ik prefereer 32+, op alle niet trainingslinies natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:54 schreef Lennox het volgende:
Ik koop liever 25 jaar met matig/redelijk ervaring. Op alle niet trainingslinies natuurlijk
Ik zit nu de laatste tijd beetje te kijken naar nieuwe mids. Het is heel aanlokkelijk om bijvoorbeeld een 33 jarige briljant/wonderbaarlijk pm met uitstekend/formidabel ervaring te kopen. Zijn inderdaad goedkoper dan half 20'ers. Alleen zit je dan weer met die dalingen enzo....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik prefereer 32+, op alle niet trainingslinies natuurlijk
Fok! was nooit dood.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:00 schreef stefmans het volgende:
Eindelijk leeft Fok! weer
ik heb een mythical middenvelder van 33, met magnificient ervaring, speciality, en leuke secondaries gekocht voor 2 miljoen. Hij is, na 15 weken, nog steeds niet gedaald. Zijn salaris is in vergelijking met een gewone mythical ongeveer 1 ton lager per week. Zelfs al daalt hij 2 levels, dan nog is het een mooie aanwinst voor mijn team, en met een beetje geluk krijgt ie nog mooi wat ervaring erbij/stijgen de prijzen weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:02 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik zit nu de laatste tijd beetje te kijken naar nieuwe mids. Het is heel aanlokkelijk om bijvoorbeeld een 33 jarige briljant/wonderbaarlijk pm met uitstekend/formidabel ervaring te kopen. Zijn inderdaad goedkoper dan half 20'ers. Alleen zit je dan weer met die dalingen enzo....
Nu kijken jullie in IV/V/VI wel naar andere stats dan briljant, maar evengoed zonde als een speler snel achter elkaar zakt.
Wat Grumpey zegt [14.gif]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik heb een mythical middenvelder van 33, met magnificient ervaring, speciality, en leuke secondaries gekocht voor 2 miljoen. Hij is, na 15 weken, nog steeds niet gedaald. Zijn salaris is in vergelijking met een gewone mythical ongeveer 1 ton lager per week. Zelfs al daalt hij 2 levels, dan nog is het een mooie aanwinst voor mijn team, en met een beetje geluk krijgt ie nog mooi wat ervaring erbij/stijgen de prijzen weer.
goede deal lijkt me.
Dus, daling gaat niet zo snelJe moet alleen uitkijken voor blessures, maar 10 fysios helpt al veel.
Als ik nu naar HT-ratings kijk (en ik heb die ratings nu goed ingesteld) scheelt het met die spits met slecht vleugelspel al twee complete niveaus op die vleugel. Misschien dat z'n redelijk passing ook bijdraagt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als spitsentrainer weet ik uit ervaring dat je ze het beste pas vanaf redelijk vleugel naar de vleugel kan zetten.
En hoezo heeft een aanvallende wingback meer aan pos? De bijdrage van een wingback aan het middenveld is minimaal tov de bijdrage van een aanvallende def en een winter to the middle. Hij heeft juist wel vleugel nodig met passen om je wingrating te versterken! Ennuh... uitstekend niet zo hoog... je kan makkelijk hoger halen, wat waren de exacte stats van je spelers?
Ik haalde dit weekend formidabel (laag) met een uitmuntend def/formidabel vleugelspel en slecht passen wingdef, een wonderbaarlijk vleugelspel, zwak passen winger en geen ftw (die stond op normaal).
Betere wingers zijn voor mij niet haalbaar, maar met uitstekend (heel laag) kom ik relatief makkelijk door vele verdedigingen in VIII. Alleen gedegradeerde VII'ers die CA spelen kan lastig zijn.quote:OWB:
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
OW:
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
FTW:
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Heb ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef maniack28 het volgende:
Das wel netjes, en idd voor OWB is wing het belangrijkst, ik heb de voorkeur daarna voor passen (=aanval), je kan ook voor pos kiezen (=middenveld). Maar dan zou ikzelf eerder een aanvallende centrale def neerzetten met pos.
Bij mij is het wat blessures een redelijk slecht seizoen. Nog niks heel ernstigs gelukkig, maar m'n coach van 50 verergert qua blessure alleen maar. Heeft dat trouwens invloed op z'n achteruitgang in leiderschap/coachvaardigheid?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn eerste geblesseerde in 8 weken.![]()
Nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:48 schreef rompompom het volgende:
Bij mij is het wat blessures een redelijk slecht seizoen. Nog niks heel ernstigs gelukkig, maar m'n coach van 50 verergert qua blessure alleen maar. Heeft dat trouwens invloed op z'n achteruitgang in leiderschap/coachvaardigheid?
Als er geen restjes training in de benen zitten, zeker een week of acht, negen. Het is de langzaamste trainingsvorm namelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nu sinds twee weken een trainingsprogramma voor de verdediging gestart... hoeveel weken met een matige coach duurt dat voordat het enige stijging teweeg brengt?
2quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:42 schreef Lennox het volgende:
17 jaar is met goed coach een week of 7 idd. Dus met een matig coach zal het wel een tijdje langer duren, daarnaast weet ik ook neit hoeveel assistenten je in je club hebt?
met een goed coach en 10 assistenten kost het 8 weken, mits ze al niet wat verder zijn in training.quote:
Ja dat denk ik ook maar goed, beter iets als niets... heb nogal geinvesteerd in mijn team in het begin en niet echt aan een trainingsprogramma met jonge spelers gedacht....quote:
Zo zijn we bijna allemaal wel begonnenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar goed, beter iets als niets... heb nogal geinvesteerd in mijn team in het begin en niet echt aan een trainingsprogramma met jonge spelers gedacht....
Als je in het begin "trainees" tegen me had gezegd, zou mijn reactie "Wat?!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:15 schreef Yankee_One het volgende:
in het begin had ik 2 trainees van 19
en elke week wat anders trainen natuurlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef twi het volgende:
Ik vond mezelf juist heel cool, met een complete selectie vol 18-jarigen toen ik net was begonnen
"Ervaring? Hoe spel je dat??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:36 schreef twi het volgende:
Ik vond mezelf juist heel cool, met een complete selectie vol 18-jarigen toen ik net was begonnen
Neuh dat viel wel meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
en elke week wat anders trainen natuurlijk?
gegijzeld denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom is mijn team nog niet terug uit Nippon?
Over 4 weken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:37 schreef Grumpey het volgende:
iemand oefenpotje? Ik had het wat mensen hier en daar beloofd maar weet niet meer precies wie allemaal. In ieder geval ben ik nu vrij om te doen wat ik wil voor de komende 3 weken
met mooi weer lever ik tegen de 10k op.
ik wil best oefenenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nope, die staat traditioneel ingepland voor qyn
Spannend nogquote:1. F.C. The Saint 10 42 - 8 (+34) 28
2. Krayn's eleven 10 29 - 6 (+23) 26
3. Heracliden united 10 16 - 10 (+6) 19
4. Laakkwa 10 25 - 14 (+11) 18
5. Schnappi United 10 23 - 35 (-12) 12
6. Real Viwijk 10 16 - 30 (-14) 9
7. Cashews Eleven 10 11 - 29 (-18) 3
8. Cootjeee C1 10 11 - 41 (-30) 3
Iemand interesse?quote:Piet Drenthen (136766029)
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 420
Wage: 880 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: passable
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: excellent Set Pieces: wretched
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Deadline: 28-10-2006 at 14:53
Highest bid:
306 000 ¤ by Team International
III al? Zo respectquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:03 schreef Grumpey het volgende:
Bijna promotie naar III![]()
(al zal er een cruciaal duel gespeeld worden komende zondag...)
Zojuist aangeschaft voor 750kquote:Patric Rahm (61418875) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 9 450
Loon: 4 728 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AFC Sheepshaggers 1903
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
En ik kan voorlopig de champagne nog niet ontkurken...quote:1. Ladderzatsquad 10 8 2 0 42 - 10 +32 26
2. bacotjuhs 10 8 2 0 38 - 12 +26 26
3. V.V Lemmer 2 10 6 3 1 22 - 9 +13 21
4. Snuffie United 10 4 1 5 20 - 14 +6 13
5. Vinkentouw 10 4 0 6 15 - 13 +2 12
6. Luppo's 10 3 2 5 8 - 13 -5 11
7. x-boys 10 1 2 7 14 - 23 -9 5
8. De Taliban 10 0 0 10 1 - 66 -65 0
Kaheem gaat nog 1 á 2 seizoenen in de VII blijven om dan met een leuk team de VI in te gaan.quote:
Is dat goed of slechtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:26 schreef maniack28 het volgende:
Tering trusteh... wat een prijzen...
quote:Laurits Otzen (64218905)
34 years, inadequate form, healthy
A controversial person who is calm and dishonest.
Has passable experience and solid leadership abilities.
Nationality: Danmark
Total Skill Index (TSI): 80
Wage: 600 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 2
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Goalkeeping: non-existent
Playmaking: weak Passing: weak
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: inadequate Set Pieces: solid
Op 34 redelijk ervaring, dat wordt een duur geintje om daar een goed coach van te maken! Hoop voor je dat-ie geen trap krijgt...quote:
400k beetje aan de hoge kant maar ik heb hoopquote:Mattias Tjäderbratt (84425717)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 960
Loon: 1 704 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
redelijk vaakquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:00 schreef Lennox het volgende:
Als wat ga je hem uberhaupt opstellen?
Ik heb een redelijk/redelijk FC met redelijk scoren alleen en dat vond ik al redelijk pover.
Hoeveel x redelijk kan je in een zin zetten
Future coach, hij stijgt bijna.. hopelijk op tijd voor het nieuwe seizoen. En als die pipo slecht is geworden heb ik deze:quote:Per Frank Lemming
TSI=40, 37 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap goed. [Koppen]
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
MAar ik denk dat ik die tot het einde van zn carriere bij me hou. Kan sowiezo nog wel 5 jaar mee in a-team, dus dan zit ie ook wel op uitmuntend ervaring ofzo en daarna zullen zn skills wat gaan dalen, maar voor reserve enzo lijkt het me toch wel lekker, zn loon is slechts 4000 euro per weekquote:Moses Sauren
TSI=10 020, 25 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap goed.
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Aanvaller in friendlies..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:00 schreef Lennox het volgende:
Als wat ga je hem uberhaupt opstellen?
Ik heb een redelijk/redelijk FC met redelijk scoren alleen en dat vond ik al redelijk pover.
Hoeveel x redelijk kan je in een zin zetten
Nog even snel een impuls aankoop gedaan voordat ik naar me werk gaquote:Adam Stotzingen (52478305) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Argentina
Total Skill Index (TSI): 10 770
Loon: 3 380 ¤/week
Eigenaar: Mostaza Pincharrata
Matches
Players
Last 5 IPs
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
25 jaar en al uitstekend ervaringquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Future coach, hij stijgt bijna.. hopelijk op tijd voor het nieuwe seizoen. En als die pipo slecht is geworden heb ik deze:
[..]
MAar ik denk dat ik die tot het einde van zn carriere bij me hou. Kan sowiezo nog wel 5 jaar mee in a-team, dus dan zit ie ook wel op uitmuntend ervaring ofzo en daarna zullen zn skills wat gaan dalen, maar voor reserve enzo lijkt het me toch wel lekker, zn loon is slechts 4000 euro per weekSauren maakt misscein ook wel kans om coach van U-20 Ned ofzo te worden, dit zijn de huidige:
Een goed trainer die aanvallend noch verdedigend ingesteld is.
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap redelijk.
35 jaar, goed in vorm, licht geblesseerd, maar kan spelen
Een goed trainer die aanvallend ingesteld is.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap goed.
Mijne is ook nog eens heel lief:
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
De ideale coach dus
quote:Pieter-Kars Veraar (14725573)
28 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has excellent experience and solid leadership abilities
FC de la Panna offered 700 000 ¤ for Piet Drenthen and thereby took the lead in the bidding.quote:
Ik haak afquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
FC de la Panna offered 700 000 � for Piet Drenthen and thereby took the lead in the bidding.
Deadline is 28-10-2006 at 14:54
Die gek gooit er ineens 4 ton bovenop..
Mwah, ik ben mn b-trainees aan het verkopen zodra ze stijgen... hoef er nog maar 1 kwijt...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:20 schreef Ruudt het volgende:
Ga je sparen?
Kostte 599kquote:Ma Lu (6055812)
30 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Singapore
Total Skill Index (TSI): 6 480
Loon: 4 920 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bastard FC
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Levi Alderliefste
TSI = 1 600, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Je had de mijne kunnen kopen over 3 dagen voor 400K, had je er matig passen bij gehad!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
400k beetje aan de hoge kant maar ik heb hoop![]()
loopt vanavond afquote:Gunnar Beidinger
TSI = 6 190, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Door die conditiedrops heeft deze bijna geen TSI meer overquote:Rudi Teichhaus
TSI = 990, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Nice!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:47 schreef Grumpey het volgende:
belangrijke speler omhoog, de rots in mijn verdediging voor de komende jaren:
Jan Forsborg (92497855)
19 years, solid form, healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: poor Defending: world class
Scoring: weak Set Pieces: poor
Ik dacht eerder dat ik zou geloven dat de aarde plat zou zijn dan dat jij je mening zou aanpassen over bijstats.quote:
Hmmmz ok, dan kan je er niet onderuit iddquote:daarnaast ben ik een counterploeg natuurlijk, ik ben tegen passen op middenveld en aanval!
de prijzen zijn zo debiel laag dat zelfs dat verschil tussen met/zonder bijstats te klein is om er echt druk over te blijven maken...dat is de echte redequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat ik zou geloven dat de aarde plat zou zijn dan dat jij je mening zou aanpassen over bijstats.
Vertel...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |