Houd je bek kut mod.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:36 schreef Rekkie het volgende:
Ik bewonder hem liever.... veel gepaster dan hem nadoen
Ook Maikuuul wannabees heb ik hoog in het vaandelquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef Biogarde het volgende:
Alsof ik zou reageren in zoeen topic voor n00bs. Ben toch geen jong vuilak. Beetje praten over iemands fallus. Totally n00b.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook Maikuuul wannabees heb ik hoog in het vaandel
*schets situatie*quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:46 schreef Biogarde het volgende:
Kan iemand de situatie ff schetsen? Dank.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
boh gek, loop ik door de aldi, komt er ineens zoeengare bejaarde mevrouwtje haar hand in mn broek steken, kijken of ik inderdaad een hendig sjieke G-Star slip aan heb.
ben ik me toch mooi in haar lollerhand klaar gekomen.
boh gek, het word net lollerleuk je weetsquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:23 schreef ivosnivo het volgende:
me topic mag dicht hoor, het is weer leuk geweest.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Straks weer werken in die lollerc1000. Groents bijvullen enzo. Alsof ik niet weet hoe ik groents en komkomms moet bijvullen. Totally n00b.
Groenters!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Straks weer werken in die lollerc1000. Groents bijvullen enzo. Alsof ik niet weet hoe ik groents en komkomms moet bijvullen. Totally n00b.
Jup daar heb je helemaal gelijk in, maikuuul werkt dan ook bij de cementfabriek (!)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:42 schreef MissLeDuq het volgende:
Toen ik dit topic zo doorlas kwam ik tot de conclusie dat het vocabulaire van Maikuuul best beperkt is![]()
Jullie vallen een beetje in herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |