evt. anaal stimuleren, werkt bij sommige vrouwen ook erg goed.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:11 schreef James1988 het volgende:
En als ze het zelf doet? Of probeer eens met een kleine vibrator ofzo? (Clitoris stimuleren)
Mmm, na 2 weken verkering vind ik een beetje snel om meteen met vibrators in de weer te gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:11 schreef James1988 het volgende:
En als ze het zelf doet? Of probeer eens met een kleine vibrator ofzo? (Clitoris stimuleren)
Sja, suggesties voor een betere titel?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:23 schreef Disorder het volgende:
Die titel!'Nieuwe vriendin komt moeilijk klaar' -> 'Nieuwe auto loopt niet zo lekker'.
Tried, maar nope...quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 08:43 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
evt. anaal stimuleren, werkt bij sommige vrouwen ook erg goed.
Pff.. jij zit zeker vaak achter je console.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:53 schreef Camplo het volgende:
Draai dr op dr buik en ga met je duim dr vagina in. Waar het ribbelig voelt 'veel' druk uitoefenen en 1 tempo aanhouden.
Ik geef dr maximaal 15 minuten.
Achter mn console?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Pff.. jij zit zeker vaak achter je console.
Heb zelf de ervaring dat veel vrouwen ook graag na het het neuken 'daar' nog gestimuleerd willen worden. Aan haar reactie te merken geloof ik dat zij dat ook fijn vind. Wat is de ervaring van andere vrouwen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Probeer je alleen NA het neuken om dr klaar te laten komen? Tegen die tijd heeft mijn lichaam vaak zoiets van, ja hallo, nou hoeft 't niet meer. Maar voor de tijd...Proberen waard toch?
Ik geloof het wel; als ik haar op een bepaald plekje raak verhoogd opeens d'r ademhaling/nemen genotsgeluidjes toequote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:35 schreef Stuntel het volgende:
De g-spot al gevonden...?
Enne, ze zal zelf het beste kunnen aangeven wat bij haar het beste 'werkt', en hoe dat bereikt kan worden.
Zal wel, maar ik ga echt niet een beetje 15 minuten aan 1 stuk op hetzelfde 'ribbelige' stukkie zitten rotzooien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Achter mn console?
Tip: Kijk de Kamasutra DVD eens voordat je mij gaat lopen aanvallen.
Kan idd met ontspanning te maken hebben. Maar ze gaf aan dat ze sowieso niet snel klaarkomt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:41 schreef Salsagirl het volgende:
Misschien toch het voorspel meer aandacht geven..
En tsja vibrator kan toch een oplossing zijn
Dat stimuleert behoorlijk en makkelijker vol te houden
Maar begrijp wel dat je dat niet zo easy voorstelt na een paar weken een relatie.
Maar is ze trouwens misschien niet geheel ontspannen?
Dan ben ik zeker een rare vrouwquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef Lavpov het volgende:
[..]
Heb zelf de ervaring dat veel vrouwen ook graag na het het neuken 'daar' nog gestimuleerd willen worden. Aan haar reactie te merken geloof ik dat zij dat ook fijn vind. Wat is de ervaring van andere vrouwen?
Okee, wil dat best 's proberen (zie haar vanavond weerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:53 schreef Camplo het volgende:
Draai dr op dr buik en ga met je duim dr vagina in. Waar het ribbelig voelt 'veel' druk uitoefenen en 1 tempo aanhouden.
Nee, dat heb ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een rare vrouwmaar na de tijd hoeft het vaak van mij echt niet meer. Ben idd wel benieuwd of ik de enige daarin ben dan.
Nou ja, iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren. Dames?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een rare vrouwmaar na de tijd hoeft het vaak van mij echt niet meer. Ben idd wel benieuwd of ik de enige daarin ben dan.
Mijn vriend laat mij altijd eerst klaarkomen en daarna wordt er pas geneukt. Vinden we beide prettiger. Het voorspel is bij ons belangrijker dan het neuken zelf, worden we allebei veel geiler vanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef Lavpov het volgende:
[..]
Heb zelf de ervaring dat veel vrouwen ook graag na het het neuken 'daar' nog gestimuleerd willen worden. Aan haar reactie te merken geloof ik dat zij dat ook fijn vind. Wat is de ervaring van andere vrouwen?
Nou op zich, hoef het voor mij ook niet meer...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bullshit, ik weet wel beterquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou op zich, hoef het voor mij ook niet meer...
Maar tijdje daarna.. kan die me best weer zover krijgen
Het ligt natuurlijk ook aan het neuken he. Als dat niet zoveel voorstelt, ja, dan kan ik me voorstellen dat je na de tijd als vrouw nog gestimuleerd wilt worden. Maar na een uitputtende, passionele, harde, lange neukpartij... you get the point.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef Lavpov het volgende:
[..]
ja dat is naar mijn idee ook het beste maar dan moet ze wel klaar kunnen komen....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:11 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Mijn vriend laat mij altijd eerst klaarkomen en daarna wordt er pas geneukt. Vinden we beide prettiger. Het voorspel is bij ons belangrijker dan het neuken zelf, worden we allebei veel geiler van![]()
waarom op d'r buik?? en hoe hou je je duim dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:53 schreef Camplo het volgende:
Voorspel is zeker belangrijk,bij ons ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:11 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Mijn vriend laat mij altijd eerst klaarkomen en daarna wordt er pas geneukt. Vinden we beide prettiger. Het voorspel is bij ons belangrijker dan het neuken zelf, worden we allebei veel geiler van![]()
buik was het gevoeliger aldus de kama-sutraquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:14 schreef RobinK het volgende:
[..]
waarom op d'r buik?? en hoe hou je je duim dan?
dat ribbelige deel vind je toch ook als ze op d'r rug ligt?
Misschien zit het hem ook wel een beetje in het woord moet bij de vriendin van TSquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:12 schreef RobinK het volgende:
[..]
ja dat is naar mijn idee ook het beste maar dan moet ze wel klaar kunnen komen....
ja dat zei ik idd ook al eerder.. het moeten 'moet' er af.. gewoon lekker ontspannen en dan komt het vanzelf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:18 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Misschien zit het hem ook wel een beetje in het woord moet bij de vriendin van TS
Ik zou me ook niet zo prettig voelen als ik het idee heb dat ik moet klaarkomen. Je moet er ook niet teveel nadruk op gaan leggen, mijn ervaring is dan dat je het helemaal kunt vergeten. TS is nu volgens mij teveel bezig met het hele klaarkom-gedeelte van de sex en dat is zonde.
Zelf had ik altijd enige tijd nodig in een nieuwe relatie om mezelf tijdens de sex helemaal te laten gaan.
Ik kan me juist indenken dat als het neuken niet veel voorstelt dat het als vrouw ook achteraf heel moeilijk is om klaar te komen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk ook aan het neuken he. Als dat niet zoveel voorstelt, ja, dan kan ik me voorstellen dat je na de tijd als vrouw nog gestimuleerd wilt worden. Maar na een uitputtende, passionele, harde, lange neukpartij... you get the point.
veel oefenen! alleen of met partner(s)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef warrel het volgende:
Tvp, ik ben ook zo'n lastig niet klaarkomend meisje![]()
Omdat t zo tegenviel bedoel je?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik kan me juist indenken dat als het neuken niet veel voorstelt dat het als vrouw ook achteraf heel moeilijk is om klaar te komen?
Juist ja....de mood is toch anders lijkt me. Teleurstelling, gevoel van tekort komen enzo. Ik heb dat ook weleens gehad, dat een meisje zo tegenviel en het "achteraf wilde afmaken" maar dat ik er geen behoefte meer aan had.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat t zo tegenviel bedoel je?![]()
Dus als het juist niet tegenviel maar je er gewoon niet aan toe bent gekomen? Maar dan is de volgende vraag meteen of klaarkomen een must is.quote:Maar eigenlijk zou ik dat niet weten, ik kom makkelijk klaar en met m'n sexpartner van het afgelopen half jaar kan ik niet zeggen dat het niet veel voorsteldeIk bedoelde het meer als: als je voor of tijdens de seks niet aan je trekken bent gekomen, lijkt het me dat je achteraf dat nog wel wilt.
Niet echt. Als ik voor of tijdens de sex echt niet aan m'n trekken ben gekomen raak ik gefrustreerd (misschien wat overdreven, maar blij word ik daar in elk geval niet van) waardoor mijn zin als sneeuw voor de zon verdwijnt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat t zo tegenviel bedoel je?![]()
Maar eigenlijk zou ik dat niet weten, ik kom makkelijk klaar en met m'n sexpartner van het afgelopen half jaar kan ik niet zeggen dat het niet veel voorsteldeIk bedoelde het meer als: als je voor of tijdens de seks niet aan je trekken bent gekomen, lijkt het me dat je achteraf dat nog wel wilt.
Exact dus wat ik bedoeldequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:45 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Niet echt. Als ik voor of tijdens de sex echt niet aan m'n trekken ben gekomen raak ik gefrustreerd (misschien wat overdreven, maar blij word ik daar in elk geval niet van) waardoor mijn zin als sneeuw voor de zon verdwijnt.
En dat beantwoordt mijn laatste vraagquote:Dit betekent overigens niet dat ik daarvoor perse klaar moet komen.
Grote elektrische tarzan dildo in der poes steken, kan je er naast gaan liggen een sigaretje roken, word je ook niet zo moe.quote:
Oh, maar daar wordt aan gewerktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef RobinK het volgende:
[..]
veel oefenen! alleen of met partner(s)
Tsja, je hebt ook eigenlijk wel een punt met dat eerste. Ik had het in mn hoofd als: meneer komt veel te snel klaar, jij ligt nog compleet geil te zijn en wilt heel graag nog komen. Ook dat heet een tegenvaller, denk ik... Maar je kunt het natuurlijk ook bekijken als: meneer heeft je compleet open liggen raggen, je verbijt de tranen in je ogen van de pijn, en daarna gaat hij nog 15 minuten op je gspot ompielen terwijl je op je buik ligt. Dan lijkt klaarkomen me heel lastig jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Juist ja....de mood is toch anders lijkt me. Teleurstelling, gevoel van tekort komen enzo.
[..]
Dus als het juist niet tegenviel maar je er gewoon niet aan toe bent gekomen? Maar dan is de volgende vraag meteen of klaarkomen een must is.
T kan helpen als je bv tijdens het beffen merkt dat ze bepaalde bewegingen op een plekje lekker vind daar dan te blijven en niet een andere move maakt. vind het goed van dr dat zij er eerlijk in is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:29 schreef Lavpov het volgende:
Ik pas verschillende tempi toe tijdens het bevredigen, oraal met en zonder bijvingeren, tripjes langs andere lichaamsdelen, tegelijkertijd stelen van rest van het lichaam enz, enz. Ze zegt dat ze het heerlijk vind maar dat het gewoon erg lang duurt voor ze klaarkomt. Het is me alleen na 4 pogingen nog steeds niet gelukt![]()
Heeft iemand tips?
7,95 voor elke keer dat je je vriendin klaar wilt laten komen is toch ook een beetje aan de dure kantquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef mForce het volgende:
schijnt goed te werken, zelf nog niet mee gespeeld
[afbeelding]
Een keer per week moet kunnenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
7,95 voor elke keer dat je je vriendin klaar wilt laten komen is toch ook een beetje aan de dure kant![]()
Wel geweldig dingetje verder
Schopje V&Aquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:53 schreef mForce het volgende:
schijnt goed te werken, zelf nog niet mee gespeeld
[afbeelding]
Ik heb een puntquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja, je hebt ook eigenlijk wel een punt met dat eerste. Ik had het in mn hoofd als: meneer komt veel te snel klaar, jij ligt nog compleet geil te zijn en wilt heel graag nog komen. Ook dat heet een tegenvaller, denk ik... Maar je kunt het natuurlijk ook bekijken als: meneer heeft je compleet open liggen raggen, je verbijt de tranen in je ogen van de pijn, en daarna gaat hij nog 15 minuten op je gspot ompielen terwijl je op je buik ligt. Dan lijkt klaarkomen me heel lastig ja![]()
Klaarkomen is voor mij niet een absolute must, ik kan prima genieten van de seks zonder klaar te komen, maar er mag toch op z'n minst wel enige moeite voor gedaan wordenIk weet zelfs van mezelf van keren seks die zooo spannend waren, dat klaarkomen juíģī niet lukte.
Ja mensen, ik overdrijf. Nuances zijn mij helemaal vreemd.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
7,95 voor elke keer dat je je vriendin klaar wilt laten komen is toch ook een beetje aan de dure kant![]()
Niettemin is het als speeltje niet slecht. Vertel op!quote:Wel geweldig dingetje verder
Good for you!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb een punt![]()
![]()
Tja, jij hebt een andere situatie voor ogen dan ik bedoelde. Al vraag ik me af hoeveel mannen aan een dergelijk naspel doen, terwijl het best wel geil/lekker is.
Als je compleet kapot geneukt bent en hij gaat vervolgens je gspot kapotdrukken mag ik aannemen dat dat wel een reactie uitlokt bij jou? En geen lieve reactie dan. Laat jij je trouwens zo nemen dan![]()
En nuances? Wat zijn dat
Tanden kunnen leuk zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Good for you!![]()
![]()
Als iemand dat zou doen zou ik lief kijken, vragen of ie nog gepijpt wil worden, m'n tanden in zn lul zetten, en vervolgens zijn kleren over de galerij gooien, zeven hele verdiepingen naar beneden. Maar ik ken die situatie niet. Ik geef wel eerder aan of ik het fijn vind of niet
Ik begin me ook steeds meer af te vragen wat ik eigenlijk dóe in dit topic![]()
Ik denk dat mannen daarin "makkelijker" zijn als in, die vinden bijna alles wel lekker.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:30 schreef RobinK het volgende:
idd maar niet alleen vrouwen moeten natuurlijk aangeven wat ze fijn en niet fijn vinden... mannen ook!
zo maak je je sex leven alleen maar betetr
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef RobinK het volgende:
nee hoor ik vind echt niet alles lekker... ik kan bijvoorbeeld niet tegen kietelen
Ook als je het (met je) zelf doet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:23 schreef warrel het volgende:
Tvp, ik ben ook zo'n lastig niet klaarkomend meisje![]()
Dat is niet nodig. Er si sprake van non-conformiteit. Je kunt nu herstel of vervanging vorderen, en mocht dit niet mogelijk zijn de overeenkomst ontbinden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:25 schreef Rorata het volgende:
Heb je nog garantie?
Pestend de spanning opbouwen? Wedden dat je het dan wel fijn vind!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:39 schreef RobinK het volgende:
hahaha ja dat wel we hebben dan veel lol maar om nou te zeggen dat ik het fijn vind...
Of gewoon het "probleem" aankijken of het zichzelf oplost!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is niet nodig. Er si sprake van non-conformiteit. Je kunt nu herstel of vervanging vorderen, en mocht dit niet mogelijk zijn de overeenkomst ontbinden.
maar die heeft wel geholpen de spanning te creeerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef RobinK het volgende:
nee dan vind ik wat er dan gaat komen fijn maar niet de kietelactie zelf
ach heldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:51 schreef type_29 het volgende:
Waarom vraag je dat hier?
Genoeg informatie hierover op het internet, of vraag het eens aan je vriendin.
prutser..
Gast, ik schat dat meer als 50% van de users hier nog nooit een vrouw heeft laten komen dus ben je hier voor advies aan het verkeerde adres.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef type_29 het volgende:
[..]
Gast, ik schat dat meer als 50% van de users hier nog nooit een vrouw heeft laten komen dus ben je hier voor advies aan het verkeerde adres.
Stuur die Erodome een PM, die weet het vast wel.
Mijn tip:
Ik heb ÃĐÃĐn keer zelfs een hoer laten klaarkomen.
Hoe?
Door een strak hard neuktempo aan te houden, maarja ik ben gezegend weet je.![]()
beetje erg veel zelfvertrouwen, zelfs over het feit dat je naar een hoer toe moestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef type_29 het volgende:
[..]
Gast, ik schat dat meer als 50% van de users hier nog nooit een vrouw heeft laten komen dus ben je hier voor advies aan het verkeerde adres.
Mijn tip:
Hoe?
Door een strak hard neuktempo aan te houden, maarja ik ben gezegend weet je.![]()
Goeie!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:18 schreef sanger het volgende:
Ik zou het inderdaad tijdens de sex proberen, een vrouw is dan toch meer in de mood zeg maar. Probeer anders eerst haar te laten komen voordat je zelf komt. Dat is sowieso wel een aanrader trouwens......
Heb dat eerlijk gezegd nog niet gevraagd...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:50 schreef MissLeDuq het volgende:
Kan ze eigenlijk wel klaar komen als ze zichzelf bevredigt? Als ze zelf niet weet wat ze nodig heeft om klaar te komen wordt het natuurlijk een stuk lastiger.
Vind het eik nog een beetje vroeg (2 weken) om meteen hulpmiddelen te voorschijn te halenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:02 schreef badlittlegirl het volgende:
op iedere sekssite verkopen ze die dingen een stuk goedkoper.
Ik had er laatst 5 voor 15 eurie. Het kan dus veeeel goedkoper.
Je bent pas kort met haar hoor! Vaak kunnen vrouwen zich pas na een iets langere tijd "helemaal geven" oftewel ontspannen genieten van de sex. En ontspannen zijn is toch wel 1 van de pijlers als het om klaarkomen gaat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:46 schreef Lavpov het volgende:
[..]
Heb dat eerlijk gezegd nog niet gevraagd...![]()
Dat je naar de hoeren moet zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef type_29 het volgende:
[..]
Mijn tip:
Hoe?
Dit is natuurlijk een mogelijkheid... maar niets iets wat je volgens mij doet als je elkaar nog niet zo lang kent en net je seksleven met elkaar aan het opbouwen bent.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:52 schreef sanger het volgende:
Andere tip. Vraag haar, in een geil moment, of ze haarzelf eens wilt bevredigen waar jij bij bent. Ga dan niet zitten geilen enzo maar let goed op waar zij zichzelf aanraakt en hoe. Zelfbevrediging is namelijk altijd het beste omdat je zelf je lichaam het beste kent.
De 1 staat er meer voor open dan de ander inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een mogelijkheid... maar niets iets wat je volgens mij doet als je elkaar nog niet zo lang kent en net je seksleven met elkaar aan het opbouwen bent.
Zoiets is toch erg intiem en ik kan me voorstellen dat ze dat niet direct ziet zitten
voorstellen kan altijd natuurlijk
Lijkt me idd ook nog een beetje vroeg voor. Aan de andere kant zijn we wel behoorlijk open tegenover elkaar, zal 's kijken of het goede moment zich hiervoor aandientquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een mogelijkheid... maar niets iets wat je volgens mij doet als je elkaar nog niet zo lang kent en net je seksleven met elkaar aan het opbouwen bent.
Zoiets is toch erg intiem en ik kan me voorstellen dat ze dat niet direct ziet zitten
voorstellen kan altijd natuurlijk
Precies, ik zal eerst 's even wat andere tips proberenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:05 schreef sanger het volgende:
[..]
De 1 staat er meer voor open dan de ander inderdaad.
Dit is ook meer een oplossing voor als het structureel zo blijft.
M'n vib doet wonderen, maar zonder trillende stimulatie..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:39 schreef onsite het volgende:
[..]
Ook als je het (met je) zelf doet?
dan kan je ( en misschien andere ook wel) er in ieder geval lang van genietenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef warrel het volgende:
[..]
M'n vib doet wonderen, maar zonder trillende stimulatie..En als ik het met vib doe, duurt het ook min. 20 tot 45 min tot ik uiteindelijk klaarkom.
![]()
Komt dat niet omdat je het dan juist lekkerder vindtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef warrel het volgende:
[..]
M'n vib doet wonderen, maar zonder trillende stimulatie..En als ik het met vib doe, duurt het ook min. 20 tot 45 min tot ik uiteindelijk klaarkom.
![]()
Ja, ik ben ooit eens 1 keer naar de hoeren geweest.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat je naar de hoeren moet zegt genoeg.
Nekhernia! Leg dat maar eens uit op je werk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef Roellio het volgende:
Je kunt niet serieus van je vriend verwachten dat hij je 3 kwartier gaat lopen beffen.
je kan het ook afwisselen natuurlijk...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef Roellio het volgende:
Je kunt niet serieus van je vriend verwachten dat hij je 3 kwartier gaat lopen beffen.
Niets mis met een lange goede befbeurtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef Roellio het volgende:
Stop bij vrouwen die zo lastig klaarkomen heel even en je kunt weer van vooraf aan beginnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef RobinK het volgende:
[..]
je kan het ook afwisselen natuurlijk...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef RobinK het volgende:
[..]
dan kan je ( en misschien andere ook wel) er in ieder geval lang van genieten
Hehe, krijgt ie spierpijn in z'n tongquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef Roellio het volgende:
jepquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar soms is het frustrerend hoor..
[..]
Hehe, krijgt ie spierpijn in z'n tong![]()
ik ken hetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar soms is het frustrerend hoor..
Niet alleen van toepassing bij vrouwen die lastig klaarkomenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef Roellio het volgende:
[..]
Stop bij vrouwen die zo lastig klaarkomen heel even en je kunt weer van vooraf aan beginnen.
30 minuten voor niets je best gedaan!
Ach gossie.......quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Niet alleen van toepassing bij vrouwen die lastig klaarkomen![]()
Ik kom niet echt makkelijk klaar maar het gaat ook zeker niet moeilijk. Meestal lukt het ook wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Ach gossie.......
Als je al makkelijk klaarkomt is dat toch juist mooi? Dan begint ie makkelijker nog een keer.
hmm dat is kut....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik kom niet echt makkelijk klaar maar het gaat ook zeker niet moeilijk. Meestal lukt het ook wel.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat het jammer is als hij tussentijds een keer stopt (om wat voor reden dan ook) waarna bij mij die hele opwinding opnieuw moet worden opgebouwd... bijna vanaf 0 opnieuw beginnen![]()
Net of het erg is, dat maakt de climax alleen maar intenser (althans bij mij als ik tussentijds even stop).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik kom niet echt makkelijk klaar maar het gaat ook zeker niet moeilijk. Meestal lukt het ook wel.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat het jammer is als hij tussentijds een keer stopt (om wat voor reden dan ook) waarna bij mij die hele opwinding opnieuw moet worden opgebouwd... bijna vanaf 0 opnieuw beginnen![]()
Dat zal wel van persoon tot persoon verschillen, voor mij kan het een echte dooddoener zijn....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Net of het erg is, dat maakt de climax alleen maar intenser (althans bij mij als ik tussentijds even stop).
Tis de nieuwigheid zeg ik altijd....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:23 schreef MissLeDuq het volgende:
maar mijn seksleven is gewoon super en een kleinigheidje blijf je altijd houden![]()
Misschien is hij wel gewend dat ze snel klaarkomenquote:
Reden genoeg voor een uitgebreid voorspelquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef warrel het volgende:
[..]
![]()
Komt me bekend voor, mij meis heeft in tegenstelling tot wat ik eerder heb "geleerd", liever dat ik me op een plek concentreer en de bewegingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:09 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
om deze uitspraak moeten vrouwen waarschijnlijk niets van je wetenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef FuifDuif het volgende:
Wat interesseert jou dat, zolang je zelf maar lekker komt.
Ik moest best wel even lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef FuifDuif het volgende:
Wat interesseert jou dat, zolang je zelf maar lekker komt.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:23 schreef Disorder het volgende:
Die titel!'Nieuwe vriendin komt moeilijk klaar' -> 'Nieuwe auto loopt niet zo lekker'.
Moet nog ingereden worden zekerquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:23 schreef Disorder het volgende:
Er ontbreekt voor mij nog iets maar evengoed:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:53 schreef Camplo het volgende:
wat ontbreekt er dan volgens jou?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er ontbreekt voor mij nog iets maar evengoed:
Dit moet ik mijn vriendje laten lezen. TVP!
ook erg lekker om te doen..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voor mij hoort bij het perfecte orgasme ook anale stimulatie.
Idd!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voor mij hoort bij het perfecte orgasme ook anale stimulatie.
is het de bedoeling dat ze het gevoel heeft te moeten plassen?? (wellicht een vraag voor de dames)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef Camplo het volgende:
[..]
buik was het gevoeliger aldus de kama-sutra
en met je duim bestreek je een groter oppervlak en kwam ze meer tot rust.
Klinkt goed, 's proberen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:18 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Idd!![]()
Een ex van mij kon dat altijd goed.. Wist alles te raken in 1 keer.. clitorus deed ie altijd met de duim, vaginaal een paar vingers en anaal de pink.. aanrader!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef RobinK het volgende:
[..]
is het de bedoeling dat ze het gevoel heeft te moeten plassen?? (wellicht een vraag voor de dames)
Tegelijk is nog beterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:43 schreef MoreMini het volgende:
klaarkomen als vrouw voordat de man klaarkomt is ook veel relaxter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |