ik zie allemaal vreemde tekens in je sigdingquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie zag allemaal vreemde tekens in je sigding![]()
dat is gewoon limburgsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie allemaal vreemde tekens in je sigding![]()
dat snap ik nog wel een beetje ... waren van die japanse tekensquote:
Zodra je ergens puntjes op zet gaat de boel mis denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zie allemaal vreemde tekens in je sigding![]()
klopt dus....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zodra je ergens puntjes op zet gaat de boel mis denk ik.
Even testen: ö ë é ''u
ow, in het reactievenster staat het wel goed. leestekens zijn nog een beetje moeilijk voor Fok! Maar kniesooe die daar op let...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zie ze wel goedquote:
à ¶ à « à © " u .... dit was wat ik er eerst zag maar als ik dan f5 is het weer goed... maar net stond en bij TL japanse tekens .. dat ziet er nu ook weer gewoon uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
...grrr...als ik op bewerk dus staan er wel die tekens die ik zag... me pc zal ook nog wel een beetje slapenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
à ¶ à « à © " u .... dit was wat ik er eerst zag maar als ik dan f5 is het weer goed... maar net stond en bij TL japanse tekens .. dat ziet er nu ook weer gewoon uit![]()
Klinkt een beetje kinky!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ga ff mijn bouwvakplunje verruilen voor iets damesachtiger, zometeen op controlebezoek bij de kinderarts...
.... heeeeey deminsquote:
Puntje!!!!!!quote:
... jaaaa....daar wacht ik al zooooo lang op ..hihiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef demins het volgende:
[..]
Puntje!!!!!!
En nou de grote knuffelsmilie nog even zien te vinden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanhoop niet!... Het einde van je lijden is in zicht!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... jaaaa....daar wacht ik al zooooo lang op ..hihi![]()
zo veel mogenlijk posten nu het nog kanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:47 schreef demins het volgende:
Trouwens, FOK! doet bij heel raar! Het zal me benieuwen of we de ganse dag in de lucht blijven....
Hoezo raar? Doe es niet zo eng, open net Fok ben in jubelstemming dat ie t eindelijk weer doet, kom jij met zo'n deprimerend bericht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:47 schreef demins het volgende:
Trouwens, FOK! doet bij heel raar! Het zal me benieuwen of we de ganse dag in de lucht blijven....
na 2 dagen wachten verwacht ik wel iets grootsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:43 schreef demins het volgende:
[..]
Wanhoop niet!... Het einde van je lijden is in zicht!!!![]()
hey manuquote:
Kreeg ik net ook een paar keer inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Kreeg ik net ook een paar keer inderdaad.
TL, de dowtijd ook overleefdquote:
Nou ja, voorlopig doet ie het in ieder geval. Laten we positief blijven, hij blijft het nu gewoon doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:59 schreef demins het volgende:
Dat bedoel ik, dat reactieding. Back knop wekt niet. Raar!![]()
heeey...goeiemiddagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
JaHehe, heb eindelijk een topic in beeld
Goeiemiddag!
vind ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig doet ie het in ieder geval. Laten we positief blijven, hij blijft het nu gewoon doen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
JaHehe, heb eindelijk een topic in beeld
Goeiemiddag!
TLquote:
1 2 3quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef versabommie het volgende:
test!
Ja, je bent er nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef versabommie het volgende:
test!
wat is er?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef versabommie het volgende:
kut 'o' forum!
TEEEEEEEEEEEEEEEST!
de haas?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
ZOEF!!!!
OK! WIE HEEFT ER SHOARMA BESTELD, WANT ER RIJDT ER WEER ZO'N JOSTI HIER ROND TE SCOOTERENquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef Gert het volgende:
ZOEF!!!!
bleh!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef Gladys het volgende:
zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |