Ja!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef puntoortje het volgende:
eerder dan welke andere???
SOP wat Jappie betreft! Negeren!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
Naamtopic..slotje![]()
Hier verder-- > [BB SC 90] Cyberen wederom allowed..![]()
![]()
jappiequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:
duurt nog ff een paar minuten voordat ie doorkomt...![]()
En bedankt voor uw bijdrage dan maar weer!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:59 schreef Manu82 het volgende:
TVP
Nee dat was Manu, maar die is er al!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef puntoortje het volgende:
als we nou en bepaald woord typen met eerst een K, aan het eind een T en in het midden een U, komt bommie dan??
Ik verwacht hem zo tegen half 10 .. 10quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef puntoortje het volgende:
als we nou en bepaald woord typen met eerst een K, aan het eind een T en in het midden een U, komt bommie dan??
die wordt op dit moment toch niet gewaardeerd tenzij je het over de macro-economische gevolgen wil hebben van het Kyoto verdragquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef demins het volgende:
[..]
En bedankt voor uw bijdrage dan maar weer!
quote:
Tegen die tijd zijn jullie allang het topic uit gegleden!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik verwacht hem zo tegen half 10 .. 10![]()
Nee hoor, maakt het die indruk?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn jullie allang het topic uit gegleden!![]()
shhhtttquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben nog aan ut bijkomen.... "it was a very bumpy ride"![]()
Praise the Lord!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
We gaan het er niet meer en public over hebben.![]()
preciesquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
We gaan het er niet meer en public over hebben.![]()
Slaap lekker fluggss...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik duik lekker m'n nestje in... Vermoeiende dag geweest.
Tot morgen allemaal
Slaap lekker lief!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen allemaal
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen allemaal
OVER DAT PMEN OOK NIET PRATEN!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
precieslaten we maar lekker gaan PMen
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen allemaal
wordt je daar jaloers van???quote:
waarover mag wel ?quote:
misselijk van PMen???quote:
Uw vraag is in behandeling genomen. Als u over zes weken nog niets gehoord hebt moet u een telefoonnummer bellen!quote:
sorry geen geduld om daar op te wachtenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef demins het volgende:
[..]
Uw vraag is in behandeling genomen. Als u over zes weken nog niets gehoord hebt moet u een telefoonnummer bellen!
kan ik niet zien hier,tis donkerquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laten we het weer maar doen....beetje druilerig vind je ook niet...![]()
neutrale nieuwtjes??quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Navond buuv...jij nog leuke "neutrale" nieuwtjes ?
quote:
zuchtquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
energierekening niet op tijd betaald ?![]()
nou je kent me toch, alleen maar liev...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat las ik er ook in....wat heb jij die arme demins aangedaan...![]()
Dan vat ik het ook niet....rare jongen die demins...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou je kent me toch, alleen maar liev...![]()
where did i go wrong... to make it like this...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan vat ik het ook niet....rare jongen die demins...![]()
je had niet genoeg aan mijn lasagne ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef Inodder het volgende:
sow dan
[afbeelding]
meer liefhebbers?
ben ff stukie teruglezen
....komt demins niet toevallig uit de haag...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
where did i go wrong... to make it like this...![]()
![]()
nou....wat scheelt het....quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik verwacht hem zo tegen half 10 .. 10![]()
wij hebben Groningen afgedroogd...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
....komt demins niet toevallig uit de haag...![]()
wie verwachtte je eigenlijk? Klodder???quote:
ff klap toe de bek, zit ff te cyberen op msn met iemand van deze scquote:
jemig t kon wel lente zijn met al die uitbundige hormonen hier...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff klap toe de bek, zit ff te cyberen op msn met iemand van deze sc
whehehe....bommels is back...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij met jappie ??? dus tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik dacht heel even met klodder, want die is "even bijlezen"quote:
zou ook nog kunnen jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dacht heel even met klodder, want die is "even bijlezen"![]()
sorryquote:
Tragisch he? ze pakken het niveau steeds maar niet opquote:
idd..quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tragisch he? ze pakken het niveau steeds maar niet op![]()
Geen idee eikquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
heb trouwens nog steeds geen antwoord over wat nou precie snuetraal is en wat niet. en waarom ik neutraal moet posten...
wat heb ik nu weer gemist...
nee hoor...ben gewoon helemaal gek op die adhd eekhoorn van over the hedgequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
idd..![]()
![]()
Btw...is die text op je ovator van belang ? ik kan hem zo namelijk niet lezen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |