Waar ving je dat op dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:29 schreef avonne het volgende:
Ik ving iets op dat commerciele partners zich hadden terug getrokken
in wat ze zeiden onderling... ik weet niet meer wie en welke woordenquote:
Interessante opmerking: Het lijkt wel of niemand (met 1 uitzondering) snapt wat echt de bedoeling is: anderen eruit praten of spelen. Op welke manier dan ook. Nu lijkt het wel of zo vriendschappen aan het sluiten zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik zie het ook als het spannender maken. De groep was iets te hecht, gingen een jaar lang lekker gezellig een theekransje houden en daarna begon het spel. Nu is het nu al begonnen.
De villa is nog steeds pas voor de winnaar na 2 jaar, dus het programma blijft evenlang.
Omdat die persoon wel eens jou ass zou kunnen redden in een nieuwe stemronde.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nu wordt er dus gewoon elke maand iemand weggestemd.
want waarom zou je tegenstemmen als de naam van een ander wordt genoemd?
Dat zie je dan wel weer, voorlopig ben je dan wel weer een opponent kwijt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef Fathom het volgende:
[..]
Omdat die persoon wel eens jou ass zou kunnen redden in een nieuwe stemronde.
Omdat jij dan de volgende kan zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nu wordt er dus gewoon elke maand iemand weggestemd.
want waarom zou je tegenstemmen als de naam van een ander wordt genoemd?
dat snap ik ook niet. Binnen een paar maanden kan er een situatie zijn dat er nog maar 1 bewoner over is. Die zou dan wel het miljoen kunnen winnen, maar dan vervolgens nog een jaar alleen in de villa moeten blijvenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:45 schreef Ace1 het volgende:
Wat houd het in dat "de miljoen is vrijgekomen" , wie kan die winnen? en hoe?
Eerst was het zo dat je minimaal 1 jaar in het huis moest zitten, wilde je aanspraak maken op het miljoen. Nu krijgt degene die het langst zit, dit miljoen, ook al zou dat binnen een half jaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:45 schreef Ace1 het volgende:
Wat houd het in dat "de miljoen is vrijgekomen" , wie kan die winnen? en hoe?
Besparing, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:40 schreef Day het volgende:
Maar ik snap niet zo goed waarom het huis pas na 2 jaar vrijkomt?
en de mogelijkheid om callgirls te laten komen.. geen ruzie meer over contactpunten... een paardenmeisje...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Besparing, natuurlijk.
Stel dat er over 9 maanden nog 1 bewoner is. Zal die het trekken om 14 maanden in eenzame opsluiting te zitten?
Uiteraard met alleen nog een huishoudster voor 3 halve dagen per week![]()
bezuinigenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
en de mogelijkheid om callgirls te laten komen.. geen ruzie meer over contactpunten... een paardenmeisje...makke hoor
Toch lijkt het me makkelijker alleen dan met bijv. Natasia in huisquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef Cynix ® het volgende:
Hahahaha, wat een afgang!
Waaruit maar weer eens blijkt dat Sjonnie een nietsontziende geldwolf is.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Als John een kerel is, kijkt ie maar eens een keer niet naar de kijkcijfers. Het was toch weer zo'n bijzonder project van hem, dan moet hij zich nu ook van zn goede kant tonen en niet met een sluiproute naar een versnelde afloop aan komen zetten.
Heb nog steeds niks aan je antwoord...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eerst was het zo dat je minimaal 1 jaar in het huis moest zitten, wilde je aanspraak maken op het miljoen. Nu krijgt degene die het langst zit, dit miljoen, ook al zou dat binnen een half jaar.
Volgens mij door zo snel mogelijk alle andere bewoners er uit te werken en alleen over te blijven in de villa. Dus niet meer afwachten tot de rest van verveling opstapt, maar het lot een handje helpen en de rest er uit treiteren. De laatste krijgt de buit én de villa.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:07 schreef Ace1 het volgende:
HOE maak je aanspraak op een miljoen.. wie bepaald dat en hoe...
Dat dat het duidelijk was. Hoe? Door zo lang mogelijk te blijven zitten. De gene die overblijft krijgt het miljoen. Dat wordt niet bepaald, dat is al bepaald. Heel simpel, de laatst overgebleven persoon krijgt het miljoen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:07 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Heb nog steeds niks aan je antwoord...
HOE maak je aanspraak op een miljoen.. wie bepaald dat en hoe...
Kijk je weleens?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]dat..
en dat dit de mogelijkheid biedt om hierna een nieuwe reeks te doen met andere bewoners.. spijt van de casting?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk je weleens?
Er zitten een paar voltreffers in de casting.
Ik vind het wel jammer dat het nu waarschijnlijk korter gaat duren eikquote:Het lijkt mij dat dit gedaan is omdat de kijkcijfers tegenvielen, en er nu twee voordelen ontstaan:
1. het 'natuurlijk verloop' van het programma duurt wellicht wat korter
2. er gaat wat meer gekonkeld en gemanipuleerd worden, waardoor het nog wat interessanter wordt.
Dit is natuurlijk weer onzin. Die belofte was zowiezo direct van de baan na ontvangst van de 47.000 euro.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:56 schreef Gert het volgende:
Uit het AD:
De wijzigingen hadden gisteren direct effect op het programma. Bewoner Nicolaas, die deze week bij een spel 47.000 euro opstreek en daarbij de belofte deed op te stappen, is weer gaan twijfelen.
Nee hoor. Na de stemming zei Nicolaas dat hij zou vertrekken, ondanks dat er geen unanimiteit werd bereikt. Vervolgens kwam Plasmaboy (quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer onzin. Die belofte was zowiezo direct van de baan na ontvangst van de 47.000 euro.
OK, het was inderdaad niet helemaal zuiver verwoord, maar de gedachte dat de maatregelen meteen effect hadden, klopte wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:53 schreef happyme28 het volgende:
Ja maar er staat 'hij streek 47.000 euro op en deed DAARBIJ een belofte' en die belofte heeft hij al meteen ingetrokken.
Vervolgens deed hij bij de ontslagronde weer de uitspraak dat hij wegging en daar ging hij aan twijfelen toen de regels wijzigde.
Het lijkt niet eens meer op de opzet van het programma: er het langst in blijven. Er wordt gestemd en je moet nu ook nog leuk zijn om te kunnen winnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Ulreazj het volgende:
In het begin was het nog wel grappig. Maar programma is nu echt geen ruk meer aan.
Ook belachelijk ja. Ze had gewoon weggemoeten. Ik vind het een vorm van fysiek geweld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef Danny het volgende:
nog een nieuwe regel; je mag iemand één keer een kop hete koffie inclusief kopje naar het hoofd gooien als je daar zin in hebt. Dan krijg je een 'gele kaart', maar mag je wel gewoon blijven of er niks aan het handje is.
Het hoeft niet perse koffie te zijn, het mag ook zoutzuur of warm frituurvet zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef Danny het volgende:
nog een nieuwe regel; je mag iemand één keer een kop hete koffie inclusief kopje naar het hoofd gooien als je daar zin in hebt. Dan krijg je een 'gele kaart', maar mag je wel gewoon blijven of er niks aan het handje is.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef killerrasta het volgende:
tuurlijk gert wil ik dat np.
ik weet niet hoor maar volgende week zijn N en H genomineerd. Nou is mijn vraag is dat syl niet mee mag stemmen, geld dat voor beide of voor 1 stemming en dat ze bij de tweede wel mee mag stemmen of is het zo dat ze bij beide niet mag stemmen? Want als het zo is dat ze bij 1 stemronde niet mee mag stemmen dan blijft huub erin want hij heeft als eerste een stemronde aangevraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |