abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42991798
nog even de reacties van de organisator en de dokter:

ringarts:
quote:
Namens de ringartsen een reactie op wat er in Den Bosch gebeurd is met een zwangere kickbokster.
Voor de wedstrijd is Pamela tijdens de weging gezien door de ringarts. Het is niet ongebruikelijk dat een vechtster een shirt aan houdt omdat er in de ruimte van de weging zowel mannen als vrouwen aanwezig zijn en niet alle mannen het aan kunnen om in 1 ruimte te zijn met een ontklede vrouw. Bovendien is het ook heel goed mogelijk om door een shirt naar het hart te luisteren.
Een dikke buik kan je dan ontgaan.
Ik heb begrepen dat Pamela niet 8 kilo te zwaar was zoals op deze site door een jurylid vermeld wordt, maar 4 kilo en dat de tegenstanster 4 kilo te licht was. Het totale gewichtsverschil was dus wel 8 kilo en reden om de partij om te zetten in een demonstratiepartij.
Pas in de ring viel de dikke buik op en de ringarts heeft de vechtster direct gevraagd of ze zwanger was waarop ze een ontkennend antwoord gaf. Desondanks is de partij ingekort ivm twijfel daarover.
Het is een bijzonder verhaal, maar het is niet de eerste keer dat een zwangerschap tot in een vergevorderd stadium onopgemerkt is gebleven!
Ik kan niet beoordelen of er een direct verband is tussen de te vroege bevalling en de demopartij (ik weet niet of er bv technieken naar de buik zijn gemaakt), of dat het te maken heeft gehad met de zware trainingen voorafgaand aan deze wedstrijd. Of dat er hele andere redenen zijn.
Het belangrijkste is dat het voor zover ik kan beoordelen goed gaat met Pamela en haar dochter. En ik wens ze veel geluk en gezondheid.
En ik wens Pamela veel sterkte want het is niet niks om zomaar moeder te worden.
Namens de fighting doctors
Johan Hilbrink
PS laat dit geen uitnodiging zijn om als zwangere gewoon wedstrijden te blijven draaien. Trainen kan, maar sparren en wedstrijden zijn uit den boze. Het is nu goed gegaan, maar het had ook anders af kunnen lopen!
Organisator (zijn visie op Pamela zelf staat al op pagina 1, dit is de reactie op bovenstaand verhaal van het jurylid):
quote:
Tot slot wil ik nog even ingaan op het jurylid dat deze situatie de dag na het gala op internet heeft geplaatst.
Iedereen mag bepaalde zaken aan de kaak stellen indien hij of zij van mening is dat dit moet gebeuren. Internet is op zich daar een goed medium voor.

Maar het jurylid had in mijn ogen eerst even met de bond de situatie moeten bespreken. Ook wij hadden op geen enkele wijze deze situatie kunnen voorzien. Het zou dan ook beter zijn geweest om eerst deze uiterst precaire zaak intern te bespreken. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Had dit voorkomen kunnen worden? En hoe nu verder te handelen?

Als men zich daar dan verder niet in kan vinden dan kan men zich altijd nog wenden tot het internet (lees: forums). Nu wordt er één dag na het gebeuren klakkeloos een aantal feitelijke onjuistheden op het internet geplaatst met alle gevolgen van dien. Er worden meteen links en rechts zwarte pieten uitgedeeld door een jurylid die notabene aan de ring zat (en is blijven zitten..) Men had kunnen weten dat de media, die normaal gesproken nooit geïnteressrd is in de ringsporten, dit zouden oppakken en zouden fileren.

Ik heb daar de betreffende persoon op aangesproken. Verder 'no hard feelings', maar toen hij vervolgens allerlei mensen en instanties ging bellen was voor ons de maat vol. Wij willen met deze persoon niet meer samenwerken.

Ik meld dit laatste even voor alle duidelijkheid omdat men anders zou kunnen denken dat wij iemand zouden willen straffen voor zijn mening. Alsof wij wat te verbergen hebben!? Hij doet nu voorkomen dat hij uit de organisatie gezet is om het feit dat hij het geheel aanhangig heeft gemaakt. Dit is onjuist! Wij willen echter zorgvuldig met deze ernstige zaak omgaan en als er dan officials op eigen houtje de media opzoeken kan er geen sprake meer zijn van een prettige samenwerking.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_42991838
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja en dan? Ik zou echt vanalles verzinnen, dingen waarvoor ik ook liever m'n kop in het zand steek.

Maar goed - toen ik zwanger was op m'n 17e hielp kop in het zand niks .
dat zeg ik toch ook steeds

heftige ontkenningsfase, ergens wel weten, maar niet willen weten en dat wordt de wens gewoon de waarheid : ik ben niet zwanger, doe niet zo raar!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:51:55 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42991960
Naja, ik volg dat jurylid voor geen meter...dus ik ben geneigd de promotor/organisator te geloven.
Maar je weet het niet.

Wel doen er rare geruchten ten ronde...maar dat is ergens ook weer heel normaal.
pi_42992115
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:46 schreef milagro het volgende:

[..]

dat zeg ik toch ook steeds

heftige ontkenningsfase, ergens wel weten, maar niet willen weten en dat wordt de wens gewoon de waarheid : ik ben niet zwanger, doe niet zo raar!
Nou, ik denk dat je het makkelijk echt niet kan weten, overwogen & verworpen, zeg maar. En ondertussen angst hebben voor kanker, vleesbomen, weet ik veel wat voor engs.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42992209
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:51 schreef SHE het volgende:
Naja, ik volg dat jurylid voor geen meter...dus ik ben geneigd de promotor/organisator te geloven.
Maar je weet het niet.

Wel doen er rare geruchten ten ronde...maar dat is ergens ook weer heel normaal.
zo gaat dat meestal inderdaad... de waarheid zal wel ergens in het midden liggen denk ik. Ik was er echter niet bij en kan onmogelijk mn oordeel geven over wie er gelijk heeft of niet, dus ik laat het maar in het midden.

Maar dat er ergens fouten zijn gemaakt (door wie dan ook), dat is duidelijk.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_42992216
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat je het makkelijk echt niet kan weten, overwogen & verworpen, zeg maar. En ondertussen angst hebben voor kanker, vleesbomen, weet ik veel wat voor engs.

ja sorry, dat vind ik dus nu weer iets waar iemand van 17 totaal niet aan zou denken
kanker en vleesbomen.

zwangerschap lijkt me juist op die leeftijd een issue, vandaar ook het pilgebruik, nie twaar.
en een pil kun je slordig slikken, een condoom kan scheuren etc etc
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42992684
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:05 schreef milagro het volgende:

[..]

ja sorry, dat vind ik dus nu weer iets waar iemand van 17 totaal niet aan zou denken
kanker en vleesbomen.
Toegegeven, dat van die vleesbomen ken ik pas sinds een jaar of wat, en ik wil liever niet weten wat het precies is .
quote:
zwangerschap lijkt me juist op die leeftijd een issue, vandaar ook het pilgebruik, nie twaar.
en een pil kun je slordig slikken, een condoom kan scheuren etc etc
Allemaal waar - maar als het bij mij geresulteerd had in een negeerbare zwangerschap was ik ook stomverbaasd geweest. Niet positief testen, niks te zien? Nee, dan ben je dus niet zwanger.

Zeker niet - maar dat is natuurlijk geheel speculatief - als je zeg 7 mnd zwanger bent, 4 mnd geen sex gehad hebt, en je voor het eerst iets van lichamelijke indicatie krijgt. Dat zou zelfs nu niet bij me opkomen. Puilende navels of geen puilende navels.En ik ga het ook niet als theorie aan vriendin / zus / moeder / huisarts voorleggen. Ze zien me aankomen..

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_42992781
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Toegegeven, dat van die vleesbomen ken ik pas sinds een jaar of wat, en ik wil liever niet weten wat het precies is [afbeelding].
[..]

Allemaal waar - maar als het bij mij geresulteerd had in een negeerbare zwangerschap was ik ook stomverbaasd geweest. Niet positief testen, niks te zien? Nee, dan ben je dus niet zwanger.

Zeker niet - maar dat is natuurlijk geheel speculatief - als je zeg 7 mnd zwanger bent, 4 mnd geen sex gehad hebt, en je voor het eerst iets van lichamelijke indicatie krijgt. Dat zou zelfs nu niet bij me opkomen. Puilende navels of geen puilende navels.En ik ga het ook niet als theorie aan vriendin / zus / moeder / huisarts voorleggen. Ze zien me aankomen..
Ik heb ooit een schijnzwangerschapachtig iets gehad na een paar maand pilgebruik om mijn cyclus regelmatiger te laten verlopen. Was ik ook 16 of 17. Mooi dat ik met mijn rare gezwollen buik en andere klachten het eerst bij mijn moeder stond
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')