shhhtquote:
Graag gedaan hoor Jappie.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thnx Tally....als ik ooit iets voor je terug kan doen...![]()
volgens mij had ik daar net ook last vanquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
mén, ik knal er iedere keer uit hier..![]()
wat is het trouwens rustig....
quote:
doe er dan wat aan!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef versabommie het volgende:
wat een kutSC vandaag zeg!
heb een zware dag gehad en wil nu wel eens een keer geentertained worden....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe er dan wat aan!!!
lead us the way!![]()
![]()
Eeeeehh, buuf? Wat zei je nou net?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe er dan wat aan!!!
lead us the way!![]()
![]()
quote:
alsof mijn dag niet zwaar was....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb een zware dag gehad en wil nu wel eens een keer geentertained worden....
heb net een volle slowchat voorbij zien komen waar ik iedereen maar eens zijn gal heb laten spuien dus nu verwacht ik top ammusement!![]()
let me entertain youquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb een zware dag gehad en wil nu wel eens een keer geentertained worden....
heb net een volle slowchat voorbij zien komen waar ik iedereen maar eens zijn gal heb laten spuien dus nu verwacht ik top ammusement!![]()
Wat voor link?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alsof mijn dag niet zwaar was....
enne gal spuien... doe s een linkje...![]()
ja, hij mag de wegwijspiet wel zijn, maar dat maakt m nog geen sinterklaas...quote:
van die volle slowchat... *zucht*quote:
Nou doe maar eigenlijk...ben heel niet zo vies van cyberen en publicquote:
volg de nummertjes schat!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van die volle slowchat... *zucht*
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, hij mag de wegwijspiet wel zijn, maar dat maakt m nog geen sinterklaas...![]()
![]()
![]()
nou, maar niet naar de cos dan....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Tijn begint weer te janken.![]()
kom je er ook achterquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef versabommie het volgende:
wat een kutSC vandaag zeg!
welnee!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou zijn we buuf kwijt!Weer een SC-er minder.
![]()
Je voorbeeld doet volgen schijnbaar!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Binnen komen en meteen gaan zeiken.![]()
Ik ben hier de hele tijd al, ik reageer alleen op kwalitatieve postsquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou doe maar eigenlijk...ben heel niet zo vies van cyberen en public![]()
Manu!!!quote:
Hij volgde anders jouw voorbeeld en niet het mijne.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je voorbeeld doet volgen schijnbaar!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Manu!!!
ben jij dan onze verlosser?! maak jij deze sc leuker?!![]()
![]()
![]()
Zoals die van mij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben hier de hele tijd al, ik reageer alleen op kwalitatieve posts
da kan hij alleen maar erg goed terechtkomen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij volgde anders jouw voorbeeld en niet het mijne.![]()
...kee thats it... Jappie is outta here ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Manu!!!
ben jij dan onze verlosser?! maak jij deze sc leuker?!![]()
![]()
![]()
Mooi, komtie sc eindelijk tot levenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
...kee thats it... Jappie is outta here ...![]()
![]()
![]()
en dat is nou eens een post die deze sc leuker maaktquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
da kan hij alleen maar erg goed terechtkomen!
Als hij dat nou elke keer doet als ik hier benquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi, komtie sc eindelijk tot leven
tja, ik ben ook geen match voor Hugo....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Hugo Borst is er, moet ik kijken, prioriteiten stellen
Trusten Jappiequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
sterker, als hij dat nou elke keer doet als er uberhaupt iemand in de sc is!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als hij dat nou elke keer doet als ik hier ben![]()
En utreg heeft Dildo Den Haag even op hun anaal gefixeerde plek gezetquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja, ik ben ook geen match voor Hugo....
maar ik doe een poging: 5 risicowedstrijden waarin behoorlijk is afgedroogd, Nicky Hofs is een lummel, want alweer een gele kaart, die %^&&^%$## kost me alleen maar punten![]()
en de buuf heeft niet een goed team en moet nodig eens wisselen...![]()
![]()
![]()
doe eens lief, ik ben jullie aller steun, toeverlaat en betrouwbare gids ind e keiharde forumwereld!quote:
Jappie.....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Om hem nog verder op zijn ziel te trappenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jappie.....
ik dacht dat je al weg was.....![]()
blijf dan nog een beetje... please....![]()
![]()
![]()
![]()
* met wimpertjes knippert*
...kee thats it... Manu is outta here ...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jappie.....
ik dacht dat je al weg was.....![]()
blijf dan nog een beetje... please....![]()
![]()
![]()
![]()
* met wimpertjes knippert*
Doe eens een rondleiding dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe eens lief, ik ben jullie aller steun, toeverlaat en betrouwbare gids ind e keiharde forumwereld!![]()
hoort bij de risicowedstrijden...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En utreg heeft Dildo Den Haag even op hun anaal gefixeerde plek gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |