ik heb overigens nog steeds geen aanvallers of middenvelders met passingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:51 schreef -J-D- het volgende:
Daar gaan de principes ...
quote:Jens Royen (128122473)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 4 760
Loon: 1 008 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
very nicequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:42 schreef ASSpirine het volgende:
Enige stijger die ik vandaag heb. Mijn mogelijke Belgische U-20om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
TSI aanpassing gemist? Check het welkomstscherm van Hattrick.orgquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zou zweren dat m'n wereldklasse keeper een tsi van 50k+ had, maar nu heeft ie 48k+om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Levi Alderliefste
TSI = 1 600, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Waarom train je een speler met slecht passen? Je weet dat het niet loont, heb daar 4-5 topics geleden nog een "onderzoekje" naar gedaan. De winstmarges met dat soort spelers zijn helemaal bedroevend... maar goed, zelf weten..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:47 schreef twi het volgende:
Pech met de vorm deze week:
TSI: -270 (+460/-730)
Vorm: -1 (+5/-6)
Scoren: 1 (+1/-)
Maar Levi maakt 't goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idem als bij Twi, je traint een spits met slecht passenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:15 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer gepost maar speel wel nog steeds het spelletje. Tu was een scoren +2 Mijn reserve keep!
En mijn trainee spits:
Darren Goldstein (90157560)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 19 080
Loon: 6 720 €/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 17
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Ik ben best een beetje trotsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met spitsen iig niet, vraag maar aan VK die heeft verkeerd ingekocht (weinig passen). ZEker als je een 17 jarige inkoopt maak je met spitsen 1 jaar later en 3 niveaus verder dik verlies... dus...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
de prijzen zijn zo debiel laag dat zelfs dat verschil tussen met/zonder bijstats te klein is om er echt druk over te blijven maken...dat is de echte redeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eindelijk is die kut skilltrade gestegen... tenminste, skilltrade.. hij heeft er 4 weken over gedaanquote:TSI: 2030 (+5170/-3140)
Vorm: 0 (+5/-5)
Scoren: 2 (+2/-)
Het waren allemaal aparte quotes op berichten die ik niet heb gelezen omdat ik 24 uur geen internet had (schokkend is dat, weet je wel hoe zwaar dat is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:08 schreef -J-D- het volgende:
4 posts achter elkaar in 4 minutenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ooit van edit gehoord?
Als hij nu zou reageren op 1 post zou ik er ook misschien iets van zeggen. Maar hij quote 4 verschillende reacties.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:08 schreef -J-D- het volgende:
4 posts achter elkaar in 4 minutenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ooit van edit gehoord?
quote:Johann Stanzel [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 9 800, 25 jaar, zwak in vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
quote:Ma Lu [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 6 260, 30 jaar, matig in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
3x IM natuurlijk. Is niet voor deze week, maar voor 2 wedstrijden daarna. Moet tegen een keeperstrainer en tegen een ploeg die 1e staat en algemeen traintquote:Sylvain Picouly [Geschatte herstel in 1 weken] 1 [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 870, 26 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
bedaard TS, thuisspelend zwak (laag), uitspelend slecht (zeer hoog). Iets in die richting?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Lennox het volgende:
Wat voor mid ratings valt er met de volgende spelers te halen denken jullie?
[..]
[..]
[..]
3x IM natuurlijk. Is niet voor deze week, maar voor 2 wedstrijden daarna. Moet tegen een keeperstrainer en tegen een ploeg die 1e staat en algemeen traintom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga nu proberen om middenveld te pakken, maar dan moet ik wel zeker weten dat het met 3 man luktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
bedaard TS, thuisspelend zwak (laag), uitspelend slecht (zeer hoog). Iets in die richting?
Omdat niet elke speler een paar honderd k kan uittrekken voor een 17-jarige goed/redelijk spits misschien? Of denk je dat iedereen het budget heeft wat jij tot je beschikking hebt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom train je een speler met slecht passen? Je weet dat het niet loont, heb daar 4-5 topics geleden nog een "onderzoekje" naar gedaan. De winstmarges met dat soort spelers zijn helemaal bedroevend... maar goed, zelf weten..
Ach, we zien wel.. ik koop standaard altijd matig passen of hoger inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat niet elke speler een paar honderd k kan uittrekken voor een 17-jarige goed/redelijk spits misschien? Of denk je dat iedereen het budget heeft wat jij tot je beschikking hebt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat "onderzoekje", ach, wie weet is dat over een paar maanden wel weer compleet nutteloos.
Ik heb ook een trainee die geen passen en geen verdedigen heb (train middenveld). Maar dat komt wel om de zielige economische situatie waar ik in die tijd in zat. Nu streef ik toch wel naar redelijk of hoger.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, we zien wel.. ik koop standaard altijd matig passen of hoger inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Jörgen Sandmar (129648937)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 1 008 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Is gebeurd! 400K en geen cent minder! Anders ga ik hem voor een lange termijn optrainen tot uitmuntend of briljant...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:48 schreef Yankee_One het volgende:
verkopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zo veel winst ga je nooit meer maken als je hem verder doortraintJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Datum 2006-10-23 01:47:00
Van Hattrick
Onderwerp Einde van Supporter
Dit is een herinnering dat je abonnement op Hattrick Supporter spoedig verloopt.
Indien je wilt verdergaan als Hattrick Supporter, raden we je aan het abonnement meteen te vernieuwen om te vermijden dat je een van je Supporterinstellingen verliest.
Vernieuwen vóór de einddatum van je huidige abonnement is volkomen veilig: je resterende dagen van het huidige abonnement blijven behouden. Bezoek de winkel en plaats je order om het abonnement te vernieuwen.
Kan toch al weer een paar dagen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:06 schreef Daemon19 het volgende:
Aangezien we eindelijk fok! weer op kunnen, zal ik mn tu maar effe posten.
Omdat jullie zo nieuwsgierig zijn..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Giro 555: Help Hives aan Supporter!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:35 schreef The_Hives het volgende:
Het einde nadertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Giro 555: Help Hives aan Supporter!
Dat zegt niks, je moet alleen conditie trainen als je dingen krijgt als "speler die heeft kramp" en je significant minder balbezit hebt in de 2e helft dan in de eerste helft. Bovendien zijn het alleen je middenvelders die uitstekend conditie moeten hebben, de rest boeit niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:43 schreef Filay het volgende:
TSI: 1730 (+2060/-330)
Stamina: 21 (+22/-1)
Form: 1 (+8/-7)
Ja ik train nog steeds conditie want ik krijg in de tweede helft 3 a 4 goals tegen terwijl ik na de eerste helft voorsta.
Waarom verleng je je supp.schap niet? Zoveel geld kost het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verspil je geld daar maar niet aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:15 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer gepost maar speel wel nog steeds het spelletje.
Dat ook. En als ik 2 wedstrijden achter elkaar met 3-1 voorsta om vervolgens 4-4 gelijk te spelen tsja...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, je moet alleen conditie trainen als je dingen krijgt als "speler die heeft kramp" en je significant minder balbezit hebt in de 2e helft dan in de eerste helft. Bovendien zijn het alleen je middenvelders die uitstekend conditie moeten hebben, de rest boeit niet.
En als verdedigers kramp krijgen dan..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, je moet alleen conditie trainen als je dingen krijgt als "speler die heeft kramp" en je significant minder balbezit hebt in de 2e helft dan in de eerste helft. Bovendien zijn het alleen je middenvelders die uitstekend conditie moeten hebben, de rest boeit niet.
Dat zegt niet altijd wat... soms kom je 2-0 voor maar is je tegenstander eigenlijk sterker en wordt het alsnog 2-3.... gebeurt ook hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef Filay het volgende:
[..]
Dat ook. En als ik 2 wedstrijden achter elkaar met 3-1 voorsta om vervolgens 4-4 gelijk te spelen tsja...
Gebeurd nauwelijks, vraag maar aan de deftrainers... bovendien zitten die ook weer op het gewenste niveau als je 1/2 weken conditie traint. Ik geloof dat ze pas bij waardeloos conditie zo'n event kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
En als verdedigers kramp krijgen dan..
Mijn defs hebben vorig seizoen geregeld conditie-events tegen gekregen. Ik heb er toen zelfs 2 wedstrijden door verloren. Dus conditie voor defs kan wel degelijk van belang zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gebeurd nauwelijks, vraag maar aan de deftrainers... bovendien zitten die ook weer op het gewenste niveau als je 1/2 weken conditie traint. Ik geloof dat ze pas bij waardeloos conditie zo'n event kunnen krijgen.
Hij stopt aan het eind van die seizoen met Hattrickquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom verleng je je supp.schap niet? Zoveel geld kost het nou ook weer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of moet je dan weer een bank gaan berovenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met hoeveel conditie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn defs hebben vorig seizoen geregeld conditie-events tegen gekregen. Ik heb er toen zelfs 2 wedstrijden door verloren. Dus conditie voor defs kan wel degelijk van belang zijn.
Zijn conditie was rampzalig, bij een waardeloze conditie heb ik het nog niet gezien.quote:Hervé Guéguen was eigenlijk niet fit genoeg om te spelen en liep vermoeid achter de feiten aan. De kans die ontstond uit een van zijn fouten werd gretig benut door Anselmo Alves, die de 2-0 binnen schoot.
Mijn held, wat doe jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij stopt aan het eind van die seizoen met Hattrickom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij stopt aan het eind van die seizoen met Hattrickom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
speelt ie ook nog bij kristiansund?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:50 schreef maniack28 het volgende:
Campadabel speelde gisteren overigens zijn 5e interland voor U-20om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als Hives je held is, dan heb je volgens mij wel een erg zwaar leven of nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn held, wat doe jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhu.. hij was niet verkocht...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:00 schreef komrad het volgende:
[..]
speelt ie ook nog bij kristiansund?
en ga je hem nu houden?quote:
Nu beledig je mequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Als Hives je held is, dan heb je volgens mij wel een erg zwaar leven of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik constanteer alleen maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu beledig je meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt om 2 uur 's nachts! Het moment dat de financiele update er ook is en we weer een NUL kunnen pullen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:17 schreef twi het volgende:
Die zit toch in de weekupdate verweven?
Deze knakker is een eerste week goed 17-jarige. Is in de derde week gestegen naar uitstekend. Goed hoog spitsen met passen zijn naar verhouding veel te duur in week 1. Dat geld dat je extra moet neer leggen voor dit soort spelers verdien je niet/nauwelijks terug, zeker als je de extra investering meeneemt. Ik train wel een aantal spitsen met bijstats maar dat zijn geen eerste week gevallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idem als bij Twi, je traint een spits met slecht passenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelf weten....
iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gebeurd nauwelijks, vraag maar aan de deftrainers... bovendien zitten die ook weer op het gewenste niveau als je 1/2 weken conditie traint. Ik geloof dat ze pas bij waardeloos conditie zo'n event kunnen krijgen.
Mijn verdediging is mijn enige overlevingstechniekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:15 schreef Lennox het volgende:
Echte deftrainers krijgen sowieso weinig doelpunten tegenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Hives klopt afquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:50 schreef The_Hives het volgende:
gelukkgi blijven mn mids een beetje bespaart van conditie dropsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:TSI=1 270, 18 jaar, zwak in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap redelijk. [Snelheid]
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: goed
quote:TSI=1 450, 18 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Technisch]
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Migjen Dajti (129897400)
17 years, inadequate form, healthy
Speciality: Quick
Nationality: flag Shqiperia
Total Skill Index (TSI): 870
Wage: 960 €/week including 20% Bonus
Owner: Holloway Wanderers
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: formidable Set Pieces: wretched
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Lennox het volgende:
*wacht tot maniack een opmerking plaatst over het passingsniveau*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis een pot u-20, andere zak definitly. Maar bedenk wel dat wanneer hij het niet redt de winst waardeloos is (zie mijn mislukte U-20 voor IJslandquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Lennox het volgende:
*wacht tot maniack een opmerking plaatst over het passingsniveau*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah...vroeger....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef Lennox het volgende:
Toen ik net begon verkocht je 20 jr uitmuntend (kaal) def voor > 1 miljoen euro.
Gister raakte ik 19 jaar briljant (kaal) voor 999k niet kwijt:')
Voor 235k ingekocht toen hij gelijk naar uitstekend gingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gelijk heeft hij wel thoughquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Lennox het volgende:
ik accepteer de cookies.
Die valt te verkopen. Hij zit geloof ik vrij hoog in def. Iemand interesse?quote:Timme Alderliefste (137474561) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is onbestaand en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 800 €/week
Eigenaar: JHMWMJZMN
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Het uur terug is al geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:52 schreef Grumpey het volgende:
nu is het nog 2 :52om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohja, damn, ik dacht dat ik vroeg thuis wasquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het uur terug is al geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Wim Dolne (137480094)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 580 €/week
Eigenaar: Red Daemons
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
quote:Linus van de Kraats (137517603) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap redelijk.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 40
Loon: 500 €/week
Eigenaar: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
ik denk dat ik de moeite niet eens neem om hem te verkopenquote:Janick Krassenburg (137530443) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 560 €/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik mag vanavond ook tegen een bot en ga ook PICCEN. Gemakkelijke 3 punten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:59 schreef maniack28 het volgende:
Joh echt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet ik ook maar piccen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik naar de transfervgl kijk kan ik ik er niet zoveel voor vangen...quote:Age Stet (137538973)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 620
Loon: 700 €/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
passen zwakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wij hebben volgens mij beide weer 20k winst gedraaitquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:11 schreef nicomart het volgende:
ik ga het niet elke week zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies makkelijk vangenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wij hebben volgens mij beide weer 20k winst gedraaitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop