Ach, we zien wel.. ik koop standaard altijd matig passen of hoger inquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat niet elke speler een paar honderd k kan uittrekken voor een 17-jarige goed/redelijk spits misschien? Of denk je dat iedereen het budget heeft wat jij tot je beschikking hebt?![]()
En dat "onderzoekje", ach, wie weet is dat over een paar maanden wel weer compleet nutteloos.
Ik heb ook een trainee die geen passen en geen verdedigen heb (train middenveld). Maar dat komt wel om de zielige economische situatie waar ik in die tijd in zat. Nu streef ik toch wel naar redelijk of hoger.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, we zien wel.. ik koop standaard altijd matig passen of hoger in
quote:Jörgen Sandmar (129648937)
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
Is gebeurd! 400K en geen cent minder! Anders ga ik hem voor een lange termijn optrainen tot uitmuntend of briljant...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:48 schreef Yankee_One het volgende:
verkopenzo veel winst ga je nooit meer maken als je hem verder doortraint
quote:Datum 2006-10-23 01:47:00
Van Hattrick
Onderwerp Einde van Supporter
Dit is een herinnering dat je abonnement op Hattrick Supporter spoedig verloopt.
Indien je wilt verdergaan als Hattrick Supporter, raden we je aan het abonnement meteen te vernieuwen om te vermijden dat je een van je Supporterinstellingen verliest.
Vernieuwen vóór de einddatum van je huidige abonnement is volkomen veilig: je resterende dagen van het huidige abonnement blijven behouden. Bezoek de winkel en plaats je order om het abonnement te vernieuwen.
Kan toch al weer een paar dagen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:06 schreef Daemon19 het volgende:
Aangezien we eindelijk fok! weer op kunnen, zal ik mn tu maar effe posten.
Omdat jullie zo nieuwsgierig zijn..
Giro 555: Help Hives aan Supporter!quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Giro 555: Help Hives aan Supporter!
Dat zegt niks, je moet alleen conditie trainen als je dingen krijgt als "speler die heeft kramp" en je significant minder balbezit hebt in de 2e helft dan in de eerste helft. Bovendien zijn het alleen je middenvelders die uitstekend conditie moeten hebben, de rest boeit niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:43 schreef Filay het volgende:
TSI: 1730 (+2060/-330)
Stamina: 21 (+22/-1)
Form: 1 (+8/-7)
Ja ik train nog steeds conditie want ik krijg in de tweede helft 3 a 4 goals tegen terwijl ik na de eerste helft voorsta.
Waarom verleng je je supp.schap niet? Zoveel geld kost het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
verspil je geld daar maar niet aan
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:15 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer gepost maar speel wel nog steeds het spelletje.
Dat ook. En als ik 2 wedstrijden achter elkaar met 3-1 voorsta om vervolgens 4-4 gelijk te spelen tsja...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, je moet alleen conditie trainen als je dingen krijgt als "speler die heeft kramp" en je significant minder balbezit hebt in de 2e helft dan in de eerste helft. Bovendien zijn het alleen je middenvelders die uitstekend conditie moeten hebben, de rest boeit niet.
En als verdedigers kramp krijgen dan..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, je moet alleen conditie trainen als je dingen krijgt als "speler die heeft kramp" en je significant minder balbezit hebt in de 2e helft dan in de eerste helft. Bovendien zijn het alleen je middenvelders die uitstekend conditie moeten hebben, de rest boeit niet.
Dat zegt niet altijd wat... soms kom je 2-0 voor maar is je tegenstander eigenlijk sterker en wordt het alsnog 2-3.... gebeurt ook hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef Filay het volgende:
[..]
Dat ook. En als ik 2 wedstrijden achter elkaar met 3-1 voorsta om vervolgens 4-4 gelijk te spelen tsja...
Gebeurd nauwelijks, vraag maar aan de deftrainers... bovendien zitten die ook weer op het gewenste niveau als je 1/2 weken conditie traint. Ik geloof dat ze pas bij waardeloos conditie zo'n event kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
En als verdedigers kramp krijgen dan..
Mijn defs hebben vorig seizoen geregeld conditie-events tegen gekregen. Ik heb er toen zelfs 2 wedstrijden door verloren. Dus conditie voor defs kan wel degelijk van belang zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gebeurd nauwelijks, vraag maar aan de deftrainers... bovendien zitten die ook weer op het gewenste niveau als je 1/2 weken conditie traint. Ik geloof dat ze pas bij waardeloos conditie zo'n event kunnen krijgen.
Hij stopt aan het eind van die seizoen met Hattrickquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom verleng je je supp.schap niet? Zoveel geld kost het nou ook weer niet
Of moet je dan weer een bank gaan beroven
Met hoeveel conditie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn defs hebben vorig seizoen geregeld conditie-events tegen gekregen. Ik heb er toen zelfs 2 wedstrijden door verloren. Dus conditie voor defs kan wel degelijk van belang zijn.
Zijn conditie was rampzalig, bij een waardeloze conditie heb ik het nog niet gezien.quote:Hervé Guéguen was eigenlijk niet fit genoeg om te spelen en liep vermoeid achter de feiten aan. De kans die ontstond uit een van zijn fouten werd gretig benut door Anselmo Alves, die de 2-0 binnen schoot.
Mijn held, wat doe jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij stopt aan het eind van die seizoen met Hattrick
Nee!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij stopt aan het eind van die seizoen met Hattrick
speelt ie ook nog bij kristiansund?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:50 schreef maniack28 het volgende:
Campadabel speelde gisteren overigens zijn 5e interland voor U-20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |