Nope.quote:Op zondag 5 november 2006 00:22 schreef maril het volgende:
Is bij julie ook het licht uitgegaan vanavond?
dat klopt dit is het kromhoutpark waar vroeger een karzane stond.quote:Op zondag 5 november 2006 20:23 schreef SwiffMeister het volgende:
[afbeelding]
Is dat niet het kromhoutpark? Waar vroeger de kazerne stond?
EY JONSKE WILDE GIJ EEN POTJE MATTEN?quote:Op zondag 5 november 2006 21:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Theresia Lyceum!
neuh maar ook jouw taaaaanden kunnen over de korte heuvel rollen hequote:Op zondag 5 november 2006 21:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
EY JONSKE WILDE GIJ EEN POTJE MATTEN?![]()
1x gezien dat de scholen wel samen "werkten"quote:Op zondag 5 november 2006 23:47 schreef existenz het volgende:
Theresia vs OdulphusOoit, toen ik er nog op zat, hadden er een paar mot met elkaar. Die van het Theresia dachten wel ff bij ons die personen in elkaar komen te slaan, maar dat werkte dus niet met ons allemaal erom heen
. Ze zouden de volgende dag dus wel terug komen met een grote groep. Toen ze niet op kwamen dagen, zijn wij naar het Theresia gewandeld (20-30 man). Nog nooit zo gelachen, want daar stonden wij ineens met de vraag: "We zijn er wel, wat moeten jullie nu?". Bij het Theresia wisten ze niet hoe ze het hadden
. Uiteindelijk geen fuck gebeurt en die van het Theresia nooit meer gezien, maar wat verwacht je dan ook van deze 2 scholen
![]()
Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:08 schreef MoChe het volgende:
wie zat er zaterdag in de bios toen alles stil viel door een stroomstoring?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?
dit is een treffend voorbeeld van een odulphiaanse gayactiequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik, heb ik bij jou in je kont geknepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |