Met een pillen verslavingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef Jivis het volgende:
Mahone is dus helemaal geen FBI-agent, maar een ordinaire huurmoordenaar.
maar wel van de fbi toch, hij wordt alleen de hand boven het hoofd gehouden door de secret service.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef Jivis het volgende:
Mahone is dus helemaal geen FBI-agent, maar een ordinaire huurmoordenaar.
Hij is door Kellerman & co in de FBI gezet, daarvoor was hij een militair.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar wel van de fbi toch, hij wordt alleen de hand boven het hoofd gehouden door de secret service.
Sja, sommige mensen zijn nou eenmaal kwaliteit gewend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:17 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ga 24 kijken gast.
Valt me op dat veel kijkers van 24, Prison Break proberen te bashen..
ff opnieuw kijken dan, dat stukje heb ik dan niet goed begrepen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:37 schreef Jivis het volgende:
Hij is door Kellerman & co in de FBI gezet, daarvoor was hij een militair.
Is dood.quote:
dat had ik dus ook. eigen schuld natuurlijk, ik wist niet dat er weer een nieuwe wasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:37 schreef Mikkie het volgende:
Kut, ik had de episode nog niet gekeken, maar heb nu dus alweer spoilers gezien
Zoals ik het begreep toen die gast van interne zaken hem verhoorde, was dat hij een militair was in de eerste golfoorlog en toen in de FBI is gezet... ze hadden een ervaren en geslepen killer nodig, I guess.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ff opnieuw kijken dan, dat stukje heb ik dan niet goed begrepen.
Gelukkig maar. Waardeloos karakter.quote:
Oke bedankt voor het melden. Opgerotquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:29 schreef Snackbar het volgende:
prison break 2 is een stuk minder dan seizoen 1 net als seizoen 5 van 24 te voorspelbaar was in vergelijking tot de andere delen. Mijn hoop is nu gevestigd op heroes
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke bedankt voor het melden. Opgerot.
Huh? Dat destileer jij uit dat verhoor ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep toen die gast van interne zaken hem verhoorde, was dat hij een militair was in de eerste golfoorlog en toen in de FBI is gezet... ze hadden een ervaren en geslepen killer nodig, I guess.
quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:56 schreef Haunter het volgende:
Ik zit het nu voor de 2e keer te bekijken, en ik vraag me toch echt af waarom die omstanders bij die moord op die vrouw haastend richting de straat renden om 911 te bellen, terwijl de vrouw vermoord is bij een telefooncel....![]()
![]()
helemaal met je eens, ik zal elke week die 3kwartier nog wel ff kijken maar vooral toen sucre onder die boom terechtkwam had ik echt zoiets van: pffff wat slecht. De schrijvers dachten: ow wacht we hebben nog een iets spannends nodig en bedachten dat dan maar snel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:46 schreef Myers het volgende:
Jezus wat begint seizoen 2 me een potje irritant te worden zeg. Allerlei debiele bijverhaaltjes die niets anders doen dan nog maar eens wat tijd rekken. Dat die spanjaard onder die boom kwam te liggen was nog wel het toppunt, had bijna de aflevering al uitgezet toen, kom op man dit lijkt wel een B-film die veel te lang duurt. Net alsof de schrijvers er geen zin meer in hebben.
Kwaliteit en de spanning van seizoen 1 is ver te zoeken![]()
Nee hij keek altijd naar zijn reflectie. Dus mist hij zijn oude zelf denk ik. Of kent hij zichzelf niet meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:00 schreef JohnLennon het volgende:
dan lijkt me dat shales onder het fontijntje in zijn tuin ligt.
Waar hij nu en dan naar kijkt.
Ja iddquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:56 schreef Haunter het volgende:
Ik zit het nu voor de 2e keer te bekijken, en ik vraag me toch echt af waarom die omstanders bij die moord op die vrouw haastend richting de straat renden om 911 te bellen, terwijl de vrouw vermoord is bij een telefooncel....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |