Dan krijg je toch geen hap meer door je strotquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef gerxan het volgende:
vlak voor t exitdiner naar dbk?
die hummie toch..
Afscheid nemen van hondje....quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef gerxan het volgende:
vlak voor t exitdiner naar dbk?
die hummie toch..
Je hebt zeker nog nooit een huisdier gehad die je hebt in moet laten slapen; dan zou je dit niet geschreven hebben.quote:
Jaja,quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
ik bedoelde de mensen in het huis
Ik snap wat je bedoeld, maar als over de bewoners zulke dingen geroepen worden kraait er geen haan na. t Is een beetje een omgekeerde wereld.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:51 schreef NS het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit een huisdier gehad die je hebt in moet laten slapen; dan zou je dit niet geschreven hebben.
quote:
Ik ook,quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
echt...............
maar ben zelf echt een onzekere schijterd hoor![]()
Believe me, Bluezz heeft nu al spijt van zo'n opmerking.quote:
Wat zij zegt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:56 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb een hekel aan Micheline maar nu heb ik echt met haar te doen...![]()
er was ook gezegd dat het maar een paar minuutjes zou zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:56 schreef arneaux het volgende:
Ze zijn al weer klaar, das rap.
kom op CWtje hier wordt ze een grote meid van hoor. hoop ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:56 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb een hekel aan Micheline maar nu heb ik echt met haar te doen...![]()
Wat een dooddoener, Berney. Ik heb 2 katten laten inslapen en was er helemaal kapot van.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:58 schreef berney het volgende:
[..]
kom op CWtje hier wordt ze een grote meid van hoor. hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |