abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46723249
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef Danny het volgende:
nog een nieuwe regel; je mag iemand één keer een kop hete koffie inclusief kopje naar het hoofd gooien als je daar zin in hebt. Dan krijg je een 'gele kaart', maar mag je wel gewoon blijven of er niks aan het handje is.
Ook belachelijk ja. Ze had gewoon weggemoeten. Ik vind het een vorm van fysiek geweld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46723372
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 09:04 schreef Danny het volgende:
nog een nieuwe regel; je mag iemand één keer een kop hete koffie inclusief kopje naar het hoofd gooien als je daar zin in hebt. Dan krijg je een 'gele kaart', maar mag je wel gewoon blijven of er niks aan het handje is.
Het hoeft niet perse koffie te zijn, het mag ook zoutzuur of warm frituurvet zijn.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46726399
Als we het toch over regels hebben.. ik vraag me af hoe het zit met de tijd die nieuwe miljonairs in DGK moeten zitten alvorens zij recht hebben op 1. een exit met behoud van borg en 2. de villa. Als ook zij een jaar moeten 'zitten', is dit dan niet een enorme benadeling voor de huidige miljonairs, welke kans willen maken op de villa? De nieuwe miljonairs hoeven dan namelijk korter in de villa te blijven zitten voor dezelfde prijs, in het geval zij er niet worden uitgestemd of zelf uitstappen.

Of hoeven zij ook maar tot dezelfde datum in de villa te zitten als de 'oude' miljonairs, maar dan voor een lagere borg? Ook dat zou een benadeling zijn voor de 'oude' miljonairs, omdat zij dan kans maken op dezelfde prijs, maar dan met minder druk dan 10K borg.
pi_46728516
Als Amanda mogelijk verwijderd gaat worden bij herhaling en er dus nieuwe regels zijn, is het niet meer dan normaal om de bestaande waarschuwing van Huub wegens taalgebruik in te trekken want die waarschuwing is wel erg zwaar in relatie tot de overtreding, aangezien 'kut verkopen op CS' kennelijk getolereerd wordt evenals drank gooien tegenwoordig.
pi_46773151
tuurlijk gert wil ik dat np.

ik weet niet hoor maar volgende week zijn N en H genomineerd. Nou is mijn vraag is dat syl niet mee mag stemmen, geld dat voor beide of voor 1 stemming en dat ze bij de tweede wel mee mag stemmen of is het zo dat ze bij beide niet mag stemmen? Want als het zo is dat ze bij 1 stemronde niet mee mag stemmen dan blijft huub erin want hij heeft als eerste een stemronde aangevraagt.
pi_46775198
huub heeft de stemronde van nathasia ingetrokken
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:09 schreef killerrasta het volgende:
tuurlijk gert wil ik dat np.

ik weet niet hoor maar volgende week zijn N en H genomineerd. Nou is mijn vraag is dat syl niet mee mag stemmen, geld dat voor beide of voor 1 stemming en dat ze bij de tweede wel mee mag stemmen of is het zo dat ze bij beide niet mag stemmen? Want als het zo is dat ze bij 1 stemronde niet mee mag stemmen dan blijft huub erin want hij heeft als eerste een stemronde aangevraagt.
pi_46775434
nee huub heeft de stemmingsaanvraaaag niet ingetrokken!!!
en dat gaat hij ook zeker niet doen!!
kan er maar 1 aangevraagd worden dan mag amanda hem niet ook aanvragen
of mogen er 2 stemmen gedaan worden??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')