quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen, er zijn een aantal hier die mij systematisch verdenken van google, spelverderf is dat!
Maar reageer daar eens op dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Ook heb je nooit inhoudelijk een reactie gegeven op al die keren dat je met googlen door de mand gevallen bent. Behalve in je slachtoffersrol kruipen. (tja, zucht, ja-maar-jij reacties,..)
en hieropquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uh-huh. En toch blijft het raar dat alleen jij elke keer weer dubieuze acties uitvoert, plotseling nog moet leren of toevallig 5 dingen tegelijk aan het doen bent zodra je 'betrapt' wordt.
Niemand anders wordt verdacht. Jij echter, elke keer opnieuw. Waar rook is, is vuur. Je weet toch?
En hierop.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap het niet. Als ik keer op keer valselijk beschuldigd zou worden, zou ik geen lol meer kunnen hebben in dit spelletje.
Iedereen, met uitzondering van een incidentele newbie misschien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen
Spelbederf, dat snap je dan weer wel. Hou op met google, of ga gewoon weg.quote:google, spelverderf is dat!
Okee, de poll zal uitwijzen hoeveel procent jou wél vertrouwt:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef Jayhawk het volgende:
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen, er zijn een aantal hier die mij systematisch verdenken van google, spelverderf is dat!
AKQ-stemtopic ivm Googlende quizzers.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Okee, de poll zal uitwijzen hoeveel procent jou wél vertrouwt:
Verdenk jij Jayhawk van stelselmatig Googlen?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Deurne ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:14 schreef Soempie het volgende:
van Gogh heeft zich laten opnemen in een psychiatrische inrichting in 1889. Waar lag deze inrichting (gemeente/ plaats)?
in veenoord ook niet denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Is er een psychiatrische inrichting in Deurne?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef Gooitzen het volgende:
Mensen, veel quizz plezier, tot over anderhalve week. Ik ga in Barcelona achter de meisjes aan.
Geen idee, ik dacht dat Vincent ergens uit die buurt kwam...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Is er een psychiatrische inrichting in Deurne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |