Achtste Finale (NEUTRAAL terrein en MET BEKERREGELS )quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:19 schreef komrad het volgende:
Uitdagingen: 1
Fc Giraffie
Aanvangstijd: 25-10-2006 om 17:00
Speelterrein: Reuvelt Plaza, Bekerregels. Intrekken!
wat doen we nu??
lama ik wacht tot vanmiddag
Door verkopen heb ik geen middenvelders meer die ik op kan stellen, die moeten allemaal in de verdediging... Dat gaat weer een leuke midfield-rating worden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:21 schreef nicomart het volgende:
Volgens mij nog best een leuk spannend potje voor mij vanavond
maar je speelt wel met 4 traineesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Juist, 0-3 gewonnen met mijn b-elftal en voor het eerst een Wonderbaarlijke tactiek gehad.
Stand is tot nu toe geupdate
Haha, lekkere planningquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:49 schreef fabianf het volgende:
[..]
Door verkopen heb ik geen middenvelders meer die ik op kan stellen, die moeten allemaal in de verdediging... Dat gaat weer een leuke midfield-rating worden.
Ik eis een diskwalificatie van de Hoolieganzenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef -J-D- het volgende:
Hoolieganzen - Dapp're Strijders 3 - 2
Na een 2-0 voorsprong, werd het nog 2-2, maar ja, daarna stonden de helden op.
Die poulewedstrijden worden gespeeld volgens "normale regels" maar wel ALTIJD op NEUTRAAL terrein.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik eis een diskwalificatie van de Hoolieganzen. Ik hoorde thuis te spelen maar zij hadden het thuisvoordeel
2-3![]()
niet happen JD, ik was niet serieusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die poulewedstrijden worden gespeeld volgens "normale regels" maar wel ALTIJD op NEUTRAAL terrein.
Na de poulewedstrijden wordt er op neutraal terrein en met bekerregels gespeeld.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet happen JD, ik was niet serieus
Denk nu maar niet dat je van alle amsterdammers af bent he.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:13 schreef SuperWeber het volgende:
Hey als die Hives ermee stopt, dan komt ie vast ook niet meer in dit topic
5 zelfs, vergat mijn rechter middenvelder naar central def te zetten...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar je speelt wel met 4 trainees
Mja, ik hoef iig niet meer tegen die lelijke sig van hem aan te kijkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Denk nu maar niet dat je van alle amsterdammers af bent he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |