Zijn slordige fouten, maar niet schadelijk. Gewoon niet op letten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:51 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja idd
Net als aflevering 4 (seizoen 2). Abruzzi wordt neergeschoten(niemand schiet hem door het hoofd),
Hij valt en je ziet hem liggen met zn hoofd naar de muur toe, een daarna, uit een andere hoek, ligt ie met zn hoofd van de muur af.
(en eerst ligt zn ene knie gebogen en in daarna liggen allebei zn benen gestrekt.
sloeg ook nergens op
Ik denk het niet. Een scene opnieuw schieten betekent extra kosten enz.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
het zijn van die dingen die ze voor de dvd-release nog wel fixen hopelijk
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Neuhquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Point takenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke bedankt voor het melden. Opgerot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puurheid zonder vergankelijkheid
Het lijkt net of ze een 'to-do' list haddenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:07 schreef kalinho het volgende:
Hoeveel mensen zijn er nu eigenlijk al 'ten koste'van Linc doodgegaan??
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:55 schreef biggetje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik toch nog maar een keer gaan kijken... het motel is een U vorm... dus aan beide kanten liggen muren...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:51 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja idd
Net als aflevering 4 (seizoen 2). Abruzzi wordt neergeschoten(niemand schiet hem door het hoofd),
Hij valt en je ziet hem liggen met zn hoofd naar de muur toe, een daarna, uit een andere hoek, ligt ie met zn hoofd van de muur af.
(en eerst ligt zn ene knie gebogen en in daarna liggen allebei zn benen gestrekt.
sloeg ook nergens op
ja idd ik denk ook dat micheal wil dat sarah daar bij isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:59 schreef Smart-Einstein het volgende:
btw... misschien slaat de redezvous wel op tbag + susan?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:59 schreef Smart-Einstein het volgende:
Je doet je naam geen eer aanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:59 schreef Smart-Einstein het volgende:
is dat niet wat prison break de hele tijd bij ons wil? ons zo op het verkeerde been zetten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aanhehe
De hele aflevering ging het ongeveer om het omcijferen van die origami-vogeltjes, waar als resultaat rendezvous kwam.. dus dat gaat ongetwijfeld over Michael en Sara![]()
Opzich zou ik niet eens zo verbaasd zijn als het helemaal niet over Michael en Sara gaat. Dat ligt toch wel te zeer voor de hand dat ik haast denk dat het iets anders gaat zijn in die aflevering.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aanhehe
De hele aflevering ging het ongeveer om het omcijferen van die origami-vogeltjes, waar als resultaat rendezvous kwam.. dus dat gaat ongetwijfeld over Michael en Sara![]()
Aan de ene kant heb je ook gelijk idd...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:01 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
is dat niet wat prison break de hele tijd bij ons wil? ons zo op het verkeerde been zetten?justem... het zijn slechts hersenspinselshiero...
edit: ik had het over de episode "rendezvous" btw...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |