goed hè!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:18 schreef Neleos het volgende:
Jullie hebben er allemaal 2 goed.
Behalve macondo, die heeft er 3 goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:18 schreef Neleos het volgende:
Jullie hebben er allemaal 2 goed.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Behalve macondo, die heeft er 3 goed.
hoe ging het gesprek gisteren?quote:
Big fish?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef macondo het volgende:
Huh? toch nog!
Filmpje maar weer...
Welke?
[afbeelding]
ze viel wel mee. Maar ben het niet geworden, omdat ik geen vrijwilligerswerk doe en het vertikte een tientje in de goede doelenpot te doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe ging het gesprek gisteren?
niet goed als ik je sig zo zie...
EdwardJobHopper +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Eternal sunshine of the spotless mind
sorry, maar daar wil je dan ook niet wonen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
ze viel wel mee. Maar ben het niet geworden, omdat ik geen vrijwilligerswerk doe en het vertikte een tientje in de goede doelenpot te doen.Verder vond ze het erg jammer. Als ik me wel aan de huistraditie had willen houden, dan was ik het geworden
![]()
Vervolgens zei ik dat ik het kinderachtig vond dat ze daar haar keus op baseerde. Kut, want de kamers waren erg groot en leuke buurt![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
ze viel wel mee. Maar ben het niet geworden, omdat ik geen vrijwilligerswerk doe en het vertikte een tientje in de goede doelenpot te doen.Verder vond ze het erg jammer. Als ik me wel aan de huistraditie had willen houden, dan was ik het geworden
![]()
omg wat een zeikwijf volgens mij, las net terug wat die eisen waren om alleen al naar die kamer te komen kijken...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Vervolgens zei ik dat ik het kinderachtig vond dat ze daar haar keus op baseerde. Kut, want de kamers waren erg groot en leuke buurt![]()
Met het mes op tafel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Welke Nederlandse quiz wordt sinds kort ook op de Vlaamse televisie vertoond en gepresenteerd door Jo Van Damme?
Supersheep +1quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |