Oh nu snap ik emquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg zo van die vreemde krampen in mijn vingers bij van die luie terugvindpostjes, dat klik ik vaak per ongeluk op m'n deleteknopje.
Sorry, het zit al niet mee vandaag met mijquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg zo van die vreemde krampen in mijn vingers bij van die luie terugvindpostjes, dat klik ik vaak per ongeluk op m'n deleteknopje.
Tering weer 4 maanden wachten , Wat een kutstreek vind ik dat tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Fox has announced that it will once again split Prison Break’s season into two parts because it was such a joy last time around, just like its cancelling of Arrested Development, which was like the icing on the toaster strudel.
The taut fugitive drama will bow out on November 27 and take a hiatus until the 2007 season when Fox will air the show’s final half, reports Zap2it.com.
The network has yet to decide which program will take Prison Break’s Monday-night time slot but procedural drama, Justice, seems to be the likely contender. An hour-long broadcast of someone scratching their nails against a chalk board would also be fitting.
Oftewel dinsdag via nieuwsgroepen te downloaden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:29 schreef Ricard0j het volgende:
23e word het uitgezonden, in amerika op een maandag![]()
.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:29 schreef Ricard0j het volgende:
23e word het uitgezonden, in amerika op een maandag![]()
LOLquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[...]
The network has yet to decide which program will take Prison Break’s Monday-night time slot but procedural drama, Justice, seems to be the likely contender. An hour-long broadcast of someone scratching their nails against a chalk board would also be fitting.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Fox has announced that it will once again split Prison Break’s season into two parts because it was such a joy last time around, just like its cancelling of Arrested Development, which was like the icing on the toaster strudel.
The taut fugitive drama will bow out on November 27 and take a hiatus until the 2007 season when Fox will air the show’s final half, reports Zap2it.com.
Mjah, Maandagavond op tv in VS, vanaf Dinsdagochtend ( 4 uur ofzo ) te downloaden ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef RainofDeath het volgende:
Ehm, Is het niet dinsdag ochtend dat er een nieuwe aflevering komt?
Leukquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:06 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Mjah, Maandagavond op tv in VS, vanaf Dinsdagochtend ( 4 uur ofzo ) te downloaden ofzo?![]()
Alleen C-Note noemt hem zo, zijn originele bijnaam is toch echt Fish. Ook al wordt hij zo nooit meer genoemd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:18 schreef Canisfire het volgende:
Kan bij Scofield niet Snowflake worden gezet inplaats van fish?
Haywirequote:Op maandag 23 oktober 2006 00:30 schreef Haunter het volgende:
Oja, ik heb een nieuwe avatar (gemaakt)hoe vinden jullie hem?
Ik ga vanavond denk ik ook nog een vieze maken van T-Bag.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:37 schreef Haunter het volgende:
Nouja, omdat ik niks te doen had, hier nog wat PB-avatars:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Geweldigquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:30 schreef Haunter het volgende:
Oja, ik heb een nieuwe avatar (gemaakt)hoe vinden jullie hem?
Ergens over hebben wat je kan downloaden is compleet is anders dan het hebben over het downloaden ervan of de subtitles, tjappie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:55 schreef ukga het volgende:
waarom niet?
je mag het wel hebben over pb in amerika(die je dus MOET downloaden) maar neit over de ondertitels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: spoiler bug mensen
[ Bericht 6% gewijzigd door magnifor op 25-10-2006 11:29:27 ]
Die gast was gewoon een soort van Interne Zaken van de FBI. Waarom Mahone bij Kellerman hoort is het volgende: Kellerman wil simpelweg elke ontsnapte gevangene dood omdat zij mogelijk het verhaal van Lincoln kennen. Dood = geen verhaal meer. Nu is dat stukje met Tweener waarin Mahone "but they do" zei ook gelijk verklaard.quote:Ik vond het een toffe episode! maar ik vroeg me alleen af wie die gast was die Mahone ging verhoren en waarom Mahone nou opeens bij Kellerman hoort? of krijgen we dat volgende keer te horen? ik kon het niet zo goed volgen zonder subs... weet iemand het?
Deze werken wel:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef magnifor het volgende:
Een hele goede aflevering.
Promo ep9:
http://filmnation.blogspot.com/2006/10/prison-break-seizen-2-episode-9-preview.html
[..]
edit: spoiler bug mensen
Iedereen had er last van, FOK! was gewoon down..quote:[b]Op woensdag 25 oktober 2006 12:08
Ik kon twee dagen niet op FOK! komen... hadden hier meer mensen last van?
Okay, thanks!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Iedereen had er last van, FOK! was gewoon down..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef dapluiz het volgende:Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Haha ik vind dit niet zo leuk nee..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:43 schreef ukga het volgende:
voor de die-hard fans hier een flash spel van prison break
http://www.vx4.com/action-games/prison-break.html
Ongeloofwaardig was het 1e seizoen ook...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:54 schreef imago het volgende:
Het wordt met de aflevering meer vergezocht en ongeloofwaardig, maar ik blijf het leuk vinden! Ik ben wel héél erg benieuwd hoe ze hier nog een einde aan willen breien. Volgens mij hebben de schrijvers van het verhaal namelijk zelf ook geen idee
el presidente hequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:09 schreef ukga het volgende:
Wat ook zo mooi is aan de serie;
Lincoln krijgt de doodstraf voor een moord, T-bag krijgt levenslang voor ontvoeringen, verkrachtingen en 6 moorden.
Lol die avatarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig was het 1e seizoen ook...maar toch blijft het mn favo serie
De broer van de vice-president ja, dus net zoiets als je de broer van Zalm vermoordquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:18 schreef Waltero het volgende:
[..]
el presidente hedus een voorbeeld word er gesteld
en dat was in een andere staat, wat t-bag flikte, hij werd alleen opgepakt in de staat waar fox river staat, en werd ook daar berecht
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:31 schreef ukga het volgende:
Was wel voorspelbaar dat scofield en sucre onder een houdje speelden met die geld kwestie(ep 8)
Mijn link werkt ook hoor?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Deze werken wel:
http://www.youtube.com/watch?v=Ha-S7rR9JR8
http://www.youtube.com/watch?v=vz8mjzbZ5kI&NR
Ik had de hele tijd wel een beetje het gevoel dat 'r meer achter die vent schuilde, ook dat hele gebeuren met Shales etc. maakte toch wel duidelijk dat 'r meer aan het handje was.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond het toch weer een knallende episode hoor. Toffe verhaalontwikkeling. Ik had echt niet verwacht dat Mahone onderdeel van de samenzwering was. Hij leek gewoon een knettergekke FBI-agent die z'n werk deed.
Ja Linc op het moment niet nee. Dat vader en zoon gedoe lijkt me ook niet zo boeiend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd wel een beetje het gevoel dat 'r meer achter die vent schuilde, ook dat hele gebeuren met Shales etc. maakte toch wel duidelijk dat 'r meer aan het handje was.
Ik moest wel vet blij glimlachen toen Sucre, Petey belde en hij te horen kreeg van Maricruz
Linc zijn ontwikkelingen boeien me op 't moment niet zo erg meer, weet niet of meer mensen d'r last van hebben?
Linc vind ik juist heel boeiend, wel vet hoe hij had bedacht om LJ in elkaar te laten slaan. Én hij is de enige die in een mooie auto rijdt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd wel een beetje het gevoel dat 'r meer achter die vent schuilde, ook dat hele gebeuren met Shales etc. maakte toch wel duidelijk dat 'r meer aan het handje was.
Ik moest wel vet blij glimlachen toen Sucre, Petey belde en hij te horen kreeg van Maricruz
Linc zijn ontwikkelingen boeien me op 't moment niet zo erg meer, weet niet of meer mensen d'r last van hebben?
Ja, in seizoen 1 was het allemaal erg interessant, maar nu word ik 't vaderachtige gezeik een beetje zat met LJ. Ik leef een stuk meer mee met bv. T-Bag, Michael & Sucre.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind Linc nog wel interessant. Om hem begon het toch allemaal tenslotte.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:43 schreef Jaytonism het volgende:
ik vrees dat er wel een wat langere pause zal zijn dan zuiver de kerstvakantie; ik schat dat het weer begint in maart/april ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:06 schreef magnifor het volgende:
Achja, ik ga in de kerstvakantie toch op vakantie. Dus dat komt voor mij alleen maar goed uit.
Dan zou het helemaal niks meer zijn!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef edejong het volgende:
om over Sara door te gaan, ik wist/hoopte al dat Sara zou blijven leven, zou wel heel erg vrouwloos worden die serie.. en ja wat is PB zonder Sara?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef Super7fighter het volgende:
Deze serie is geweldig. Het heeft bij bij zelfs Stargate Sg-1 van de eerste plek afgestoten. En ik was 9 seizoenen trouw aan Stargate.![]()
je bedoeld dat tweener dus gepakt is, zo'n stukje is er, dan vind hij het te lang duren voor hij terug is of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef Super7fighter het volgende:
Deze serie is geweldig. Het heeft bij bij zelfs Stargate Sg-1 van de eerste plek afgestoten. En ik was 9 seizoenen trouw aan Stargate.![]()
Maar waar is dat stukje gebleven waar Scofield in gesprek is met iemand en gezegd wordt dat Tweener gewasted is? Of is dat in een van de voorgaande afleveringen al geweest? Want ik zou haast zweren dat ik dat ergens in een preview had gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |