bron: ufowijzerquote:1) De Orions
De Orions zijn afkomstig van Orion en zijn tevens tijdreizigers, ze komen ook van 52.000 jaar verder in onze toekomst. Zij zijn in het verleden ook mens op aarde geweest, maar vele duizenden jaren na de catastrofe van 2012-2017 (tijdsaanduiding van Dan Burisch) zijn zij via de maan en Mars naar Orion vertrokken. Zij staan bekend als de Nordics, die heel erg op de mens lijken, ze zijn wat langer en hebben grotere, blauwe ogen, blond haar en zijn uitzonderlijk spiritueel.
Nordics
De ruines op Mars, oa het gezicht, zijn het werk van de Orions en ook op de maan staan overblijfselen. Volgens de inzichten van onze huidige materialistische wetenschap kan het niet mogelijk zijn dat we kijken naar ruines die pas in de verre toekomst gebouwd worden, maar onze werkelijkheid en het gehele systeem van de kosmos zit heel wat vreemder in elkaar, kijk bijvoorbeeld naar de film ‘What the Bleep do we Know’, waarin wetenschappers (wetenschappers die naast een hoge intelligentie ook over een evenredig grote wijsheid beschikken en dat is helaas zeldzaam in de hedendaagse orthodoxe wetenschap) je vertellen hoe het leven en de materie wel in elkaar steken.
Ja, dus ik zou het niet zo serieus nemen. Verder zegt hij dat wij de ruines zien van gebouwen die in de toekomst gebouwd gaan worden, of lees ik dat nou verkeerd? Ik zou gewoon een flinke zak zout meenemen Tickerquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:03 schreef Ticker het volgende:
Opzig best interesant, dus ik ben wat meer gaan lezen over Dan Burisch.
[..]
bron: ufowijzer
In hoeverre mag ik dti serieus nemen? Is deze man ook bezig met desinfo? Of is hij gewoon gek.
We weten namelijk ondertussen al dat het gezicht op mars geen gezicht is, maar gewoon een berg.
paul harmans van ufowijzer gelooft dat deze man de "real deal" is , en paul is zeker geen snelle believerquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:03 schreef Ticker het volgende:
Opzig best interesant, dus ik ben wat meer gaan lezen over Dan Burisch.
[..]
bron: ufowijzer
In hoeverre mag ik dti serieus nemen? Is deze man ook bezig met desinfo? Of is hij gewoon gek.
We weten namelijk ondertussen al dat het gezicht op mars geen gezicht is, maar gewoon een berg.
Shit hee, wel een geniaal verzonnen verhaal moet ik je zeggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:19 schreef NorthernStar het volgende:
Ok ik heb het bekeken. Even een kleine samenvatting van wat hij zegt:
Wanneer je als levend wezen op een andere planeet gaat wonen onder een andere zon, dan zal dit ook effect hebben op je DNA, dus trek aub niet te snel je conclusies.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef AboruAsli het volgende:
Wel typisch dat die Nordics er zo oer-Arisch uitzien. Blijkbaar zijn er in de toekomst:
a) Geen bruine, rode, gele of zwarte mensen meer
b) Of is rassendiscriminatie zo ver doorgevoerd dat alleen Arisch uiztiende übermenschen wordt toegestaan te evolueren.
Aangezien zowel punt a) als b) me bullshit van het zuiverste water lijkt, ben ik genoodzaakt te concluderen dat die Burisch ook full of shit is.
Laters!!
AA
Volgens mij heeft hij het er ook over dat er ook al technologie vernietigd wordt, de tijdpoorten enzo. Dat zal dan wel in samenwerking met de Orions gaan. Hun hele aanwezigheid hier zal wel zijn om ons te waarschuwen en het proberen te voorkomen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:32 schreef conventioneel het volgende:
Er is blijkbaar veel meer te lezen over de greys dan over de nordics. Als de greys hier zijn voor hun tijdlijn te laten plaatsvinden, waarom komen de nordics dan niet tussen?? Of ontgaat er mij hier enige logica.
(1e post!)
aha, en wat heeft die andere zon dan voor uitwerking op je DNA?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:26 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Wanneer je als levend wezen op een andere planeet gaat wonen onder een andere zon, dan zal dit ook effect hebben op je DNA, dus trek aub niet te snel je conclusies.
My thoughts exactly....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
aha, en wat heeft die andere zon dan voor uitwerking op je DNA?
Uit het hele interview/verhaal pik je dat eruit?? Dat de Orions er arisch uitzien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef AboruAsli het volgende:
Wel typisch dat die Nordics er zo oer-Arisch uitzien. Blijkbaar zijn er in de toekomst:
b) Of is rassendiscriminatie zo ver doorgevoerd dat alleen Arisch uiztiende übermenschen wordt toegestaan te evolueren.
Aangezien zowel punt a) als b) me bullshit van het zuiverste water lijkt, ben ik genoodzaakt te concluderen dat die Burisch ook full of shit is.
Laters!!
AA
Prachtig script voor een film, maar komt al bekend voor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:19 schreef NorthernStar het volgende:
Ok ik heb het bekeken. Even een kleine samenvatting van wat hij zegt:
Wat wij kennen als Aliens zijn eigenlijk tijdreizigers. Mensen uit de toekomst. Er zijn twee tijdlijnen waaruit ze komen.
Tijdlijn 1.
[afbeelding]
De Gray's komen uit 45.000 en 52.000 jaar in de toekomst. In deze tijdlijn is de mens wel super mentaal ontwikkeld, maar lichamelijk ontzetten zwak geworden. De oorzaken daarvoor (een ramp) liggen in onze tijd.
Tijdlijn 2.
[afbeelding]
De "Nordics" of Orions komen uit 52.000 jaar in de toekomst (maar dus uit een andere werkelijkheid als de gray's). In deze tijdlijn heeft de mens zich positief doorontwikkeld, lichamelijk en geestelijk, en is inmiddels verder het universum ingetrokken, vandaar de benaming Orions.
Waarom komen ze naar deze tijd? Volgens Dan Burisch omdat het beslissende moment van welke tijdlijn we opgaan zich momenteel afspeelt - tussen nu en 2012.
Vanuit de kern van de melkweg, ons sterrestelsel, komt in de komende tijd een 'explosie van straling' op ons af. Dit heeft als eerste effect op onze zon en dat beinvloed de aarde weer.
We kunnen op twee manieren door deze tijd gaan. Op een natuurlijke manier, waarbij er wel het een en ander gebeurd, maar niks catastrofaals. Of op een "onnatuurlijke" manier, waardoor de aarde en de mensheid bijna vernietigd wordt (en we dus als de gray's eindigen).
De Gray's zijn hier om hun DNA weer op te krikken met dat van de mensheid van voor de ramp (wij dus) om zo te proberen te overleven in hun werkelijkheid. Onder andere de Amerikanen werken samen met hen, want in ruil daarvoor krijgen ze technologie. Dan Burisch zijn voormalige baan was contactpersoon tussen een gray en de lui van Majestic, de organisatie die dit project leidt.
Nu de paradox.
Want wat veroorzaakt de catastrofe in 2012? -> De technologie die we van de gray's hebben.
Dus de gray's poging om te overleven is tevens oorzaak dat de mensheid op die tijdlijn belandt.
Als voor 2012 de technologie niet vernietigd wordt en de uitwisselingsprojecten met de gray's stopgezet worden zijn we er zelf oorzaak van dat we eindigen als gray's.
Dan Burisch is overigens uit het project gezet omdat hij ongeautoriseerd een gray heeft helpen terugkeren naar zijn eigen tijd. Die werd door Majestic vastgehouden om informatie aan te onttrekken.
Tot zover Burisch's verhaal.
Het doet mij direct denken aan W.G. Wells "The Time Machine".
Burisch' zijn Orions en de Grays zijn de Eloi en de Morlocks van Wells. Alleen leven ze in Well's boek in dezelfde tijd, maar ook daar leidt een catastrofe tot het ontstaan van twee toekomstige menstypen. De een heeft een natuurlijke en positieve ontwikkeling doorgemaakt en de andere is door eigen toedoen een mislukt wezen geindigd.
Burisch heeft iig zijn best gedaan om zoveel mogelijk elementen in zijn verhaal op te nemen.
Maar hij heeft wel zijn best gedaan om zoveel mogelijk elementen in zijn verhaal te stoppen. Hij betrekt zelfs de Illuminati ed. erbij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Prachtig script voor een film, maar komt al bekend voor.
Zeta Reticuli's zijn de greys in zijn verhaal en de Orions zijn dus eigenlijk de mensen van Astar Command.
Ik vind dit trouwens wel een van de meest belachelijke 'verklaringen' ooit moet ik zeggen.![]()
Weet je wat het is, er zijn gewoon teveel van die grappenmakers die interessant willen doen met zo'n verhaal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel zijn best gedaan om zoveel mogelijk elementen in zijn verhaal te stoppen. Hij betrekt zelfs de Illuminati ed. erbij.
UFO DIRTBAG OF THE MONTH
Daar heb ik weinig aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet je wat het is, er zijn gewoon teveel van die grappenmakers die interessant willen doen met zo'n verhaal.
Ik sta redelijk open voor buitenaards leven en aanverwante artikelen maar soms wordt het me echt teveel.
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig aan toe te voegen.
Het lijkt me behoorlijk frustrerend voor mensen die er wel serieus mee bezig zijn.
Waarom denk je dat degenen waar ik het over heb 'Nordics' worden genoemd? Zit ook nog een mooi plaatje in je eigen post van zo'n Nordic.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Uit het hele interview/verhaal pik je dat eruit?? Dat de Orions er arisch uitzien?
Ik wil alleen even kwijt dat de mens van de toekomst allen een koffie-achtige kleur zullen hebben. Heeft dus niks met discriminatie te maken, maar eerder logisch nadenken: denk duo penottiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef AboruAsli het volgende:
Laters!!
AA
Jij hebt te veel South Park gekeken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:05 schreef RickySway het volgende:
[..]
Ik wil alleen even kwijt dat de mens van de toekomst allen een koffie-achtige kleur zullen hebben. Heeft dus niks met discriminatie te maken, maar eerder logisch nadenken: denk duo penotti
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |