Ik vind ze er niet uit zien. Die stomme stropdassen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa. Ze zitten inderdaad voor strak maar dat komt gewoon door de tieten, achter bij de rug hebben ze nog wel ruimte. Als ze een grote blouse zouden aantrekken gaattet slobberen en dat ziet er al helemaal niet uit.
Die stropdassen zijn wat anders dan de blousen he.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind ze er niet uit zien. Die stomme stropdassen...
Mijn vaders favorietquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Bij Sa denk ik aan een oosters gezegde: Vrouwen, je kunt beter kippen houden.
Kijk dan nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:03 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor, elastiek is er weer uit. Irritant wijf.
Marlies vindt het sexy.....dat vind ik juist niet. Of ze moeten die stropdassen af doen en de blouse's een end open. Ook de rokjes kunnen wel wat korterquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die stropdassen zijn wat anders dan de blousen he.
Tja en alles went, behalve een ventquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Bij Sa denk ik aan een oosters gezegde: Vrouwen, je kunt beter kippen houden.
Lieske zag er vorig jaar fijn uit inderdaad.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Marlies vindt het sexy.....dat vind ik juist niet. Of ze moeten die stropdassen af doen en de blouse's een end open. Ook de rokjes kunnen wel wat korter
( Dan denk ik aan het rokje van Lieske vorig jaar. oei, oei oei die foto's daarvan )
En mannen komen van Mars en vrouwen van Venus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:09 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Tja en alles went, behalve een vent
mathilde santing?
Theo....? van gogh? welke?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:10 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
En mannen komen van Mars en vrouwen van Venus.
Theo: "Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Yvonne Kronenberg"
Dat vind ik eerlijk gezegd wel vakerquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:11 schreef Bartoli het volgende:
de zusjes lijken net paris en niki hilton zo
Volgens mij is ze het allang weer vergetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:21 schreef Verida het volgende:
is micheline nou al bij die hond geweest, zou toch een uur of zes zijn?
Ze lijkt inderdaad heel erg vrolijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:21 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het allang weer vergeten![]()
welke hond?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:21 schreef Verida het volgende:
is micheline nou al bij die hond geweest, zou toch een uur of zes zijn?
Dat is wel het minste dat ze kan doen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef arneaux het volgende:
Ik kan t eigenlijk niet opbrengen om te wachten tot ze gaan eten enzo. Er gebeurt toch weer helemaal neits. Maargoed, ik zit toch met de hoop dat Hummie de leugendetectortest op t scherm gaat brengen.
Nu wil ik iets heel naars gaan zeggen, maar ik houd me inquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:32 schreef JufJoop het volgende:
Ik ga ff eten... maakt nou toch niets uit, want dat exit-diner kan pas beginnen als die hond langs is geweest..
Je mag het best zeggen hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nu wil ik iets heel naars gaan zeggen, maar ik houd me in![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ook al ben ik het met sommige niet eens, ik waardeer het wel als mensen iets durven te zeggen en niet zo bang zijn.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
Nu wil ik iets heel naars gaan zeggen, maar ik houd me in![]()
Hij houdt zich aan de regelsquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Jezus, die Jeroen zegt echt nikser dan niks ook he
*Fluit*
Na zoveel weken ben je ook wel uitgeluld daarbij komt dat hij geen van deze lui interessant vind volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Jezus, die Jeroen zegt echt nikser dan niks ook he
*Fluit*
How much is that doggie in the window?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:44 schreef Bluezz het volgende:
OOOOOhhhh
Hoorde je wat Jeroen wilde gaan zingen![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:44 schreef Bluezz het volgende:
OOOOOhhhh
Hoorde je wat Jeroen wilde gaan zingen![]()
![]()
Ohhh heeft die wat gezegd dan in het BB huis?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:44 schreef marky het volgende:
[..]
Na zoveel weken ben je ook wel uitgeluld daarbij komt dat hij geen van deze lui interessant vind volgens mij.
Goodbye my loverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |