abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42911144
Dit interview met iemand die 20 jaar voor MJ12 o.a. met aliens gewerkt heeft is echt stunning!!!

Project Camelot interviews Dan Burisch:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7912273641992329655 -part 1 (30min)
http://video.google.nl/videoplay?docid=2866516739336477323 -part 2 (1uur)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7180700259799646326 -part 3 (30min)

Niet alle aliens die nu hier op aarde zijn zijn echt aliens, bv de Greys zijn mensen van ver in de toekomst evenals de Orions (lange blonde met blauwe ogen) die niet op aarde zijn gebleven en via mars verder zijn getrokken naar Orion.
Ook gaat hij over hoe ze bij MJ12 met kristallen, silicon-nogwat en energie spontaan levende cellen creeerden uit dode en zelfs uit het niets. Heel bizar en zeker de moeite waard om eens te kijken.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 23 oktober 2006 @ 11:03:21 #2
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42912000
Opzig best interesant, dus ik ben wat meer gaan lezen over Dan Burisch.
quote:
1) De Orions
De Orions zijn afkomstig van Orion en zijn tevens tijdreizigers, ze komen ook van 52.000 jaar verder in onze toekomst. Zij zijn in het verleden ook mens op aarde geweest, maar vele duizenden jaren na de catastrofe van 2012-2017 (tijdsaanduiding van Dan Burisch) zijn zij via de maan en Mars naar Orion vertrokken. Zij staan bekend als de Nordics, die heel erg op de mens lijken, ze zijn wat langer en hebben grotere, blauwe ogen, blond haar en zijn uitzonderlijk spiritueel.

Nordics

De ruines op Mars, oa het gezicht, zijn het werk van de Orions en ook op de maan staan overblijfselen. Volgens de inzichten van onze huidige materialistische wetenschap kan het niet mogelijk zijn dat we kijken naar ruines die pas in de verre toekomst gebouwd worden, maar onze werkelijkheid en het gehele systeem van de kosmos zit heel wat vreemder in elkaar, kijk bijvoorbeeld naar de film ‘What the Bleep do we Know’, waarin wetenschappers (wetenschappers die naast een hoge intelligentie ook over een evenredig grote wijsheid beschikken en dat is helaas zeldzaam in de hedendaagse orthodoxe wetenschap) je vertellen hoe het leven en de materie wel in elkaar steken.
bron: ufowijzer

In hoeverre mag ik dti serieus nemen? Is deze man ook bezig met desinfo? Of is hij gewoon gek.
We weten namelijk ondertussen al dat het gezicht op mars geen gezicht is, maar gewoon een berg.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator maandag 23 oktober 2006 @ 11:06:11 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42912061
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 11:03 schreef Ticker het volgende:
[..]

In hoeverre mag ik dti serieus nemen? Is deze man ook bezig met desinfo? Of is hij gewoon gek.
We weten namelijk ondertussen al dat het gezicht op mars geen gezicht is, maar gewoon een berg.
Ja, dus ik zou het niet zo serieus nemen. Verder zegt hij dat wij de ruines zien van gebouwen die in de toekomst gebouwd gaan worden, of lees ik dat nou verkeerd? Ik zou gewoon een flinke zak zout meenemen Ticker
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 oktober 2006 @ 23:05:38 #4
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42913453
Hee Talon, heb nog wat meer informatie over die knakker gevonden.

UFO dirt bag of the month

Daar tegenover staat dat ik ook weer een verwering met goede argumenten vond op een andere site.

Burisch, zwartgemaakt

Het is eigenlijk bizar om te zien dat er duidelijk desinfo tussen al de verschillende sites zit. Bij de een lees dat iemand compleet niet te vertrouwen is, met goed onderbouwde argumenten.

En de andere site, komt zo met nog weer diepere feitjes, die het allemaal weer in een ander daglicht zetten.

Raarrrr...

Toch vind ik het verhaal van het gezicht van mars vreemd!
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_42918505
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 11:03 schreef Ticker het volgende:
[..]

paul harmans van ufowijzer gelooft dat deze man de "real deal" is , en paul is zeker geen snelle believer

mocht het gezicht nep zijn, er zijn nog genoeg andere structuren in de cydonia regio die mogelijk artificieel zijn.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:19:22 #6
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42972273
Ok ik heb het bekeken. Even een kleine samenvatting van wat hij zegt:

Wat wij kennen als Aliens zijn eigenlijk tijdreizigers. Mensen uit de toekomst. Er zijn twee tijdlijnen waaruit ze komen.

Tijdlijn 1.

De Gray's komen uit 45.000 en 52.000 jaar in de toekomst. In deze tijdlijn is de mens wel super mentaal ontwikkeld, maar lichamelijk ontzetten zwak geworden. De oorzaken daarvoor (een ramp) liggen in onze tijd.

Tijdlijn 2.

De "Nordics" of Orions komen uit 52.000 jaar in de toekomst (maar dus uit een andere werkelijkheid als de gray's). In deze tijdlijn heeft de mens zich positief doorontwikkeld, lichamelijk en geestelijk, en is inmiddels verder het universum ingetrokken, vandaar de benaming Orions.

Waarom komen ze naar deze tijd? Volgens Dan Burisch omdat het beslissende moment van welke tijdlijn we opgaan zich momenteel afspeelt - tussen nu en 2012.
Vanuit de kern van de melkweg, ons sterrestelsel, komt in de komende tijd een 'explosie van straling' op ons af. Dit heeft als eerste effect op onze zon en dat beinvloed de aarde weer.

We kunnen op twee manieren door deze tijd gaan. Op een natuurlijke manier, waarbij er wel het een en ander gebeurd, maar niks catastrofaals. Of op een "onnatuurlijke" manier, waardoor de aarde en de mensheid bijna vernietigd wordt (en we dus als de gray's eindigen).

De Gray's zijn hier om hun DNA weer op te krikken met dat van de mensheid van voor de ramp (wij dus) om zo te proberen te overleven in hun werkelijkheid. Onder andere de Amerikanen werken samen met hen, want in ruil daarvoor krijgen ze technologie. Dan Burisch zijn voormalige baan was contactpersoon tussen een gray en de lui van Majestic, de organisatie die dit project leidt.

Nu de paradox.
Want wat veroorzaakt de catastrofe in 2012? -> De technologie die we van de gray's hebben.

Dus de gray's poging om te overleven is tevens oorzaak dat de mensheid op die tijdlijn belandt.

Als voor 2012 de technologie niet vernietigd wordt en de uitwisselingsprojecten met de gray's stopgezet worden zijn we er zelf oorzaak van dat we eindigen als gray's.

Dan Burisch is overigens uit het project gezet omdat hij ongeautoriseerd een gray heeft helpen terugkeren naar zijn eigen tijd. Die werd door Majestic vastgehouden om informatie aan te onttrekken.

Tot zover Burisch's verhaal.

Het doet mij direct denken aan W.G. Wells "The Time Machine".

Burisch' zijn Orions en de Grays zijn de Eloi en de Morlocks van Wells. Alleen leven ze in Well's boek in dezelfde tijd, maar ook daar leidt een catastrofe tot het ontstaan van twee toekomstige menstypen. De een heeft een natuurlijke en positieve ontwikkeling doorgemaakt en de andere is door eigen toedoen een mislukt wezen geindigd.

Burisch heeft iig zijn best gedaan om zoveel mogelijk elementen in zijn verhaal op te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NorthernStar op 27-10-2006 00:26:46 ]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:34:20 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_42972732
Hmm, die samenvatting klinkt als een script voor een jaren 50 sciencefiction film. Ik zal later de filmpjes op Google wel even doornemen om de hoeveelheid zout in deze kwestie te bepalen.

Of dat de film zo overtuigend is dat ik mijn zoutmijn kan verkopen....
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:56:29 #8
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42976454
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:19 schreef NorthernStar het volgende:
Shit hee, wel een geniaal verzonnen verhaal moet ik je zeggen.
Of toch.. echt?

De tijd zal het ons leren, weer komt 2012 naar boven. Dit keer in ieder geval wel in de goeie context, zoals de maya's deze tijd ook aanduiden. En dat is dat er 'iets' gebeurt in het heelal, en niet dat het mooie getalletje voor duivelse gebeurtenissen staat.
pi_42980205
Wel typisch dat die Nordics er zo oer-Arisch uitzien. Blijkbaar zijn er in de toekomst:

a) Geen bruine, rode, gele of zwarte mensen meer
b) Of is rassendiscriminatie zo ver doorgevoerd dat alleen Arisch uiztiende übermenschen wordt toegestaan te evolueren.

Aangezien zowel punt a) als b) me bullshit van het zuiverste water lijkt, ben ik genoodzaakt te concluderen dat die Burisch ook full of shit is.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_42980833
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:02 schreef AboruAsli het volgende:
Wel typisch dat die Nordics er zo oer-Arisch uitzien. Blijkbaar zijn er in de toekomst:

b) Of is rassendiscriminatie zo ver doorgevoerd dat alleen Arisch uiztiende übermenschen wordt toegestaan te evolueren.

Aangezien zowel punt a) als b) me bullshit van het zuiverste water lijkt, ben ik genoodzaakt te concluderen dat die Burisch ook full of shit is.

Laters!!

AA
Wanneer je als levend wezen op een andere planeet gaat wonen onder een andere zon, dan zal dit ook effect hebben op je DNA, dus trek aub niet te snel je conclusies.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42984590
Er is blijkbaar veel meer te lezen over de greys dan over de nordics. Als de greys hier zijn voor hun tijdlijn te laten plaatsvinden, waarom komen de nordics dan niet tussen?? Of ontgaat er mij hier enige logica.

(1e post! )
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:55:00 #12
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42985303
Het zou mij ook inderdaad logischer lijken als de nordics proberen te voorkomen dat de grey's hun technologie aan ons geven.
Zodat de toekomst er voor de mens, er Nordic's uit kan zien.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:09:26 #13
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42989585
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:32 schreef conventioneel het volgende:
Er is blijkbaar veel meer te lezen over de greys dan over de nordics. Als de greys hier zijn voor hun tijdlijn te laten plaatsvinden, waarom komen de nordics dan niet tussen?? Of ontgaat er mij hier enige logica.

(1e post! )
Volgens mij heeft hij het er ook over dat er ook al technologie vernietigd wordt, de tijdpoorten enzo. Dat zal dan wel in samenwerking met de Orions gaan. Hun hele aanwezigheid hier zal wel zijn om ons te waarschuwen en het proberen te voorkomen.

Hij noemt de grays vaak J-rods, die benaming heb ik wel vaker gehoord. Weet iemand waar dat voor staat?
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:05:35 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42990915
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 12:26 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Wanneer je als levend wezen op een andere planeet gaat wonen onder een andere zon, dan zal dit ook effect hebben op je DNA, dus trek aub niet te snel je conclusies.
aha, en wat heeft die andere zon dan voor uitwerking op je DNA?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_42995382
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

aha, en wat heeft die andere zon dan voor uitwerking op je DNA?
My thoughts exactly....

Net alsof negers die op de Noordpool wonen ook blond haar, witte huid en sluik blond haar zouden krijgen. Is bij die Eskimo's ook nog niet echt veel van te merken trouwens.
MANTRONIX???
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:31:24 #16
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42997358
quote:

Laters!!

AA
Uit het hele interview/verhaal pik je dat eruit?? Dat de Orions er arisch uitzien?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:40:14 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42997567
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:19 schreef NorthernStar het volgende:

Wat wij kennen als Aliens zijn eigenlijk tijdreizigers. Mensen uit de toekomst. Er zijn twee tijdlijnen waaruit ze komen.

Tijdlijn 1.

[afbeelding]

De Gray's komen uit 45.000 en 52.000 jaar in de toekomst. In deze tijdlijn is de mens wel super mentaal ontwikkeld, maar lichamelijk ontzetten zwak geworden. De oorzaken daarvoor (een ramp) liggen in onze tijd.

Tijdlijn 2.

[afbeelding]

De "Nordics" of Orions komen uit 52.000 jaar in de toekomst (maar dus uit een andere werkelijkheid als de gray's). In deze tijdlijn heeft de mens zich positief doorontwikkeld, lichamelijk en geestelijk, en is inmiddels verder het universum ingetrokken, vandaar de benaming Orions.

Waarom komen ze naar deze tijd? Volgens Dan Burisch omdat het beslissende moment van welke tijdlijn we opgaan zich momenteel afspeelt - tussen nu en 2012.
Vanuit de kern van de melkweg, ons sterrestelsel, komt in de komende tijd een 'explosie van straling' op ons af. Dit heeft als eerste effect op onze zon en dat beinvloed de aarde weer.

We kunnen op twee manieren door deze tijd gaan. Op een natuurlijke manier, waarbij er wel het een en ander gebeurd, maar niks catastrofaals. Of op een "onnatuurlijke" manier, waardoor de aarde en de mensheid bijna vernietigd wordt (en we dus als de gray's eindigen).

De Gray's zijn hier om hun DNA weer op te krikken met dat van de mensheid van voor de ramp (wij dus) om zo te proberen te overleven in hun werkelijkheid. Onder andere de Amerikanen werken samen met hen, want in ruil daarvoor krijgen ze technologie. Dan Burisch zijn voormalige baan was contactpersoon tussen een gray en de lui van Majestic, de organisatie die dit project leidt.

Nu de paradox.
Want wat veroorzaakt de catastrofe in 2012? -> De technologie die we van de gray's hebben.

Dus de gray's poging om te overleven is tevens oorzaak dat de mensheid op die tijdlijn belandt.

Als voor 2012 de technologie niet vernietigd wordt en de uitwisselingsprojecten met de gray's stopgezet worden zijn we er zelf oorzaak van dat we eindigen als gray's.

Dan Burisch is overigens uit het project gezet omdat hij ongeautoriseerd een gray heeft helpen terugkeren naar zijn eigen tijd. Die werd door Majestic vastgehouden om informatie aan te onttrekken.

Tot zover Burisch's verhaal.

Het doet mij direct denken aan W.G. Wells "The Time Machine".

Burisch' zijn Orions en de Grays zijn de Eloi en de Morlocks van Wells. Alleen leven ze in Well's boek in dezelfde tijd, maar ook daar leidt een catastrofe tot het ontstaan van twee toekomstige menstypen. De een heeft een natuurlijke en positieve ontwikkeling doorgemaakt en de andere is door eigen toedoen een mislukt wezen geindigd.

Burisch heeft iig zijn best gedaan om zoveel mogelijk elementen in zijn verhaal op te nemen.
Prachtig script voor een film, maar komt al bekend voor.

Zeta Reticuli's zijn de greys in zijn verhaal en de Orions zijn dus eigenlijk de mensen van Astar Command.

Ik vind dit trouwens wel een van de meest belachelijke 'verklaringen' ooit moet ik zeggen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:50:29 #18
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42997801
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Prachtig script voor een film, maar komt al bekend voor.

Zeta Reticuli's zijn de greys in zijn verhaal en de Orions zijn dus eigenlijk de mensen van Astar Command.

Ik vind dit trouwens wel een van de meest belachelijke 'verklaringen' ooit moet ik zeggen.
Maar hij heeft wel zijn best gedaan om zoveel mogelijk elementen in zijn verhaal te stoppen. Hij betrekt zelfs de Illuminati ed. erbij.

UFO DIRTBAG OF THE MONTH
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:15:24 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_42998478
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel zijn best gedaan om zoveel mogelijk elementen in zijn verhaal te stoppen. Hij betrekt zelfs de Illuminati ed. erbij.

UFO DIRTBAG OF THE MONTH
Weet je wat het is, er zijn gewoon teveel van die grappenmakers die interessant willen doen met zo'n verhaal.

Ik sta redelijk open voor buitenaards leven en aanverwante artikelen maar soms wordt het me echt teveel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:18:38 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42998561
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef popolon het volgende:

[..]

Weet je wat het is, er zijn gewoon teveel van die grappenmakers die interessant willen doen met zo'n verhaal.

Ik sta redelijk open voor buitenaards leven en aanverwante artikelen maar soms wordt het me echt teveel.
Daar heb ik weinig aan toe te voegen.

Het lijkt me behoorlijk frustrerend voor mensen die er wel serieus mee bezig zijn.
pi_43003737
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Daar heb ik weinig aan toe te voegen.

Het lijkt me behoorlijk frustrerend voor mensen die er wel serieus mee bezig zijn.
Daar ben ik het geheel mee eens.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_43005145
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Uit het hele interview/verhaal pik je dat eruit?? Dat de Orions er arisch uitzien?
Waarom denk je dat degenen waar ik het over heb 'Nordics' worden genoemd? Zit ook nog een mooi plaatje in je eigen post van zo'n Nordic.

Laters!!

AA
MANTRONIX???
pi_43057883
vergezocht--wel hersengymnastiek
  maandag 30 oktober 2006 @ 14:05:12 #24
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_43065343
quote:

Laters!!

AA
Ik wil alleen even kwijt dat de mens van de toekomst allen een koffie-achtige kleur zullen hebben. Heeft dus niks met discriminatie te maken, maar eerder logisch nadenken: denk duo penotti
¡ Experience Everything !
pi_43065743
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:05 schreef RickySway het volgende:

[..]

Ik wil alleen even kwijt dat de mens van de toekomst allen een koffie-achtige kleur zullen hebben. Heeft dus niks met discriminatie te maken, maar eerder logisch nadenken: denk duo penotti
Jij hebt te veel South Park gekeken.

Goddamn Goobacks!

[ Bericht 12% gewijzigd door TaLoN.NL op 30-10-2006 14:29:11 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')