, ADO Den Haag, NAC en NEC.
Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar thuis slecht tegen PSV spelen, en dan nog winnen. Dat zegt mij wat meer.
Zoals jullie tegen ADO speelden ook, dat zegt dus helemaal niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie 12 November spelen zoals gisteren tegen ADO dan ga je het schip in.
Als wij tegen Heerenveen spelen zoals gister tegen ADO gaan wij ook het schip in. Zo'n tweede helft als gister kan echt niet meer.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen ADO was het team net bezig met 3 "nieuwe" spelers in het team en waren er verschillende blessures bij vaste krachten plus dat erbij komt dat het een uitwedstrijd was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals jullie tegen ADO speelden ook, dat zegt dus helemaal niks.
Ja, en als we zo spelen als tegen Feyenoord wordt het gewoon 3-0.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn er geen excuses achteraf voor een dikke nederlaagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen ADO was het team net bezig met 3 "nieuwe" spelers in het team en waren er verschillende blessures bij vaste krachten plus dat erbij komt dat het een uitwedstrijd was.
PSV is nu vrijwel helemaal fit en goed op elkaar in gespeeld, ben echt heel benieuwd naar de confrontatie op 12 November en zie 'm met veel vertrouwen tegemoet
Das om hun "we" gevoel te onderstrepen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:20 schreef Cart_man het volgende:
Ik zag op foto's, dat een paar van jullie zijn eigen speeltje hadden meegenomen.![]()
Toch wel gewaagd om op zo een manier je verbondenheid met Postma te tonen.
PSV en een dikke nederlaag lijden tegen ajax?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn er geen excuses achteraf voor een dikke nederlaag
Tuurlijk man, kom hier toch heel het jaar door of niet dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
PyThje, blijf jij na een eventueel verlies op 12 november het AFC Ajax-topic even frequent bezoeken als nu?
Wie had er anders gekozen moeten worden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:31 schreef BoNi het volgende:
Verdediging van Ajax was niet slecht en veel kansen waren er ook niet.....
Twee 100% kansen voor ADO, 1 keer Heitinga op de doellijn en 1 keer Stekelenburg.
Vond het ook overdreven dat Stekelenurg tot MotM werd gekozen.
Dat is waar, alleen de ene periode alleen wat meer dan de andere, dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk man, kom hier toch heel het jaar door of niet dan?
Dat is Stam heul niet, dat is een ander... Stam had geen leren jas aan...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Wel goed trouwens dat men op AFS het gezicht van Jaap Stam weggevaagd hebben, toen hij die dildo op zijn hoofd zette. Overigens vind ik het wel frappant dat supporters van Feyenoord en Vitesse de fotoverslagen van Ajax bekijken, wat doen jullie op Ajaxsites?
[..]
Dat is waar, alleen de ene periode alleen wat meer dan de andere, dat bedoelde ik eigenlijk.
Ultrasuidquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:26 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet die site ook al weer waar de filmpjes van de goals op staan?
De Mul, alleen op basis van zijn eerste helftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie had er anders gekozen moeten worden?
2e helft was echt bijster slecht zegGeen pass kwam aan. Gelukkig zat ik aan de goede kant
![]()
Omdat ie blank is denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef PyTh het volgende:
Hoe kom je er bij dat dat Stam is met die Dildo op z'n hoofd?
De Mul had wel een paar mooie acties idd, maar zoveel balverlies. Elke keer gaat ie 2 man voorbij, en dan loopt ie zich vast op de derde. Of hij gaat 1 man 2 keer voorbij en de 3e keer mislukt het alsnog.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
De Mul, alleen op basis van zijn eerste helft
Heitinga of Grygera.......
Ja da's al beter dan Rosales.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
De Mul had wel een paar mooie acties idd, maar zoveel balverlies. Elke keer gaat ie 2 man voorbij, en dan loopt ie zich vast op de derde. Of hij gaat 1 man 2 keer voorbij en de 3e keer mislukt het alsnog.
het was geen aankoopquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef S-Two het volgende:
En gaan we straks met z'n allen als De Mul tegen echte tegenstanders er niet langskomt hem weer de grond inboren, en zeggen dat het de slechtste aankoop sinds jaren was?
+1 scherpquote:
Dat gaat ongetwijfeld gebeuren, maar niet door mij.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef S-Two het volgende:
En gaan we straks met z'n allen als De Mul tegen echte tegenstanders er niet langskomt hem weer de grond inboren, en zeggen dat het de slechtste aankoop sinds jaren was?
Ja, ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef PyTh het volgende:
Nog ajacieden trouwens geinteresseerd voor een leuke weddenschap voor 12 November?
Que?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef PLAE@ het volgende:
is gisteren nou de rij onder het hekje leeggehaald
sta daar al tijden. Lekker is dat, en op rij 1 mag je ook al niet staan.
rij 6&7quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef PLAE@ het volgende:
is gisteren nou de rij onder het hekje leeggehaald
sta daar al tijden. Lekker is dat, en op rij 1 mag je ook al niet staan.
Wat een snelheid zeg...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef piertje2 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Ok das goed, kratje Beugels....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ik.
Ben bang dat ik mijn lopende weddenschap met DutchGooner ga verliezen, dus komt mooi uit. Als we nu ook om een kratje bier wedden, kan jij deze mooi in Den Bosch brengen?
Dat jij geen smaak hebt was al wel duidelijk Bolluh.quote:
Bij een gelijkspel kijken we welke club er hoger op de ranglijst staat, ok?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ok das goed, kratje Beugels....
Wel met het risico dat je wel degelijk een keer via Den Bosch naar het Eindhovense moet komen om je weddenschappen af te betalen
Bij een gelijk spel de weddenschap laten vervallen?
Durf je dat wel aan met Heerenveen uit voor de boegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij een gelijkspel kijken we welke club er hoger op de ranglijst staat, ok?![]()
Of anders laten we hem staan tot 18 maart 2007, zeg jij het maar.
Eens, zeker met het oog op het vertrek van Grygera.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vermaelen moet altijd een basisplaats krijgen als hij fit is vind ik.
Jij hebt liever Grygera in de basis dan Vermaelen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:47 schreef Sethje het volgende:
Onzin
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
geweldig die kop van heitinga
Oneens, de enige drie waarvoor dat geldt zijn in mijn ogen Stam, Sneijder en Huntelaar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Vermaelen moet altijd een basisplaats krijgen als hij fit is vind ik.
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oneens, de enige drie waarvoor dat geldt zijn in mijn ogen Stam, Sneijder en Huntelaar.
Ook mee eens. Grygera doet het gewoon goed nu. Lekker laten staan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oneens, de enige drie waarvoor dat geldt zijn in mijn ogen Stam, Sneijder en Huntelaar.
Je bent niet de enige die daar zo over denkt, op termijn wil iedereen naar Zuid, waardoor 410 altijd een vak vol pubers zal blijven. Kijk, iedere jonge Ajaxsupporter die een wedstrijd niet zittend wil bekijken, moet wel naar 410, want naar Zuid kan niet zomaar. Maar uiteindelijk willen veel jongens toch zo snel mogelijk naar Zuid, aangezien de mentaliteit van 410 je wel moet aanstaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef PLAE@ het volgende:
Wat mij betreft krijgen die kk stewards een enkeltje naar de 1e ring. Ik ben ze spuugzat. Allemaal bijstandfiguren die zich dan helemaal het mannetje/vrouwtje voelen daar. Laat ze lekker op 425 zichzelf belangrijk gaan vinden en gedragen.
Maar goed er is totaal geen mentaliteit op het vak. Tijd voor een enkeltje zuid voor mijzelf. Het kan er dan wel rustiger zijn. Men is zelf de baas. Iets wat er op noord totaal niet in zit. Want stel je voor dat er iets van dat sfeerteambudget wordt ingekort.
ja, Grygera is gewoon een stuk beter dan Vermaelen + de nodige ervaring meerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij hebt liever Grygera in de basis dan Vermaelen?
Vorig jaar deed hij het redelijk ja, alleen Gryga is NU beter. En de beste speelt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou Thomas krijgt lekker veel krediet zie ik. En dat terwijl hij een van de weinige spelers was vorig seizoen die er elke wedstrijd stond.
Ja, kom maar opquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:42 schreef PyTh het volgende:
Nog ajacieden trouwens geinteresseerd voor een leuke weddenschap voor 12 November?
Nou, Ik vind Vermaelen beter dan Gryga hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vorig jaar deed hij het redelijk ja, alleen Gryga is NU beter. En de beste speelt.
Ik lees het net, wat een kansloze zaak weer zeg....denken ze nu beter door massa te kunnen ofzo als er gezeik is zoals tegen groningen? Nu komt iedereen alleen nog maar dichter op elkaar te staan dus dan komen ze er helemaal niet doorheen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef PLAE@ het volgende:
Wat mij betreft krijgen die kk stewards een enkeltje naar de 1e ring. Ik ben ze spuugzat. Allemaal bijstandfiguren die zich dan helemaal het mannetje/vrouwtje voelen daar. Laat ze lekker op 425 zichzelf belangrijk gaan vinden en gedragen.
Maar goed er is totaal geen mentaliteit op het vak. Tijd voor een enkeltje zuid voor mijzelf. Het kan er dan wel rustiger zijn. Men is zelf de baas. Iets wat er op noord totaal niet in zit. Want stel je voor dat er iets van dat sfeerteambudget wordt ingekort.
Maar goed, op Zuid is er weinig plaats lijkt me.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar zo over denkt, op termijn wil iedereen naar Zuid, waardoor 410 altijd een vak vol pubers zal blijven. Kijk, iedere jonge Ajaxsupporter die een wedstrijd niet zittend wil bekijken, moet wel naar 410, want naar Zuid kan niet zomaar. Maar uiteindelijk willen veel jongens toch zo snel mogelijk naar Zuid, aangezien de mentaliteit van 410 je wel moet aanstaan.
Ze moeten gewoon zuid 2e ring in het midden:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar zo over denkt, op termijn wil iedereen naar Zuid, waardoor 410 altijd een vak vol pubers zal blijven. Kijk, iedere jonge Ajaxsupporter die een wedstrijd niet zittend wil bekijken, moet wel naar 410, want naar Zuid kan niet zomaar. Maar uiteindelijk willen veel jongens toch zo snel mogelijk naar Zuid, aangezien de mentaliteit van 410 je wel moet aanstaan.
Als er idd veel mensen zo over denken waarom slaan diegene dan de stewards niet van het vak af......begrijp me niet verkeerd hoor, maar waarom verlangen naar zuid als de meeste hier de confrontatie verbaal niet eens aan (durven) te gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Plek zat, maar Ajax werkt niet echt mee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar goed, op Zuid is er weinig plaats lijkt me.
Waar ik nu sta in ieder geval bevalt het me prima
Zuid 1 is het nou niet echt bepaald vol hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar goed, op Zuid is er weinig plaats lijkt me.
Waar ik nu sta in ieder geval bevalt het me prima
Grygera trainde heel erg goed; dus dan krijgt ie kans, die heeft hij gegrepen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:08 schreef PyTh het volgende:
Was Vermaelen niet door Ten Cate gepasseerd op andere gronden dan een lichte blessure?
Dacht zoiets opgevangen te hebben bij de wedstrijden/studio sport.
Ogararu was goed ja, alleen mag ie soms nog wel wat verder oplopen als ie de bal heeftquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond Ogararu gisteren ook erg sterk overigens. Vermaelen of Grygera .. Tsja, dat is mij om het even. Bedrijfstechnisch en commercieel gezien zou Vermaelen uiteraard moeten spelen; ik neem aan dat Grygera niet in de winter gaat verkassen, dus die speelt alleen voor een mooi contract in het buitenland na de zomer.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou Thomas krijgt lekker veel krediet zie ik. En dat terwijl hij een van de weinige spelers was vorig seizoen die er elke wedstrijd stond.
Eens, daarnaast heb ik sowieso liever links en rechtsbenig achterin. Gister ging lekker alles over rechts en amper iets over Urbyquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan overdrijven, maar dat doe ik niet. Samen met Urby is hij de enige geweest die constant heeft gepresteerd in het hele vorige seizoen.
dapprestrijders.nlquote:Als het aan de gemeente Gent ligt moeten de Ajax-supporters met een verplichte buscombi vanuit Amsterdam naar Gent voor de wedstrijd Zulte Waregem - AFC AJAX. De burgemeester wil op de wedstrijddag geen Ajax-supporters in de stad en dreigt met het 'administratief' aanhouden van alle Ajacieden die zich toch in de stad bevinden. Hier zijn boetes aan verbonden en als de gegevens worden doorgestuurd naar het (Nederlandse) Openbaar Ministerie kan het zelfs uitlopen op een stadionverbod. Het is overigens nog maar de vraag of dit juridisch stand kan houden en of deze Belgische gemeente een verplichte buscombi zomaar kan en mag opleggen.
Mocht het toch komen tot een combi dan houdt dat o.a in dat Amsterdam de opstapplek wordt, er geen bier aanwezig mag zijn in de bussen en dat er waarschijnlijk al vroeg vertrokken wordt i.v.m. mogelijke files...
We gaan ervan uit dat Ajax niet akkoord zal gaan met deze onzinnige combi en dat de Ajacieden in vrijheid naar de wedstrijd kunnen reizen.
Echt ELKE BAL van Stekelenburg ging richting Urby, de hele tweede helft ging alles over Urby. Maar die opende dan wel weer naar rechts, puur omdat je zonder linksbuiten speelde. Perez kwam alleen maar naar binnen en de Mul deed het veel beter op rechts.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eens, daarnaast heb ik sowieso liever links en rechtsbenig achterin. Gister ging lekker alles over rechts en amper iets over Urby![]()
Nou de eerste helft ging alles over rechts terwijl Urby soms een half veld voor zich had zonder man, de tweede helft was het anders ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt ELKE BAL van Stekelenburg ging richting Urby, de hele tweede helft ging alles over Urby. Maar die opende dan wel weer naar rechts, puur omdat je zonder linksbuiten speelde. Perez kwam alleen maar naar binnen en de Mul deed het veel beter op rechts.
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs van een kaartje. Vorig jaar was het behoorlijk prijzig. Euro of 40 dacht ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:34 schreef Jasza het volgende:
Wanneer komt die info over kaartverkoop Praag in godsnaam.
Praag voor het kaartje wat normaal hun supporters betalen bij de desbetreffende club, wordt alleen nu lastigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs van een kaartje. Vorig jaar was het behoorlijk prijzig. Euro of 40 dacht ik.
Nog altijd 16 euro goedkoper als het kaartje voor Liverpool uit op eigen vervoer........quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs van een kaartje. Vorig jaar was het behoorlijk prijzig. Euro of 40 dacht ik.
brugge kwam bijna op hetzelfde neer. Mocht je alleen nog wel op eigen vervoer heen. Maar bijvoorbeeld de mensen die met Ajax travel (quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:53 schreef PyTh het volgende:
Sta je mooi te kijken mocht die regeling van verplichte combi er doorgedrukt worden.
Kan je een keer relatief dichtbij een Europacup wedstrijd bezoeken moet je nog verplicht met de combi.....
Halloquote:26-10-2006
"Ajax is niet mijn einddoel"
Tom De Mul doet het uitstekend bij Ajax. De 20-jarige rechtsbuiten veroverde een basisplaats en speelde vooral tegen Feyenoord een prima wedstrijd. Achteraf was er dan ook veel lof voor hem. "Dat was leuk", geeft De Mul toe. "Ik was zelf ook tevreden, maar ik sta daar niet te lang bij stil." (HNB)
"Ik wil me doorzetten en nog veel goede matchen spelen. Bij Ajax moet je elke week bewijzen dat je je plaats verdient. ik krijg nu de kans en ik wil mijn plaats vasthouden."
"Ik wil nu doorbreken bij Ajax. Dit moet mijn seizoen worden. Ik wil slagen bij Ajax en dan naar een buitenlandse topclub gaan. Dat is mijn droom en ik wil die verwezenlijken. Ik ben ambitieus en zie Ajax niet als mijn einddoel."
"Barcelona vind ik een fantastische club", zegt de Belg. "Maar ik ben ook gek van de sfeer in Engeland. Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje: dat zijn voor mij de topcompetities. In een van die vier zou ik graag voetballen. De Nederlandse competitie komt daar net onder."
kan het nog wel zijn droom zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
HalloJe staat net twee wedstrijden in de basis.
Ach Engeland is sowieso een stuk duurder dan Tsjechië. Vorig jaar Arsenal uit betaalde ik ook 53 euro voor een kaartje dacht ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog altijd 16 euro goedkoper als het kaartje voor Liverpool uit op eigen vervoer........
Ja, alleen wil meneer na 1 seizoen (althans, zo lees ik het) alweer naar het buitenland. Je bent net 20, je staat net twee wedstrijden in de basis en je bent verre van echt geslaagd bij Vitesse.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:34 schreef BoNi het volgende:
Hij zegt volgens mij wat (bijna) elke voetballer van de top 3 in de Nederlandse competitie denkt.
Eerst willen slagen bij je club en daarna naar een van de grotere competities.
Al denk ik niet dat hij het ooit gaat redden bij bijvoorbeeld Barcelona
Hij zegt dat dit zijn seizoen moet worden waarin ie doorbreekt en dat ie na Ajax naar een topclub wilt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, alleen wil meneer na 1 seizoen (althans, zo lees ik het) alweer naar het buitenland. Je bent net 20, je staat net twee wedstrijden in de basis en je bent verre van echt geslaagd bij Vitesse.
Fantastisch dat je ambities hebt, fantastisch dat je het nu aardig en leuk doet, maar ga eerst maar even tot de winterstop constant goed presteren.
Ik lees het anders.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, alleen wil meneer na 1 seizoen (althans, zo lees ik het) alweer naar het buitenland. Je bent net 20, je staat net twee wedstrijden in de basis en je bent verre van echt geslaagd bij Vitesse.
Fantastisch dat je ambities hebt, fantastisch dat je het nu aardig en leuk doet, maar ga eerst maar even tot de winterstop constant goed presteren.
Ik lees dan dus dat hij in de zomer naar een topclub wilt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:40 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zegt dat dit zijn seizoen moet worden waarin ie doorbreekt en dat ie na Ajax naar een topclub wilt.
Omdat het nu goed gaat met hem en dan komen er meteen journalisten die dit soort vragen gaan stellen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik lees dan dus dat hij in de zomer naar een topclub wilt.
Tuurlijk mag hij die droom hebben, tuurlijk moet hij ooit die kans grijpen als die er is, maar moet je dat persee uitspreken en moet dat echt op dit moment?
Als dit soort vragen je gesteld worden moet je daar toch gewoon eerlijk in zijn...?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij die droom hebben, tuurlijk moet hij ooit die kans grijpen als die er is, maar moet je dat persee uitspreken en moet dat echt op dit moment?
Zoals bij de 2-0 gister bedoel je...?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef thewishmaster het volgende:
De Mul moet er een keer voor zorgen dat zijn acties efficiënt zijn. Hij gaat twee keer een man voorbij en zoekt dan weer diezelfde man op en verliest de bal.
Nigelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:48 schreef BoNi het volgende:
Als dit soort vragen je gesteld worden moet je daar toch gewoon eerlijk in zijn...?
Liever zo dan altijd maar schreeuwen dat je een echte Ajacied bent en bij de eerste de beste kans je club keihard laten vallen....![]()
de Jongquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als dit soort vragen je gesteld worden moet je daar toch gewoon eerlijk in zijn...?
Liever zo dan altijd maar schreeuwen dat je een echte Ajacied bent en bij de eerste de beste kans je club keihard laten vallen....![]()
Ondanks hun slechte prestaties staan ze nog niet eens zo ver achter in de competitie, dus een goede klassering in de competitie is dit seizoen niet uitgesloten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Daarom vind ik het ook leuk dat HSV het zo slecht doet. De club zou het wel even gaan maken, haha mooi niet dus!
Gelukkig maar. Want als er iemand is die ik het WEL gun, dan is het Rafaelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ondanks hun slechte prestaties staan ze nog niet eens zo ver achter in de competitie, dus een goede klassering in de competitie is dit seizoen niet uitgesloten.
Dat lees ik zeker niet. Hij zegt gewoon dat hij ooit voor een Europese topclub wil spelen. Ongelukkig moment, had hij beter na een heel seizoen goed voetbal kunnen zeggen. Maar dat is toch wat iedereen die bij Ajax speelt en niet op z'n retour is wil?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Achteraf wel, maar als hij gewoon had bijgetekend had het inmiddels een verschrikkelijk belangrijke speler geweest.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:51 schreef thewishmaster het volgende:
Wees blij dat Nigel de Jong weg is.
Gast, wat loop je hier nou weer te lullen man? Beetje onzinnig, je weet precies waar je hiervoor moet zijn, en is niet fok waar de helft van de gasten niet eens een scc heeft. Volgens mij weet je precies hoe alles in elkaar zit en anders verkijk je je erbehoorlijk op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:52 schreef PLAE@ het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:53 schreef Bananenman het volgende:
Als we een combi krijgen ga ik los naar Gent. No way dat ik met een bus ga waarin niet gezopen mag worden
Ambitie is je vreemd?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
HalloJe staat net twee wedstrijden in de basis.
eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ambitie is overschat.
Ah, jij bent het type "met hard werken kom je er wel"?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ambitie is overschat.
Anders lees je even verder joker. Het gaat mij vooral om het tijdstip dat ie dit zegt. Zeg het gewoon na een jaar basisspeler geweest te zijn in een goed seizoen waarna je het verdient.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:33 schreef Panick het volgende:
[..]
Ambitie is je vreemd?
Zo zal je lekker ver komen in het leven..
Dit heeft Tom de Mul dus gezegd, buiten Duitsland is dus overal de sfeer goed (sfeer is dus kwaliteit...) en hij kan niet tellen. Is hij vergeten dat er 2 jaar geleden bij zijn debuut iedereen ook super enthousiast was over zijn spel...quote:"Barcelona vind ik een fantastische club", zegt de Belg. "Maar ik ben ook gek van de sfeer in Engeland. Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje: dat zijn voor mij de topcompetities. In een van die vier zou ik graag voetballen. De Nederlandse competitie komt daar net onder."
Al had ie 10 jaar op de bank gezeten, je kan iemand niet afzeiken omdat ie de ambitie heeft om hogerop te komen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anders lees je even verder joker. Het gaat mij vooral om het tijdstip dat ie dit zegt. Zeg het gewoon na een jaar basisspeler geweest te zijn in een goed seizoen waarna je het verdient.
Iedereen was voor zijn debuut super enthousiast. Dat enthousiasme was snel vertrokken na z'n debuut.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit heeft Tom de Mul dus gezegd, buiten Duitsland is dus overal de sfeer goed (sfeer is dus kwaliteit...) en hij kan niet tellen. Is hij vergeten dat er 2 jaar geleden bij zijn debuut iedereen ook super enthousiast was over zijn spel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |