maak er ff 1 voor mijquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Neem ook een andere usericon Linc_The_Sink
Cool man! Kwam er van de zomer achter dat het idd veel oostelijker ligt dan ik dacht. Toen helaas niet de kans gehad om zo ver naar het zuiden te gaan (zat even in Winnipeg). En het is me toch iets te ver van Toronto vandaan om er 'even' langs te gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Razor21 het volgende:
Het is de bedoeling dat ik daar dus heen rijd en ik zal er alles aan doen om die muur aan te raken waar ze over heen zijn geklommen.
Een gootsteen is kneiterhard, dat is Lincoln ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:21 schreef ukga het volgende:
waarom noemen ze hem eigenlijk Linc the sink?
(sink is toch gootsteen)
zie het verband niet helemaal
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:34 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Een gootsteen is kneiterhard, dat is Lincoln ook.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:34 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Een gootsteen is kneiterhard, dat is Lincoln ook.
Die heb ik op dvd, en kan ik niet openen in VirtualDub, tenzij jullie dat wetenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:37 schreef ukga het volgende:
Maak er dan een dat t-bag zn hand er af werd gerost door Abruzzi
27 november toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:20 schreef Myers het volgende:
Jawel er wordt nu onafgebroken t/m episode 13 ofzo uitgezonden, tot 20 November. Daarna is het ff afgelopen.
Hedenavond.quote:
Zal niet gebeuren...quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:32 schreef Bot13 het volgende:
Ik hoop dat de volgende aflevering ook al vanavond online staat.
Als je het dan toch probeert uit te leggen, doe het dan goed..quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:42 schreef ukga het volgende:
prison break afl. 9 wordt om 03:00 snachts uitgezonden (dat is in amerika om 9 uur savonds)
dus eigenlijk wordt het bij ons dinsdag om 03:00 sochtends uitgezonden.
Wel stom dat het elke week weer herhaalt moet worden...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Als je het dan toch probeert uit te leggen, doe het dan goed..
De nieuwe PB wordt voor het eerst op maandagavond om 8pm EST uitgezonden op FOX. Het is dan 02:00 in Nederland. Een uur later is de aflevering afgelopen en die is dan nog een half uurtje later (03:30 in NL) in de laagste kwliteit te vinden (350MB XviD).
Over het algemeen geldt dat hoe hoger de kwaliteit, deste langer de ´wachttijd´. De HR.HDTV.XviD wordt over het algemeen bijv. een uurtje later dan de HDTV.XviD gereleased.
Morgen weer los![]()
En toch kan ik op de torrentsites vaak 's morgens nog geen HDTV vinden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Als je het dan toch probeert uit te leggen, doe het dan goed..
De nieuwe PB wordt voor het eerst op maandagavond om 8pm EST uitgezonden op FOX. Het is dan 02:00 in Nederland. Een uur later is de aflevering afgelopen en die is dan nog een half uurtje later (03:30 in NL) in de laagste kwliteit te vinden (350MB XviD).
Over het algemeen geldt dat hoe hoger de kwaliteit, deste langer de ´wachttijd´. De HR.HDTV.XviD wordt over het algemeen bijv. een uurtje later dan de HDTV.XviD gereleased.
Morgen weer los![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |