En dat al na maanden thuis zitten en alle jaren daarvoor stofzuigenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef Rib-i het volgende:
Zonet een bizarre ontdekking gedaan![]()
Aan de onderkant van een stofzuiger zit een sleuf en aan de stofzuigerslang zit een stuk plastic.
[afbeelding]
Nou ben ik tot de ontdekking gekomen dat dat ding er is om de stofzuigerslang in vast te zetten![]()
[afbeelding]
Goed he![]()
![]()
!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef Rib-i het volgende:
Aan de onderkant van een stofzuiger zit een sleuf en aan de stofzuigerslang zit een stuk plastic.
[afbeelding]
Nou ben ik tot de ontdekking gekomen dat dat ding er is om de stofzuigerslang in vast te zetten![]()
[afbeelding]
Goed he![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dat al na maanden thuis zitten en alle jaren daarvoor stofzuigen![]()
![]()
ZO vaak stofzuig ik niet, en als ik had gestofzuigd lag die slang half over de grond. En als mijn vriendin had gezogen dan stond het altijd rechtop (de stofzuigerslang hequote:
Geef die oude server de tijd zegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:12 schreef -XX- het volgende:
No way
Het topic sloeg dood serieus
Ik poste, maar ik zag niets!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
ZO vaak stofzuig ik niet, en als ik had gestofzuigd lag die slang half over de grond. En als mijn vriendin had gezogen dan stond het altijd rechtop (de stofzuigerslang he)
En jullie doen net alsof jullie het wel hadden geweten![]()
Wie weet wat ik morgen ontdekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wie weet wat ik morgen ontdek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
ZO vaak stofzuig ik niet, en als ik had gestofzuigd lag die slang half over de grond. En als mijn vriendin had gezogen dan stond het altijd rechtop (de stofzuigerslang he)
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wie weet wat ik morgen ontdek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eieren in de koelkast?
Sowieso schrijf je zo.
quote:
Officieel horen ze inderdaad niet in de koelkast. Maar dan hadden ze niet die gaten in dat rekje moeten makenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:52 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Doen wij nooit![]()
Vandaar dat ze bij ons de eieren zo vreemd vinden smaken!![]()
Die gaatjes zijn voor danoontjes!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Officieel horen ze inderdaad niet in de koelkast. Maar dan hadden ze niet die gaten in dat rekje moeten maken![]()
![]()
omg, die linker is het zelf!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:59 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Rib-i wat heb je nu weer gedaan ..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:59 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Die lust ik nietquote:
Die lust je wel...quote:
Van melkproducten gaat mijn darmflora flippenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die lust je wel...![]()
ze zijn alleen te min voor je he!Is het weer niet genoeg..
Moet je uit de buurt van tetters blijven ..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van melkproducten gaat mijn darmflora flippen![]()
NoOOO000ooH!!!111!!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet je uit de buurt van tetters blijven ..
Ehm .. Dat zijn van die dingen waarbij je je afvraagt wie het ooit voor het eerst probeerde en waarom het nu nog gedaan wordt ..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NoOOO000ooH!!!111!!!!
Vorige week was een programma op TV over mensen die verslaafd waren aan vrouwenmelk![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet je uit de buurt van tetters blijven ..
Die hebben denk nog wat te veel baby gen in de ledematen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NoOOO000ooH!!!111!!!!
Vorige week was een programma op TV over mensen die verslaafd waren aan vrouwenmelk![]()
![]()
Danoontje is trouwens een yoghurt productquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van melkproducten gaat mijn darmflora flippen![]()
Yoghurt = zure melkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Danoontje is trouwens een yoghurt product![]()
Toch![]()
/Hans Teeuwenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat uit nieuwsgierigheid is geboren![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Goed he![]()
![]()
ja dus - dat wist ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
is wat hequote:
ziet er eerder uit alsof het de presentator zelf isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:59 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Maar jij hebt dan ook niet een standaard maat met je bijna 2 meter lengte en geen overgewichtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef Roderick2085 het volgende:
net 3,5 uur in de stad rondgelopen
conclusie, er is geen een jas die past![]()
![]()
quote:
Ik zei toch al dat je niet bij de kindermaten moest kijkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:04 schreef Roderick2085 het volgende:
net 3,5 uur in de stad rondgelopen
conclusie, er is geen een jas die past![]()
![]()
Komt mijn vriendin thuis zegt ze dat ik nog niet gezogen hebquote:
klopt, grootste probleem is de armlengtequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook niet een standaard maat met je bijna 2 meter lengte en geen overgewicht
ik stond niet bij de kindermatenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zei toch al dat je niet bij de kindermaten moest kijken(ook al staan daar meestal de leukste dames
)
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt mijn vriendin thuis zegt ze dat ik nog niet gezogen hebIk zeg: "jij toch ook niet!"
aux serieux, ik hoefde niet te stofzuigen maar moest voor het eten zorgen![]()
Dus bij deze
Brandweer is gewaarschuwd
Ben benieuwdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
is wat he
ik kan je volgend jaar ook foto's laten zien hoe zo een er na een resauratie uit ziet.
Maat van me heeft zo'n oude vespa (ja tis een motorfiets - alleen niet vooruit te branden)
Hij heeft ook zo'n Kwak W650
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |